2 kapitola

16 2 0
                                    

Začal další den a já měla víkend  další nudný víkend. Ach jo zase nic dělat nemůžu v tu dobu ke mě přišel můj praštěný bráška yogi a já byla zabalená pod peřinou a co on neudělal a začal mě lechtat a já jsem se začala smát jak debil bylo to jako mučení a já jsem za chvilku začala i ječet a yogi mě přestat lechtat a já jsem mu poděkovala ale to jsem bohužel udělal špatnou věc a začal mě zase lechtat tak za 10minut jsme se uklidnily a šli jsme na snídani. Pozdravila jsem rodiče a šla jsem se nasnídat. Po snídani jsem šla do pokoje a v tu ránu mi zabzučel mobil. Přišla mi zpráva od neznámé ho čísla.

Já:Kdo jsi?

??: To jsem já Sandra

Já: jak ti můžu věřit??

Sandora: bože yumi prosím chci se jen zeptat jestli nechceš ven??

Já: jo klidně kde se sejdeme??

Sandora: před tvým barákem??  V 11:00??

Já: jo tak za půl hodiny ahoj.

Sandora: ahoj

Po půl hodině jsme šli já a Sandora. Byli jsme na hřišti a tam jsme dělali pí*oviny. Ale pak jsme se šli ke mě domů zeptat jestli neuděláme přespávačku tím pádem tam budu já, sandora, yogi a gareki. Gareki je sandřin brácha je to melancholik a zná se s yogim že školy. Přišly jsme ke mě a já jsem se zeptala mamky a co by se nestalo yogi se za mnou objevil a vyděsil mě k smrti ale Sandora tam stála jako tvrdý Y a já na zemi. Sandora se mi začala smát a já na to jen haha pak už byl večer a přišel gareki a byli jsme v pokoji a hrály společenské hry. Pak jsme si řekli že si řekneme strašidelné storky. Pak jsme šli spát. Ráno jsme vstaly a šli jsme po snídani ven a zase jsme dělaly pí*oviny  to byl nejlepší víkend a já jsem byla tak šťastná. Ale vše jednou končí.  Bylo ráno, bylo pondělí, byla ŠKOLA. Já jsem nechtěla vstávat ale nechtěla jsem ať mě yogi zlechtal tak jsme vstala.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

my life [cz]Where stories live. Discover now