Per. Torda
Byłem już zmęczony ciągłym płaczem. Łzy mi się skończyły a oczy same kleiły. Zamknąłem więc je i oparłem się na ramieniu tatusia aby mieć jakieś oparcie podczas snu.
-No w końcu..o 7:00 zasnął...-usłyszałem zmęczony głos taty.
Zaczęliśmy się przemieszczać. Poczułem znajomy zapach kaszki więc zorientowałem się, że jesteśmy w kuchni. Po chwili usłyszałem głos Patrycka.
-Źle wyglądasz, poza tym nie przyszedłeś do mnie
-Płakał całą noc.. -tata przekazał mnie w ręce Patrycka a tata wiązał od niego butelkę bo akurat ją trzymał.
-Zdrzemnij się, Paul
***
Obudziłem się gdy słońce za oknem było najwyżej. Rozejrzałem się i dopiero teraz zobaczyłem, że jestem w pokoju rodziców a obok mnie leży tata. Uśmiechnąłem się, że mnie nie zostawił i wtuliłem się w niego. Najwidoczniej go wybudziłem lub w cale nie spał.-Cześć Szkrabie-uśmiechnął się do mnie.
-Słoneczko-Odwzajemniłem uśmiech i wskazałem na okno.
-Tak, jest już wysoko na niebie czyli mamy południe
-Południe?
-Mhm i właśnie w południe Patuś i ja, mamy dla ciebie niespodziankę -wstał biorąc mnie za ręce.
Byłem całkiem zaciekawiony co dla mnie przygotowali. Może coś do jedzenia? Lub kupili mi nowe zabawki? A może bilet do kina?! Już się nie mogę doczekać co to jest!
-Wyspał się?-zapytał Pat.
-Pati!-krzyknąłem uśmiechnięty-niespodzianka!
-Jaka niespodzianka? Aaa już wiem hehe-wyjął zza pleców trzy małe karteczki.
-Am am?
-Nie, tego się nie je. To są bilety do Disney Lansu-zachichotał.
-Kaczor Donald?-zapytałem. Był on moja ulubioną postacią.
-Mamy jeszcze pół godzinki aby się zebrać-powiedział tatuś.
Później tata mnie przebrał i uczesał a Pati mnie nakarmił.
W końcu pojechaliśmy do Disney Landu. Było świetnie! Były tam wszystkie postacie z bajek, które znałem, było mnóstwo atrakcji, roller coster ale byłem na niego za mały i dużo słodyczy! Tatuś kupił a raczej wygrał mi misia a Patryckowi opaskę z uszkami. Mi też taką wygrał się mi się nie podobała. Później tata mówił, że ten Disney Land zmienił nazwę na "Fun Dead" więc Pat musiał zmienić napis na naszym pamiątkowym zdjęciu na z którym chciałem zjeść tacie włosy bo pachniały czekoladą.
CZYTASZ
Życie Torda
Fiksi PenggemarOk więc, ta książka pokazuje życie Torda od urodzenia aż do...do momentu, w którym poznaje Edda, Matta i Toma bo od tego czasu jego życie jest pokazane na oficjalnym kanale Eddsworld. Ja jednak pokaże co działo się przed poznaniem trzech chłopaków i...