taylorherron24
Pov Bouthainaoke" roept ze. Ik knik en ik loop met deze stranger.
,,so just that you know, you not only a Original Vampire, you also a Weerwolf, And your pack is verry badger. No one know about it exept me and my witch team" zegt hij.,,dus ik ben ook een weerwolf?" Vraag ik lachend.
,,ja, maar je moet het bloed van een dubbelganger vinden en voor zover ik weet is die dubbelganger dood" zegt hij alsof het niet is. Oppeens gaat een deur voor mijn open in mijn hoofd.
,,turn your humanity off" zegt hij oppeens. Ik kijk hem aan en zegt ,,mijn watte"
,,je menselijkheid je bent dood, je bent een vampier je moet he menselijkheid uit doen dan voel je nooit meer pijn of emotie" zegt hij en emotie zei hij zacht wat bouthaina niet hoorde.
*En dit werd het moment dat Bouthaina slecht werd, want zodra je je Humanity uitdoet dan ga je mensen vermoorden en en dan boeit je niks meer en dan ga je je hoerig gedragen en dan ga je bloed drinken*
Pov Mannelijke heks.
Hahaha jullie kennen me nu alleen als mannelijke heks, maar jullie weten niet mijn naam is Daniel.
Ja Daniël van Why dont we.
Ik kijk naar Bouthaina's prachtige gezichtje en Ik krijg het beeld van Chiara in mijn hoofd Chiara is opzich ook mooi maar Chiara is zegmaar namaak.
Nee geintje Chiara is ook mooi maar
Ik vind haar zusje Bouthaina leuker.Weet je welke jongen achiara leuk vind?
Zijn naam is Melvin.Wat jullie ook niet weten is dat Bouthaina een hybride is en er js maar 1 hybride ze was al powerfull omdat ze een Orginal is maar een Orginal Hybride is nog beter maar omdat te activeren moet ze dubbelgangers bloed drinken.
Wat jullieee ook niet weten isss dat Bouthaina......
JE LEEST
Its difficult.
FantasíaChiara en Bouthaina zijn 2 zusjes van dezelfde leeftijd alleen met een andere moeder. Maar op dit moment wonen ze gewoon bij de moeder van Chiara. Chiara en Bouthaina hebben wel verschillende afkomsten, want ze delen niet dezelfde moeder. Chiara is...