עבר כבר שבועיים מאז המקרה הזה, אני ואוסטין התקרבנו. אנחנו חברים מאוד טובים. אפילו הכי טוב..
זואי התרחקה ממני.. בגלל ג'ייקוב כמובן.
אבל זה כלכך מוזר לי שפתאום הוא אוהב אותה. כיאלו.. הם עדין ביחד.. הייתי בטוחה שהוא יזרוק אותה אחרי יום, כמו שהוא עושה לכל הבנות. אייש. זה באמת מוזר. אבל כבר לא אכפת לי. היא בחרה בו במקומי.
"שקועה במחשבות?" אוסטין שאל והנהנתי
"יש לי חדשות רעות." הוא אמר
"מה?" שאלתי והוא הביא לי את עיתון בית הספר.
"תסתכלי" הוא אמר והסכלתי על הכתבה שלי ושל קטי!'אויבות או לא להיות'
'מוצעת התלמידים שלנו מיס קיי.אר והכושלת שתמיד מנסה להיות נגדה התנשקו? אם כמה שזה מוזר זה נכון! קטרינה וסקיילר התנשקו מול כל השכבה שלהן, בלי בושה. יש מצב שיש ביניהן משהו? אנחנו נברר. בנים מצטערות להודיע אבל יש מצב שקיי.אר תפוסה'
*מצורף תמונה*
'מה אתם חושבים? רק אני חושבת שהח עושות את זה בשביל פרסום?'"הכושלת שתמיד מנסה להיות נגדה?! מה לעזאזל!"
אני לא מאמינה שהם קראו לי ככה.
"אמ.. וואו" הוא אמר מתאפק לא לצחוק.
"זה מצחיק?"
"קצת, אבל אנחנו נתקן את זה. נדבר עם לירז ושני(הבנות שמכינות את העיתונים)"
"אוקיי..""לירז.. את יכולה בבקשה למחוק את זה?"
"אין מצב. כבר הדפסנו" היא אמרה בזמן שלעסה מסטיק ושיחקה בשערה
"מה שהיא אמרה" שני אמרה
"אמג בבקשה תחמקו את זה." אמרתי
"חמודה שלי, זה לא יעזור לך. כל הבית ספר קונה את העיתון בגלל זה. נראלך שנמחק?" לירז אמרה
"היי, תקשיבי לי טוב. אם את לא מורידה את זה, אני-" אוסטין אמר אבל שני קטעה אותו
"אתה מה?" שני אמרה
"אם אתם רוצים שנמחק את זה אתם חייבים להביא לנו חומר טוב." לירז אמרה
"סמים?" שאלתי , כן אני יודעת שזה היה מטומטם ומה חשבתי לעצמי. כולם הסתכלו עליי מוזר
"לא סתומה, את צריכה לצלם לנו משהו מעניין יותר מהנשיקה הצרפתית שלכן, וזה יהיה קשה." שני אמרה וחייכה ללירז.
"אוקיי." אוסטין אמר, הוא רציני!?
"יופי יש לכם שעה, בהצלחה חמודים" לירז אמרה והסתכלתי על אוסטין במבט של 'איך להעזאזל נספיק את זה בשעה'"אולי נוותר, הרי כל הבית ספק כבר ראה.."
"לא כולם. יש לנו סיכוי למנוע מזה. ואם נמצא משהו יותר מעניין אז לא יתסכלו עליך כל שניה" הוא אמר.
העיניים של כל הבית ספר היו עליי, זה מוזר. איך אוסטין לא מתבייש להיות ליידי? הרגשתי מובכת. אוסטין כלכך מושלם.. הוא עושה את זה בשבילי. והאפילו עד לפני שבועים לא דיברנו.
הברזנו מהשיעור כדאי שנמצא משהו, הסתובבנו בבית ספר, המקום של המעשנים איפה שיש הכי הרבה אקשן וכלום שום דבר.
"אין כלום. חיפשנו בכל בית ספר.." אמרתי ביאוש. ראינו כמה ריבים. אבל שוב דבר לא מעניין, או יותר נכון 'מעניין כמו הצרפתית שלי ושל קטי'.
"נכון... אני מצטער.." הוא אמר.
"הכל טוב, תודה שבאת איתי , אתה חבר טוב"
"זה בסדר. טוב.. בואי לפחות נלך לשירותים כי אני חייב. ואז נחזיר להן את המצלמות ונגיד שלא מצאנו כלום" הוא אמרבזמן שאוסטין עשה את צריכיו לול. הייתי צריכה לחכות לו, אז ישבתי בספסל מחוץ לשירותים.
חשבתי לעצמי. הוא לקח את הזמן..
ואז שמעתי משהו מוזר. זה בא מהמחסן. זה נשמע כמו ג..גניחות.... הייתי סקרנית אז הצצתי במסכן, אני לא מאמינה מה ראיתי.
שלפתי את המצלמה שלי והתחלתי לצלם, למרות זאת היה לי מאוד קשה לצלם את זה, מדוע? ראיתי את קטי.. שוכבת. עם.. המורה למטמטיקה הוא בן 25, מצד אחד זה נקמה לקטי שנשקה אותי מול כולם, מצד שני אני לא אהבתי את זה שראיתי.. אני לא רוצה שקטי תשכב איתו..
"לאט..." היא גנחה והוא לא הקשיב, הוא נראה שמח, הרי הוא דופק הרגע את הבחורה שכל הבנים בבית ספר רק חולמים לעשות את זה..
צילמתי את התמונות שלי ובחרתי משם.
בכיתי. בלי סיבה אבל נכנסתי לשירותיי הבנות ובכיתי.
עברו כבר כמה דקום ואני עדין בוכה, בטח אוסטין מחפש אותי, כמובן שאכפת לי ממנו אבל.. אני לא מסוגלת.. האם היא עשתה את זה קבוע? למה היא עשתה את זה? היא לא לסבית?.. משום מה.. קיוותי שהיא תהיה. אבל היא לא.. ידעתי.
הייתה דפיקה בדלת של השירותים ושקטתי,
"סקיי אני יודעת שאת שמה." הקול של קטי..
אבל..אבל..
"קט.." אמרתי בטעות והסמקתי.
לצערי שכחתי לנעול את הדלת והיא פתחה אותה.
"יא! ואם הייתי ערומה..." אמרתי
"את לא, סתם בכית. בגללי... לפחות נהנת מהמופע?" היא ליטפה אותי ברגל, התעלמתי מזה.
"לא..זה מגעיל"
"אני מגעילה?"
"כן.. למה עשית את זה?"
היא גימגמה משהו לא מובן ואז ירדו לה דמעות, בסוף היא הצליחה לדבר, "בגלל שריציתי לשכב איתך אבל את בטוח לא רוצה איתי.. אז שכבתי איתו.. סקיי... זה היה דוחה.. לא נהנתי בכלל... ואני כלכך מצטערת שראית את זה.." היא אמרה ושקטתי לא היה לי איך להגיב לזה, היא רוצה לשכב איתי..?
בתגובה היא משכה לי בחולצה נראה שהיא רוצה להוריד אותה, "את מרשה לי?" היא שאלה והנהנתי
היא הורידה לי את החולצה וריסקה את שפתיה לשפתי.עשינו את זה.
YOU ARE READING
miss K.R - girlxgirl
Любовные романыקטי מועצת התלמידים, גם הילדה הכי יפה בבית ספר. כל שבוע מחליפה חבר .. " אף אחד לא ברמה שלי, למה לי לצאת איתו יותר משבוע? " כך קטי חשבה לעצמה יש את סקיילר, היא לא כזאת מקובלת, אין לה הרהה חברים. למרות זאת היא תמיד מנסה להיות מועצת התלמידים, אך אף פעם...