a/n: TAK, jak jsem slibovala je tu další díl. Důvod, proč je ator's note tentokrát ještě před dílem když to vždycky píšu na konci? prostej. Musím vás upozornit, že se děj tak trochu posune o měsíc později. Všechno bude vysvětlený, tak jen aby jste ne nedivili a byly nějak v obraze co to na vás bafne, potřebuju se v ději posunout dál... no, nebudu to okecávat. Here it is!
Harry's POV.
Rozešli se. Fakt jsem nevěřil, že to udělal. Hned další den po tom, co jsem mu řekl, že ho mám rád si ji pozval domů. A přede mnou ji poslal do zelenýho háje. Nevěřil jsem vlastním uším. Ale stalo se to. Ptal jsem se proč to udělal a on to odůvodnil tím, že mu na mě fakt záleží... jak dávno se to teď zdálo být. Už jen z pomyšlení na to, jak se náš vztah tehdy začal rozvíjet... šoupli jsme si postele k sobě takže vzniklo jedno velký letiště. Každou noc jsme si povídali o blbostech a navzájem se poznávali. A já? Já se zamiloval. Postupně moje city k němu rostly. Pravda byla, že jsem si je nepřipouštěl, ale postupně jsem si všímal jak se jeho chování začlo měnit.
Byl v mojí přítomnosti vysmátej jako sluníčko a pořád se mě hrozně 'nenápadně' nějak dotýkal, často mně objímal a i před kamarádama, který mi představil se ke mě choval hezky. A vím, že když jsem nebyl poblíž jako by zdroj jeho štěstí najednou zmizel. Možná bylo povrchní si myslet, že se do mě zamiloval taky tak jako já do něj, když se nikdy nevyslovil...
V den, kdy jsem za ním přišel s úsměvem od ucha k uchu abych mu řekl co cítím (protože Perrie mi nedala pokoj), něco se zlomilo. Uvnitř mě. Moje srdce. Rozpadlo se na hromadu kusů, který už nikdo neposbírá a neslepí dohromady. Doufal jsem, že se probudím, že je to jen špatný sen. Doufal jsem, že prožijeme pohádku. Měl být můj pohádkový princ. Jenomže ztratil chuť se smát a tak zahodil svou korunu a princ byl najednou pryč. Ne, že by ho mým vyvoleným princem dělala ta koruna. Byl to ten úsměv, kterýmu jsem propadl. Seděl jsem vedle něj na gauči s výčitkou na srdci a poslouchal těžká slova vycházející z těch chvějících se rtů. Chtěl jsem ho před vším chránit. Jak ale chcete chránit někoho, kdo před váma utíká? kdo vám... kdo vám před očima...
ČTEŠ
Family? - Larry Stylinson
FanfictionHarry, sedumnáctiletý kluk z dětského domova. Louis, kluk s milující matkou, který má prakticky všechno, po čem kdy Harry toužil.