Старият трик

761 64 14
                                    

*Гледна точка на Натали*

Влязох преди Техьонг, защото той трябваше да отговори на някакво обаждане и реших да не го чакам.

Още с влизането, ме лъхна миризма на букет от скъпи парфюми, които можеха да убият морж. Огледах се, за да намеря татко, но вместо това забелязах Юнги, гледаше ме с отворена уста, все едно е видял някоя от мечтите си да се сбъдва, без да е направил нищо.

Усетих нечии дъх да се сблъсква във вратът ми, а това ме наведе към мисълта, че е Техьонг. Двамата отидохме при Юнги и Техьонг беше доста свободно разговорлив с гангстерът, сякаш се познават от цяла вечност.

- Юнги! Радвам се да те видя, приятелю! - каза въодушевено Техьонг

- Аз също се радвам да те видя - отвърна безразлично Юнги - мисля, че теб не съм те канил - погледна ме, а сякаш хиляди игли пронизаха лицето ми

- Ами аз... - опитах да кажа нещо, но не знаех какво, мислех, че ме е поканил, заедно с татко

- Стига приятел, тя е моя дама - побърза да ме защити бившето ми гадже

- След малко започва забавата, не пречете, моля - присви очи и ме погледна, а след това погледна Техьонг - ясно?

- Не знам защо е това държание, но както кажеш - бившето ми гадже повдигна рамене

* Два часа по-късно*
* Гледна точка на Юнги*

Всичко мина по план, подписването на договора, изборът на момичета, оставаше само последната точка от плана, но как щеше да се осъществи?

Направих знак на едно от момичетата в оркестъра да засвирят бавна песен, тя кимна и започна да говори с колегите си. Потърсих Натали с поглед и не след дълго я забелязах да се смее с Техьонг, все едно ѝ е казал кой знае каква шега. След като чух, че бавната мелодия засвири побързах и отидох при тях.

- Може ли да ти я отнема за този танц? - попитах усмихнатият до уши Техьонг

- Давам ти я само за този танц - намигна ми и бутна Натали право в ръцете ми

- След вас - направих ѝ знак да тръгне напред, а после я последвах

Изглежда ще пробваме стария трик, на който най-вероятно да се хванат всички или пък никой, но всички знаем, че старите трикове се помнят много повече от новите и се получават повече.

Застанахме един срещу друг и се спогледахме. Хванах едната ѝ ръка, а другата си ръка сложих на кръста ѝ, като така я накарах да сложи своята свободна ръка на рамото ми.

Към края на вълшебното изживяване, наречено танц, осветлението спря, завъртях Натали и я отблъснах леко встрани. След няколко секунди залата отново се освети, а Натали не беше в нея.

425 words

I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/ Where stories live. Discover now