11.

787 35 8
                                    

Jedva je zaspala. Nije željela da se odvoji od mene i da utone u san. Nakon velikog broja poljubaca, ispričao sam joj kako ću morati mučiti njenu baku, kako bi ti vještičji demoni izašli iz nje jer ne podnose tjelesnu bol.  Ništa je od toga nije pogodilo, jasno mi je dala doznjanja da želi mene u svom životu.
Bio sam sretan zbog toga, ali negdje u meni vrebao je strah da to sve ne uništim. Nisam vjerovao sam sebi, iako mi je ona vjerovala. Sada je sve dobro, ali hoću li jednog dana sve pokvariti?

Jutro je već davno svanulo, otišao sam u selo i krao za svoju voljenu. Na stol redam hljeb i neko meso. Po mirisu, rekao bih ovčetina. Uopšte mi nije drago meso, niti ukusno, ali donosio sam ga Diani par puta i sviđalo joj se.
Spremio sam joj čak i čaj. Kada je sve bilo na stolu, čuo sam njene korake niz stepenice, tačno na vrijeme. Dočekam je sa osmijehom. Izgledala je predivno sa snenim očima i pomalo čupavom kosom.

"Jutro." Zagrli me i nježno poljubi moj obraz. Tijelo mi zadrhti a oči zacakle od njenog čina. Želim je silno, u meni sve ludi, ali ona ne mari za mene, već sjeda za svoje mjesto i sipa čaj pa počne jesti. Odlučim izaći jer ne mogu da se smirim. Privlači me nenormalno i plašim se da je ne povrijedim. 

Hodam oko dvora i pokušavam osjetiti negativnu energiju. Moja tetka Magdalena imala je tu moć. Ili ne mogu da je osjetim ili je zaista nema. Pitam se šta Diana radi pa uđem u dvorac. Iskreno se nadam da nisam u onom periodu kada imam nalet za označavanje. Ako je došlo vrijeme za to, mogu iskaliti svoj adrenalin i sjeme na Dianu, a ona nije vampir. Moje ponašanje i osjećaji od jutros me upućuju na to, a to je prouzrokovala moja sinošnja bliskost sa njom. Plašio sam se da je ne povrijedim, a sada imam pravo da se plašim.
Ni jednom do sada nisam razmisljao o tome da imam odnos sa nekim. Neka žena, ili vampirica, ili Diana? Nikad nisam imao djevojku, Diana mi je prva, ako je kroz naš odnos mogu nazvati djevojkom...

U dnevnom i kuhinji je nema. Penjem se uz stepenice pa zastanem razmišljajući da li je dobra ideja ići u njenu sobu.  Problem je što sam je se zaželio za svega sat i po vremena. Ovisim o toj djevojci, i do neba mi je drago što je izabrala mene, što mene želi kraj sebe. Znam da me voli, ništa mi ne mora reći. Dovoljno je što je izabrala mene za svog životnog saputnika a ne ženu uz koju je odrasla. Jako je čudno što ju je vještica mogla ovako odgojiti. Odgojila je nevinu i čistu djevojku, bez i jedne mrlje na duši i srcu. Volio bih da i ja imam dušu, istog trena bih joj je dao. Ona je smisao mog života, jedino biće koje je uz mene i koje me usrećuje.

Upadam joj u sobu nesvjesno jer sam toliko zamišljen bio. Uzdah joj se oteo sa usana dok je ogroman peškir držala preko tijela. Tijelo mi zadrhtalo, a adrenalin je prokuhao u trenu. Izgovara moje ime kao da me upozorava, ali ja ne mogu da prestanem buljiti u njenu otkrivenu kožu. Noge, ruke, ramena, vrat, u mojoj glavi je izgledalo kao da vrište moje ime. Čujem negdje u pozadini Dianin glas kako mi govori da izađem iz sobe. Stojim kao ukopan dok mi oči gore od nadolazeće boje. Moj spolni organ pulsira od želje. Vidim kako kreće prema kupatilu ali odjednom vidim sebe kako trčim do nje, dižem je od poda i bacam na krevet. Vrisnula je moje ime uplašeno. Peškir je pao s nje i još više poludim kada je vidim golu ispred sebe.

"Harold, šta radiš? Nemoj molim te ovako. Nisam još sprema za to. Dopusti da idemo polahko, prekini s ovim sada. Harold, molim te." Nisam bio ni svjestan, a već sam bio potpuno go ispred nje.

Njeni vrisci su ispunili sobu, dvorac, moje uši, moj um. Gorke i bolne suze koje je prolila ispred mene su me proklele onog trena kad sam ušao u nju i oduzeo joj nevinost na nemilosrdan način, dok me je molila da to ne radim. Njeno preklinjanje, njen glas i vrisci su utihnuli. Čulo se samo tiho plakanje dok je ležala u vlastitoj krvi, ne pomičući se.

Sjedio sam u ćošku iza vrata, proklinjajući sebe. Zvijer je ponovo pobijedila. Vampirsko označavanje je bilo ispunjeno, ali je moje tijelo ostalo prazno jer sam uništio zenu koju volim i koja mi više nikad neće oprostiti. Čak ni sam sebi više ne opraštam. Nek me vještica odmah ubije. Digao sam ruke sam od sebe moleći se da se ne mrdnem živ odavde. Njeni jecaji jedva čujni su mi probijali uši.

Glasan smijeh s polja odjekne i cijeli dvor se strese. U pravi tren, došlo je vrijeme da umrem. Oblačim se brzo dok krajičkom oka pogledam u Dianine crvene oči koje su gledale direktno u plafon. Tijelo joj je ležalo kao nepokretno, noge raširene i krvave, a ruke kao bačene s obje njene strane. Suze mi krenu na oči te zajecam. Želio sam se oprostiti od nje, ali znam da me više ni u kom smislu ne želi. Znam da joj moja pojava ovde šteti.

Izlazim iz sobe, spuštam se niz stepenice, napuštam dvorac bez i jedne emocije, oprošten od života, spreman da umrem. Čim kročim pred staru ženu ispred kapije, ona počne sa svojim kletvama, a mene pomalo sve počinje boljeti dok mi se vid mutio.

"Volim te, Diana..."

Jeste očekivali ovo? Uskoro kraj 😢❤

Ljubav jednog vampiraWhere stories live. Discover now