Capitolul 27

1.2K 117 4
                                    

Perspectivă Thos.

-Dacă munițiile voastre nu sunt pregatite,cum ați putea sa ma apărați?

-Avem zeci de clanuri in toata Europa.Iți arzi pielea intentionat?
-Daca nu aş fi avut incredere in voi,nu mai erati aici.
-Diseara,ora 20.00.Masacrul  va fi televizat.Totul o sa fie conform planului.

-O sa privesc marea si o sa ma delectez cu banii oamenilor care m-au sfidat,cu sangele celor care au incercat să ma tragă pe sfoară  si cu lacrimile femeilor pe care  le-am omorât.
Fumul gros se pierde printre dosarele unor oameni morți si nevinovați.Imi fac de lucru cu o bricheta de argint,invârtind-o de vreo 3 ori succesiv in mana stanga.Te-as putea incendia nenorocitule,lent si dureros..

-Thos,nepotul meu vă va arăta drumul către suburbii.
3 bărbati ma urmeaza catre suburbiile nenorocitului.Suburbii in care se află arme peste arme,droguri si bani murdari.Dulapuri intregi plini cu bani.

Ma opresc brusc si cei 3 bărbați isi scot telefoanele.
-Haideți,baieți.I-a venit timpul.Vlahos trebuie sa plateasca.
-Thos,ai grijă de fata aia.Pare suspectă.
-Hulya nu va iesi din casa aia.M-am asigurat de chestia asta.I-am rupt orice legătura cu Turcia.
-Pana cand il vei omorî pe Vlahos.
-Până atunci.De abia in momentul ala,viața mea o sa capete culoare.

***
-Riginos,verifica jeep-urile.

Câmpul este imprejmuit de ceață si locul pare sinistru.Suntem la marginea Kavalei şi inspir mirosul de toamnă.
-Fiți pregatiți.Armele le veți scoate doar la semnul meu.
Vlahos coboară din maşină si ma apropii de el.
-Unde iți sunt amicii,unchiule?
-Rabdare.Planul meu are nevoie de răbdare.
Farurile unei maşini taie ceața groasa din lumina crepusculară.
Vlahos tuseşeste si râde odios de tare.
-Thos,Thos..vezi?Au venit.Cine ar indrăzni să ma trădeze?
-Eu.
Le fac semn si toți oamenii mei au armele ridicate spre Vlahos.
El ridica o sprânceană si rade.
-Ce dracu crezi ca faci?
-Ce trebuia să fac de mult timp.
Ii lipesc pistolul de tâmplă si suflu aer cald spre urechea lui.
-Cum a fost să imi omori parinții,"unchiule"?
-Bastardule!
Il lovesc puternic in stomac si geme de durere.
-Te-am intrebat ceva,jigodie!urlu
-A fost minunat!spune râzând.A fost spectaculos să le iau viața si sa iau toate actiunile tatalui tau.
-Credeai ca nu o sa aflu?Vlahos,ai crezut in persoana gresita tot timpul ăsta.In timp ce tu aveai incredere in mine,eu te controlam pe la spate.Avem control asupra ta!
Mârâie.
-Toti banii pe care i-ai furat,vor fi returnati de mine!Tot ce ai facut rău o să se intoarca asupra ta!In lumea cealalta.
Vlahos inspira aerul rece.
-Daca ma omori..
-In sfarsit a venit ziua in care suferinta mea a luat sfarsit.Puteam fi fericit tot timpul ăsta,dar planul meu nu ar fi mers.Cum e să stii ca ai fost tras pe sfoara ani de zile?
Vlahos urla si cade in genunchi.
-Ultimele cuvinte?spun eu.

Mai multe masini se aud in spatele nostru,oprind brusc.
-Thos,nu!o aud pe Hulya si imi intorc capul spre ea.
-Ce faci aici?spun nervos.
Hulya scoate pistolul tremurand din toata incheieturile.Are pistolul intors spre mine.Zambesc.Karma?Nu prea cred.
Vreo 3 masini de politie ajung in cele din urmă şi un comandant al marinei militare inainteaza sprea ea.
-Hai!Arată-ți curajul!Pentru patria noastră!
-Pentru patria noastră...murmura ea speriata deşi ochii ei sunt plini de lacrimi.
Ma intorc si ii smucesc capul lui Vlahos.
-Timpul a expirat,fiu de cățea.Ți-aş spune sa imi saluți parintii in ceruri dar tu nu o sa ajungi acolo.O sa ajungi in flacarile iadului.
-Thos!urla ea.Nu il omorî!Avem nevoie de el in viața!Trebuie sa plateasca!Trebuie sa vorbeasca despre tot  ce a facut.
Imi incarc gloanțele si număr.
-1,..2..
Simt pistolul rece in ceafa mea si inchid ochii.
-Daca vom avea nevoie de Vlahos in viața,aşa o sa fie.Va fi nevoie sa il omori dacă trebuie.
Urla comandantul ei.
O simt.E speriata.
-Iartă-mă.
Spun.
Apăs pe trăgaci si sangele lui Vlahos se afla pe paltonul meu.Cade la picioarele mele si se zvarcoleşte cateva secunde.
Hulya icneşte si se sterge de sange.Sangele lui.
-Hulya,eşti concediata din forțele navale.

Lasa-mi inima sa te alunge!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum