Gece yatağıma uyumak için yatmıştım . Anca Babaannem ile konuştuklarımızdan sonra uyku gözüme girmiyordu . Nasıl olurda koskoca köyde insandan çok cin olabiliyordu . O çarşaflı Gerçekten bir Cin miydi ? Aklımda bu şekilde bir sürü soru varken sabah olduğunu fark etmemişim . Birden ezan okunmaya başladı . Ancak garip bir ses de geliyordu bir kadın sesi o saatte sanki işkence ediyorlar gibi sesler çıkartıp ağlıyordu . Camı bile açmadan hızlıca Babaannemin yanına gittim . O da o sırada dışarda çeşmede abdest alıyotdu ayaz vakti soğuk havada babaanneme " Bu ses de ne cinler mi dedim " o ise " Bilmiyorum ama Cinliler Şu anda Burda değiller . Muhtemelen ağacın ordadırlar sesler ordan geliyordur . " Dedi . Hızlıca koşarak ağacın oraya gittim hiç kimse yoktu ! Tüylerin diken diken olmuştu kahve kapalı ağaçta kimse yok ama Sesi hala duyabiliyordum bir anda 10 metre ilerdeki zeytin ağacının orda çarşaflı bir yüz vardı . Ona " hey Dursana ! " diye bağırdım . Ama Konuşmadan Sadece bana bakıyordu Sonra Zeytin ağacının oraya gitti ve bir anda sanki , sanki o kadın yok oldu . Zaten o anda bayıldım . Kalktığımda babaannem ve bir komşusu vardı yanımda gözlerimi tam açmadım ama sesleri duyuyordum. Konuşan kişi Babaannemdi ama sesi Bir cin gibiydi gözlerimi kapattım ve Babaannemin bir cin olduğunu anladım ....
Devamı gelecek ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMMARLI BİR CİN - Sufi-i Cin
HorrorBoş ve dengesiz olan dünyamda arkadaşsız ve yalnız kalan ben ve Ammarla olan geçmişim. Unutmam ...