DEĞERLİM

7 0 0
                                    

Şuan tam anlamıyla ' ne yapıcam şimdi ben ' duygusu içerisindeyim. Ben de siz gibi önce okuyup sonrasında ' ben de böyle bişey yapsam ' kafasındayım . Sonra eliniz klavyeye gidiyor ve diyorsunuz ki ' herkes gibi mi başlicam yazmaya ' , 'başlıyorum ama kim bakar ki ' .. işte ben de bunları diye diye herkes gibi başladım cümlelerime . Aslında yok bi hedefim. Burayı sadece elimde şuan tuttuğum günceyi bir üst seviyeye taşımak için kullanmak istiyorum . Hepsi bu . Herhangi bi kaygım yok yani ya da endişem . Yazmak deyince aklıma önce ilk okul yıllarım geliyo . Aslında aklıma gelen yazmak değil okumak. Ben ilkokuldayken Türkiye çapında bir uygulama başlatılmıştı . Kitap okuyosunuz sonunda da en fazla kim okuduysa ona herhangi bir hediye verilirdi . İşte yazmamında en büyük başlangıcı burasıdır . Tabi çağın bi sorunu vardır ' AŞK ' . İşte o sorun benide kapsıyor .. Platonik olduğunuz insan için değşmeyi göze alırsınız ya , ben de değişmek için önce daha çok okumayı ve daha sonra yazmayı örnek alarak değişmeye başladım . ' DEĞERLİM ' adını verdiğim bi günce tutmaya başladım . Aylarca yıllarca kendimle savaşıp durdum . Önceleri daha ılımlı bir insan oldum , baktım olmuyor agresif sinirli oldum , bu da olmadı centilmen oldum .. Ama hiçbirinde de başarılı olamadım .. Ee öyle yazı yazmakla olmaz tabi . Ben hiç bir zaman aktif bir gençlik , çocukluk yaşamadım . Hep uysal hep içine kapanık yaşadımbu hayatı .Elbette ki bundan gurur duyduğum anlar oldu ama inanın bu başkaları için kendinizi tam görmenize yetmiyor . Karşınıza biri çıkıyor ve siz artık o oluyorsunuz . Dakikalarca yolu onun için koşuyorsunuz .Her cümlenizi titizlikle yazıyorsunuz. herkesle aynı mesafed olamıyorsunuz . Ve işte ' DEĞERLİM ' de burdan doğdu . İçime attığım yakınlık kuramadığım kimseye kuramadığım cümleleri ona kurdum . Ondan medet umdum anlicağınız .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

İçimden geçenler..Where stories live. Discover now