CHARLOTTE, ÉSZAK-KAROLINA

311 28 11
                                    

MÁJUS 19, 2020

A TENNESSEE-I NASHVILLE-BŐL AZ ÉSZAK-KAROLINAI CHARLOTTE-BA

2,322 - 2,731 MÉRFÖLD

Az új gumik egész úton kitartottak. Ez egy kibaszott csoda.

Az ellenőrzőpontra érve, Gerard elmagyarázza a motorja helyzetét, és a kisegítő biztosítja róla, hogy ránéznek, és ha kell, kijavítják rajta a hibákat. Hála istennek, komolyan, ugyanis Gerard már kicsit jobban berozsdásodott, mint amennyire azt beismeri.

A csoda akkor ér véget, amikor Gerard beér az épületbe.

Frank rögtön rápillant a szoba másik végéből. Előtte egy tál valami van, tőle balra pedig Lindsey. Nagyszerű. A kis győztes asztala.

Gerard makacsul félrenéz, és elnyomja a kényszert, ami arra bíztatja, hogy ott helyben megfojtsa Franket. Nem akar jelenetet okozni. Vagy legalábbis nem akarja kezdeményezni.

Az eredményjelző elárulja Gerardnak, hogy Frank kis taktikája szépen kifizetődött - ma kilencedik helyezés (csak Jack és Alex érkezett utána), és összesen ötödik. A harmadik hely után nagyon kevés különbségek vannak a beérkezők ideje között. A verseny ezen pontján már szinte lehetetlen felzárkózni ilyen messziről.

Frank, természetesen, az első helyen áll. Gerard újra rápillant, bár tudja, hogy nem tanácsos ezt tennie. Frank visszabámul rá, elkerülve a tényt, miszerint Lindsey egyértelműen hozzá beszél. Gerard rögtön elkapja a tekintetét róla, de - tudja, mit látott. Frank izzó szemei rátapadtak, mintha olvasni tudnák Gerardot, mint egy kibaszott könyvet. Gerard keze öntudatlanul a csípőjére siklik. A nyomástól megborzong. Frank hagyott ott egy nyomot.

Még mindig érzi Frank tekintetét a hátán, mintha pontosan tudná, mi jutott Gerard eszébe. A bőre az engedélye nélkül is fellángol. Tényleg oda kéne mennie, belevernie Frank fejét az asztalba, és addig hátracsavarni a karját, amíg reccsen, de valami visszatartja.

Ekkor valaki a nevén szólítja Franket, és a pillanat megszakad. Gerard felé fordítja a fejét, majd látja, ahogy átül Ashley asztalához. Lindsey követi őt, mindketten Ashley-hez hajolnak, és halkan beszélgetni kezdenek valamiről, amit Gerard nem hall.

Gerard szemét megragadja egy mozdulat, így elfordul egy kicsit, pont Brendon felé, aki feláll a székéről a tányérjával a kezében. Van valami ravasz ebben a mozdulatban. Frank asztalához lépked, és - olyan gyorsan, hogy Gerardnak alig tűnik fel - beledob valamit Frank tányérjába. Majd továbbsétál a lépcsők felé, és eltűnik.

Körülnéz a szobában, és próbál normális arcot vágni. Senki más nem nézi Brendont vagy Frank vacsoráját. Ő az egyetlen, aki látta.

Bármit is hord magával Brendon, az ütős - amikor Lynn volt az áldozat, teljesen ki kellett lépnie a versenyből. Frank kiállhatatlan, de már így is számolnia kell pár megzúzódott bordával. Az nem lenne jó párosítás egy teljes napi hányással.

Úgy tűnik, Ashley végül elcsábítja Lindsey-t és Franket az asztalához, mert mindketten visszamennek az eredeti helyükre, hogy felszedjék a kajájukat. Ahogy Gerard nézi, felfordul a gyomra idegességében.

És - basszameg, rohadtul utálja a lelkiismeretét. A versenyzés sokkal könnyebb lenne pszichopataként.

Ahogy a páros visszaindul Ashley-hez, Gerard kiad egy elkínzott sóhajt, és eldönti, hogy most, vagy soha. Direkt Frank útjába sétál, és elég erősen nekiütközik a vállának ahhoz, hogy a másik megbotoljon, és elejtse a tányérját. A tányér szilánkjaira törik, és a padlót beborítja a forró leves - egy kicsit zavarosabb, mint általában, de egyébként sosem vennéd észre, hogy megmérgezték. Brendon nem fogja megkapni, amit akar.

The Circuit (magyar fordítás)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ