ÖBA-10.bölüm

529 31 10
                                    

Uzun bir süre sonra tekrar sizlerleyim. Uzun bir süre yazamadım kusura bakmayın.Bu şarkıyı çook sevdiğim için multiye koydum kimbilir belki bu şarkıyla EyFet'e klip yaparım😂❤👋Keyifli okumalar...
👋
~Hatırlatma~

İşte vakit dolmuştu 2 aşık içinde. Boş odadaki sessizlik yerini bir silah sesine bırakmıştı.Adamın çaresiz bakışları sevdiği kadının üzerindeyken kadın ise sevdiği adamın önünde kanlar içerisinde çaresizce yatıyordu.

Genç adam olayın şokundan çıkamamış hala sevdiği kadına bakarken tim ise adamın tepkisini bekliyordu. Timdeki bireylerden çoğu göz yaşlarını serbest bırakmamak için kendini zor tutuyordu. Teröristler çoktan odayı terk etmişlerdi.Genç adam anın şokundan çıktığı an "EYLEM" diye haykırışları 100 km öteden dahi duyulabilecek ve içinizi burkabilecek derecede yüksek sesli ve acı doluydu.

Genç adam olduğu yerde haykırırken kadının ise gözleri hafif aralıktı hala yaşıyordu. Genç adam kadının gözlerinin aralık olduğunu gördüğünde haykırmayı bırakmış genç kadına acı dolu bir sesle "Eylem'im ne olur dayan? Bırakma beni..." demişti umutluca. Genç adam zorlukla genç kadının başını dizine yaslamış ve kadınla iletişim kurmaya çalışmıştı. Tim ise genç adama destek olmaya çalışıyor genç kadın için ellerinden gelenleri yapmaya çalışıyordu.Kadın zorlukla konuşmaya çalışarak ağzını aralamış ve ağzından şu kelimeler dökülmüştü: " He-Hemingway'in b-bir s-sözü var bi-bilir m-misin?"
Genç adam yanıt olarak:"Hangi sözü?"
Genç kadın:"İki insan birbirini seviyorsa buna mutlu bir son yoktur..."

Yeni bölüm...

~Fethi'den~
Fethi: Eylem...Eylem...Ne olur kalk ne olur!Aç gözlerini 😭Aşık bişey yap lan ölemez oğlum. Nereye ölüyo ya! Ölemez oğlum!

Tim yere düşen bir kaç bıçakla iplerden kurtuldu ve Eylem'in yanına gitti.
Fethi:Aşık!Oğlum bir bak lan! Olamaz... Gidemezki benden. Bırakmazki beni... Söz vermişti...

~Flashback~
(Siz bu sahneyi görmediniz gençlik boşuna aramayın😹)
Tim ve fethi dinlenme odasında otururken Eylem gelir.
Fethi:Eylem?
Eylem:Ne o başka birisinimi bekliyodun?
Fethi: Hayırda şaşırdım bir an😂
Eylem:İyi bakalım😂Beyler ben şu yakışıklıyı bi alıyorum 😂
Keşanlı:Yenge al götür getirme.Allah aşkına.Sabahtan beri burda antin kuntin laflar konuşuyo. Neymiş efendim bu  kanalda sülbinimal mesaj varmış. Sülbinimal nedu da?
Fethi:Sübliminal mesaj o😂
Eylem:Ayyy bi tartışmadan durun😂Yürü sende ya😂
Fethi:Tamam yawrum.
Eylem:Tam bi kekosun ya hayvan😹Kro. Hadi yürü senin odana gidelim.
Fethi:Gidelim güzelim.

Odaya girerler.Eylem kollarını fethinin boynuna dolar ve gözlerine bakar.
Eylem:Seni çok özledim...
Fethi:Bende...Eylem bişey sorucam sana.
Eylem:Sor hayatım.
Göz temaslarını kesmemişlerdir.
Fethi:Beni sensiz bırakır mısın?
Eylem:Nerden çıktı bu soru şimdi?Yoksa beni aldatıyomusun?😂
Fethi:Böyle bişeyin olmayacağını ikimizde biliyoruz😏Hem o anlamda değil ya anla işte Eylem... Seni kaybetmekten korkuyorum...❤
Eylem:Seni bırakmam fethi.Kendimi bırakırım ama seni bırakmam. Son nefesime kadar seni sevicem. Ama eğer şehit olursam...
Fethi Eylem'i eliyle susturur.
Fethi:Hayır Eylem. Lütfen böyle konuşma... Sana bişey olursa ne yaparım bilmiyorum. Söz ver beni bırakmayacağına❤
Eylem: O konu dışında söz veriyorum Fethi.
Fethi:Söz mü?
Eylem:Söz.❤
Fethi ve Eylem birbirlerine doğru yüzlerini yaklaştırır.Ve o sırada Eylem'in telefonu çalar...
Fethi:Hah tamda zamanı çok güzel😒
Eylem:(Fethinin yanaklarını sıkarak) yaa Fethi😂Neyse dur şu telefonu açıyım.
Fethi:E aç bari😂

Flashback son...

Umudum gittikçe tükeniyordu. Artık konuşmaya dahi halim yoktu.Son kez Eylem diye bağırdım.Kan ter içerisinde kalmıştım.Sıçrayarak gözlerimi zorlukla  açtım. Kolumdan narin bir dürtülmeyle sağıma döndüm. B-bu...Bu E-Eylem di.

Eylem:Fethi ne oldu Eylem diye bağırdın bi anda?
Fethi:E-Eylem burdasın... Gitmemişsin.Beni bırakmamışsın.
Eylem:Gitmedim burdayım ne oldu?Fethi noluyo anlat lütfen.
Fethi:Ben sanırım kabus gördüm.Sen rüyamda şehit olmuştun... (Kafasını eğerek)
Eylem:Şşt tamam burdayım❤
İp ile bağlı olan kolllarını fethinin boynuna dolayarak sarılır.Fethi'de sarılmaya çalışır ama başaramaz.
Eylem:Tamam uğraşma olmuyo işte😂
Fethi:Burdan çıkınca sarılcam ama😊
Eylem:Tamam.
Sarılmaya devam ederlerken Ateş ortaya atlar.
Ateş:Gençler çok romantiksiniz şuan inanın hiç bozmak istemiyorum ama farkındaysanız şuan bi odada el ve ayaklarımız bağlı bir şekilde yerde oturuyo bir şekilde esir tutuyoruz. Bizimkiler bizi bırakmaz. Onlara yük olmamak in burdan çıkmamız lazım.

Eylem ayrılır ve arkasına yaslanır*
Eylem:Kaç saattir burdayız?
Keşanlı:Yada kaç yıldır?
Yavuz: 2 gündür burdayız.
Fethi:Komutanım ben kaç gündür uyuyorum?
Yavuz: 3 saattir uyuyosun. Teröristlere saldırdığın için uyuttular seni şerefsizler.
Çaylak:Komutanım nasıl çıkıcaz burdan?
Yavuz:Teröristleri oyuna getirip kurtulmamız lazım ama nasıl?
 
O sırada dışardan silah sesleri gelir.

Aşık:Noluyo lan?
Keşanlı:Kesin bizimkiler bunlar.Şu silahı öttürüşlerine bak be!Heyt be Aslan parçaları!
Yavuz:Bizimkiler olmayabilir dikkat edin.
Keşanlı:Komutanım bize hiç işkence yapmadılar.
Yavuz:Yapmadılar çünkü biraz sonra buraya gazetecilerle gelip bizi vatan haini gibi ve onlara zarar verniş gibi göstereceklerdi. O yüzden bize zarar vermediler.
Keşanlı:Vay şerefsizler!
Kapının anide açılmasıyla içeri  bir özel harekat timi ve Erdem Yarbay girdi.
Erdem:Burası rahat geldi herhalde ?Kalkmaya niyetiniz yok.
Tim ve Eylem ayağa kalkarlar. O sırada gelem timden her bir asker bizimkilerin elini çözüyordur.
   ~Yazar'dan~
Ekip sohbet ederek arabaya biner.Ve Karabayır'a doğru ilerlemeye başlarlar. Yolda gidrlerken kendilerine doğru sıkılan kurşunların ortasında kalırlar.

~Son~

Gençler biliyorum çok güzel bir bölüm olmadı ama sizi daha fazla bekletmek istemedim ve hemen yazdım.Umarım beğenmişsinizdir. Öneri,talep ve ya şikayetleriniz için İnstagram|capss_sozzx 🙏

Bölümü sevdinizmi?

Eylem ve Fethi'nin kardeşlerini hikaye de fazla yazamadım.Onlarada hikayede daha fazla yer vermemi istermisiniz? Yada diğer çiftlere daha fazla sahne yazmamı istermisiniz? İşte tam da buraya yazarsanız sevinirim😂

Bölüm paylaşma tarihi: 17 kasım 2018

Bölümü okuduğunuz tarih:(Burayıda doldurmak size düşüyor arkadaşlar😂)

Kendinize iyi bakın bir sonraki bölümde görüşmek üzere😘👋

ÖLÜM BİZİ AYIRMADAN/EYFETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin