İlk yazım bu yazıyı yazmamda ablamın büyük katkıları oldu bu hikayemi yazarken herkesin benimle aynı durumda olabileceğini düşündüm üniversteye gitmek kolay değil çünkü lise son sınıf olanlar beni çook iyi anlarlar inşallah hiayemi beğenirsiniz yorumlarınızı ve begenilerinizi bekliyorum..
Daha ortaokuldayken ünüversiteyi nasıl kazanacağımı düşünmüştüm o zamandan beri çalışıyorum şimdi ise lise sondayım ben kafamı sınavı nasıl kazanacağımı düşüncesine dalmışken kapı çalındı gelen annem Gazal Sultandı ''Off kızım yine üniversite sınavını nasıl kazanırım diye mi düşünüyosun.'' ''Evet anne başka ne düşünim ki hep kafamda ders çalışmak var ama bunu 2-3 saat yapabiliyorum çünkü arkadaşlarım arayıp beni bir yerlere çağırıyorlar ve bende mecburen gidiyorum.'' ''Sen arkadaşlarını dinlersen daha çook pişman olursun benden sana söylemesi.'' ''Off anne yine aynı şeyi diyosun zaten ne zaman arkadaşlarımla bir yere gitsem babamla aynı şeyi diyosunuz.'' ''Babanla ben senin iyliğini istiyoruz liseyi bitir üniversiteye git mezun ol kppssye atan sonra özgür olursun.'' ''Oooo o zamana kadar kim öle kim kala. Zaten babam yüzünden üniverste hayalleri bile kurmak istemiyorum çok baskı yapıyo üniversiteye gidiceksin doktor olucaksın diyo ve de ilk yılında kazanacaksın diyor.'' ''Baban senin iyliğini istiyo kızım her şeyin en iyisi senin olsun diyo.'' Tamam anne benim uykum geldi izin verirsen uyumak istiyorum.'' ''Tamam prensesim iyi uykular.'' Pembe pijamamı giyip yatağıma uzandım annemin dediklerini düşündüm galiba haklı, onlarda benim iyiliğimi benim hayatımı düşünüyorlar bunları düşünürken daha çok strese girdim kafamı yorganın altına sokup gözlerimi kapattım en iyisi uyumak tam uyuyacakken kapı çaldı .Gelen Elsu ablamdı ''Cansu uyudun mu?'' ''hayırrr ?'' ''Annem nerede biliyo musun?'' ''Az önce burdaydıda çıktı şimdi bilmiyorum nerede olduğunu.'' ''Tamam iyi uykular.'' Elsu abla rahat zaten çalışkan olduğu için doktorluğu kazanması kolay oldu inşallah bende ilk yılımda ve doktorluğu kazanırım yoksa babamın dilinden kurtulamam ve bir yılım çöpe gider hayata bir yıl geriden başlarım...
Eyer beğeni ve yorumlarınız olursa hikayenin ikinci bölümünü bir iki gün sonra yazarım..