"Zlato pustíme si Avengers?" zeptal se mě Jack když jsme byli u nich na hotelu. "Jo ten film miluju!" řekla jsem s radostí Jackovi. Donesla jsem na stůl popcorn a pití které jsem udělala a sedla si za Jackem na gauč. Přitulila jsem se k němu, propletla si s ním prsty a dala mu hlavu na rameno. On nás ještě přikryl dekou.
"Kolik je hodin Naty? " zeptal se mě Jack když film skončil. "To je v poho je teprve.. Co? To už je půl jedenácté?" vykulila jsem oči když jsem se zadívala na hodiny. "Já už budu muset jít!"..... "Hele, nechtěla by jsi tu přespat? Prosím!" koukl se na mě těma jeho oříškama. Jim nešlo odolat. "Tak jo. Nejdřív ale musím napsat holkám že dneska spím tady!" oznámila jsem Jackovi který měl na tváři zářivý úsměv. Napsala jsem do naší skupiny:
TY NEJDŮLEŽITĚJŠÍ💄💎💋👸❤️
💜NATÁLKA💜 Holky dneska spím u Jacka. Přijdu zítra dopoledne😚😁🤩
❤️MARTINKA❤️ OK. Ale né že tam budete dělat blbůstky😂
💜NATÁLKA💜 Co tím myslíš 🤗
❤️MARTINKA❤️ Ty moc dobře víš co tím myslím🤣(,👌+👈=🤰🤱) 😂
💜NATÁLKA💜 Ty seš pitomá😂🤣🤦♀️
💚MIRINKA💚 Mája má pravdu. Aby ti jednoho dne nenarostlo z neznámého důvodu bříško🤗❤️😂
💜NATÁLKA💜 Stačí blbky 😂🤣
💚MIRINKA💚Taky tě milujem❤️ Jak vám to jde a Jackem? Řekl ti že tě miluje a nebo ty jemu?
💜NATÁLKA💜 Vše vám to řeknu zítra. Jó a mám pro vás překvápko!
Miluju vás❤️ Páčko💋Vypla jsem mobil a šla za Jackem. "Jacku půjčíš mi prosím tričko? Já nemám nic na spaní." zeptala jsem se ho. "Jojo chceš nás march?".... "JÓ JÓ!" Jack mi podal tričko a usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatila a šla se převlíknout. Skočila jsem za Jackem do postele a přitulila se k němu. "Naty?"...."Hm.." odpověděla jsem Jackovi. "Miluju tě!" řekl a dal mi pusu do vlasů."Já tě taky miluju Jacku!" řekla jsem mu a usla v jeho náručí.
"Koukej na ně. Oni jsou tak CUTE!" vzbudily mě nějaké hlasy. "Zachu můžeš je nechat ještě spát? Jackovi se konečně splnilo jeho přání být s ní. To si nepomatuješ jak vyšyloval když dostal její číslo?" podle hlasu jsem poznala že to řekl Daniel." Já vím, ale já je nechci probudit. Já si jen takhle vyfotí..."blížil se k nám s mobilem v ruce." Na to ani nemysli Zachary Dean Herrone!" řekla jsem a posadila se. "Jééé my jsme tě nechtěli vzbudit až tady na mystra Zacha!" vysvětloval Jonah který vylezl z poza dveří."To neva. Jonahu můžu se tě na něco zeptat?...." Ty vždycky kočko!"...." Jsi pořád v kontaktu s Magcon Boys?"zeptala jsem se trochu nervózně."Jo jsem občas si píšeme... počkat, ty je znáš?".... "Jojo s holkama je známe a myslíš že by bylo možný aby jsme je viděli?" zeptala jsem se natěšeně. "Já si myslím že by to šlo napíšu Camovi. Tak zatím" usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Kluci odešli z Jackovi pokoje a já si zase lehla. "Dobré ráno lásko. Tobě to po ránu ale sluší!" řekl Jack svým ranním chraplákem."Děkuji, zato ty vypadáš jak kdyby tě někdo vraždil."....."HAHA moc vtipný!" otočil se ke mě zády a dělal uraženýho. "Ale miláčku já si dělám jen srandu!" zasmála jsem se a otočila Jacka tak aby si lehl na záda. Sedla jsem si na něj obkročmo a políbila ho jenže to by nebyl Jack kdyby polibek neprohloubil. Jazykem žádal o vstup, ale já mu ho nedovolila proto mi Jack zkousl spodní red. Trochu jsem sikla a tak Jack využil možnost a připojil i jazyk. Takhle jsme se konali asi další dvě minuty dokud někdo nevešel do pokoje. "Naty takže kluc.... jé pardón!"...." Vole neumíš klepat?" řekl Jack Jonahovi. Já se tomu jen zasmála a šla se oblíct. "No Jonahu co jsi mi chtěl říct?" zeptala jsem se Jonaha když už jsem byla oblečená. "Jo napsal jsem Camovi jeslí by jsme nemohli přijet i s třema kočkama a on řekl že mužem přijet a že se na vás moc těší. Řekl to i ostatním a ti se taky moc těší. Tak že to je domluvený!" dořekl Jonah a já mu hned skočila do náruče. "Děkujem moc!" šeptla jsem mu do ucha při objímání."Není vůbec zač. Pro tebe vše kočko!" usmál se když jsem se odtáhla. Hned jsem to vše řekla Jackovi. Ten byl sice rád, ale jenom kvůli mě. "Tak já už jdu domů kluci. Mějte se. Ahoooj!" řekla jsem a všechny objala a Jacka ještě políbila.
"Ahoj holky musím vám hned teď něco říct!" vybalila jsem na holky hned jak jsem přišla do našeho hotelu.
"No tak povídej, dělej!" popohanely mě holky.
"Tak jo. Holky hádejte kdo se uvidí s Magcon Boys!!?"Omlouvám se za chyby🤗❤️
Doufám že vás to baví.
Mějte se krásně fantasticky jako vždycky a páčko❤️❤️😍
ČTEŠ
Me and Jack Avery
Fanfiction"Kéž bych je mohla někdy potkat!" Říkala jsem si každý večer před spaním.Představovala jsem si jaké by to bylo potkat kluky z Why Don't We a hlavně ho, ho ktrerý mně dokáže pokaždé rozveselit nebo rozplakat.Jaké by to bylo potkat Jacka Averyho.