Bohemian Rhapsody

351 24 7
                                    


Příběh mě napadl jen chvíli poté, co se objevila na Adamově FB stránce fotka z premiéry Bo-Rha v NYC. Už jsem ani nedoufala, že se tam něco s tématikou filmu mihne, vzhledem k tomu, že i když s tím má co dočinění, přehnaně se kolem filmu neprezentoval, tudíž fotek, článků a rozhovorů s ním je pomálu. (Důvody jsou zřejmé. Všichni asi známe fanoušky skupiny Queen, kteří to stále nemůžou překousnout.) Vzhledem k roli a scéně, kterou má ve filmu se dá úžasně domýšlet, co by se případně mohlo po jejím uplynutí dít dále. Ale tenhle speciální koncept raději nechám na EllieElla. Já jsem se rozhodla to povznést na o něco reálnější možnost. Možná. No nechte se překvapit a přečtěte si, co moje fantazie souhrou náhod vyplodila, zas tak dlouhé to není.

PS. Odkaz na rozhovor s Adamem Vám hodím do komentářů, abyste ho mohli vůbec rozkliknout.

PPS. Doporučuji si pustit stejnojmennou píseň do podkresu nebo po dočtení, to už je na Vás. Těm největším fandům Queen, bude možná sama znít v uších.

Varování: Obsahuje spoilery z filmu Bomemian Rhapsody.

Enjoy!

Adam Lambert, už velmi dlouho hostující zpěvák skupiny Queen, se konečně vypravil na premiéru filmu Bohemian Rhapsody. Šlo o snímek založený právě na historii této slavné kapely, která ho už prakticky přijala za vlastního, přesto věděl, že lidé to nikdy takhle brát nebudou, protože Freddie Mercury zůstane nenahraditelnou legendou. On to viděl stejně a byl rád, že může lidem po celém světě připomínat jeho odkaz a úžasnou hudební tvorbu. Uznal proto za vhodné vynechat tu velkou slávu v Londýně, aby netropil moc velký rozruch a pozornost přenechal hlavním hvězdám filmu, samozřejmě společně s Brianem a Rogerem. Ale v New Yorku to bylo něco jiného. Moc se na to těšil, vždyť v tom filmu i sám hrál, lépe řečeno se tam na pár vteřin mihnul jako nevkusný zarostlý kamioňák v kšiltovce, který si jde odskočit na záchody, ale i tak si díky němu filmový Freddie uvědomil svou popíranou sexuální orientaci, tedy že je gay jak poleno, a tomu se říká výkon.

Nyní mu to slušelo podstatně více, hotový princ z pohádky. Ale z jaké, když měl na sobě růžový oblek? Přesto jak moc výstředně to zní, otáčeli se za ním zástupy mužů, ale i žen, protože záhadným způsobem působil elegantně a vážně. Zda za to mohly jeho semišové tmavě modré boty, fialová staromódní košile, na jeho poměry decentní černé náušnice nebo nový sestřih, nikdo nevěděl. Ovšem chybička na kráse by se našla. Přišel sám. Jakkoliv důstojně se tvářil, něco tu chybělo a v jeho srdci tomu nebylo jinak. Adam už dlouho postrádal vřelou náruč osoby, kterou by mohl milovat. Namlouval si sám sobě, že na to ani nemá čas, tudíž by svého vyvoleného často zanedbával, proto nesmí být sobec, jenže hořká pachuť na jazyku stejně jako ostrá bolest v hrudi se obalamutit nedala. Bál se někomu otevřít a plně mu důvěřovat, protože cokoliv kdy komu řekl, mohl očekávat druhého dne na titulních stránkách bulváru. Jen jedna osoba o něm neprozradila ani jedno křivé slovíčko, které by jakkoliv mohlo pošramotit jeho pověst a s tou už se v poslední době moc nevídal. Bylo tomu neskutečně dávno, kdy si byli velmi, velmi blízcí.

Rozhodl se na to nemyslet, tenhle večer měl být poctou pro Freddieho a začínal si uvědomovat, že by na sobě měl ještě hodně zapracovat, než zaklepe bačkorama, aby si na něho třeba také někdo v budoucnu vzpomněl. I když už měl mnoho věcí, na které mohl být hrdý, připomnělo mu to rozpracované album, kvůli němuž už probdil několik nocí v řadě. Na tento den toho také moc nenaspal, převaloval se ze strany na stranu a přemýšlel nad každým coby kdyby, které ho v životě trápilo. Alespoň že káva se sladkým zákuskem ho postavila na nohy. Odbyl si krátký pohodový rozhovor, kdy ho chmurné myšlenky na moment opustily, avšak dále nechtěl mást falešným úsměvem od ucha k uchu a raději nasadil svůj svůdný ostražitý pohled upřený do objektivů fotografů, co ho už od příchodu pronásledovali na každém kroku. Ještěže do sálu měli přístup zapovězený, neboť Adamovi bylo do breku a to ještě film ani nezačal.

Adommy - Jednodílovky (Oneshots CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat