A fordítás az író, Cordys-Vision engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/10454119/34/Resurrection-The-End
Négy évvel később
Nyílt levél Evelyn Johnsonnak a fiától, Tobias Eatontől
Szia, Anya!
Ez olyan butaságnak tűnik.
Nincs hová küldeni, és azt sem igazán tudom, hogy mit akarok mondani.
Tris ragaszkodik hozzá, hogy ez valahogy segíteni fog, én pedig hajlok rá, hogy hallgassak rá, mert immár majdnem ötévnyi házasság után kezdem úgy gondolni, hogy mindig igaza van.
Semmi sem változik.
Hiányzol.
Minden percben.
Minden nap.
Butaságnak tűnik, mert amikor fiatal voltam, évekig azt hittem, hogy halott vagy, valahogy ez most mégis más.
Már négy éve, és kezdem végül elfogadni a tényt, hogy soha nem fogok kódolt üzenetet kapni tőled, hogy még mindig életben vagy.
Sok hibát követtél el, Anya.
Hibákat, amiket bárcsak ne követtél volna el, de soknak megértem az okát, és hiszed vagy sem... Nem hibáztatlak.
Csak azt kívánom, bárcsak elmondhattam volna neked.
Négy év eltelt, és annyi minden történt, amit szeretnék elmesélni neked.
Ami a legfontosabb, bárcsak mesélhetnék a gyönyörű unokáidról.
Négy évvel ezelőtt ezen a napon, Tris életet adott a legszebb kislánynak, akit valaha láttam.
Ő olyan okos, szép és vicces. Pontosan olyan, mint Tris, kivéve, hogy hihetetlenül makacs, mint én.
Azon a napon, amikor a lányom megszületett, megtanultam, milyen egész szívvel szeretni, és azt hiszem, ezt segített nekem megérteni téged, és sok döntésedet.
Caralynn Eve Eatonnek neveztük el.
Cara után neveztük el, akit ismertél, és Lynn után, akit nem ismertél.
Az Eve-t miattad választottam.
Legtöbbször „Lynnie"-nek szólítjuk.
Az apává válás egy folyamat volt.
Időbe telt megtanulni, hogy hogyan tudom kezelni a dühöt, hogy más legyen, mint Marcus romlottsága és gonoszsága.
Anya, sokkal jobban hasonlítok rá, mint azt gondoltam.
Ez sokkal jobban megrémít, mint elismerem, de Tris mindig itt van velem, és segít lélegezni, és emlékeztet rá, hogy az én haragom nem olyan, mint Marcus gyűlölete.
Szeretem a gyerekeimet, és nem hiszem, hogy Marcusban valaha is megvolt ez a képesség.
Caleb Prior feleségül vette Carát körülbelül hat hónappal Caralynn születése után.
Tudom, hogy mindig kedvelted őt, és szeretnéd tudni, hogy boldog. Ezerszer boldogabb, mint amilyen velem valaha volt, és ez hihetetlenül megnyugtató.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fanfiction-fordítás: Feltámadás - A befejezés (Resurrection - The End)
ФанфикA történet nem sokkal később folytatódik, mint ahol a Feltámadás befejeződött. A történet tovább folytatódik, új barátokkal, régi, nem is annyira régi és új ellenségekkel, és sok-sok izgalommal és vetkőzős sakkal, ármánykodással és akcióval tele.