Pořád jsem se cítila blbě i když jsem se Shawnovi omluvila a on mi snad odpustil. Stalo se to tak rychle. Toho kluka jsem ještě ráno neznala a teď mi komplikuje život.
Všechny tyhle myšlenky jsem ale zahnala pryč jakmile jsem se ocitla pod Shawnem. Říkala jsem mu, že tentokrát to chci vést sama ale úplně to ignoroval. Ruce obmotal okolo mého těla tak abych nemohla utéct, jakoby si myslel, že bych chtěla. Jeho obličej byl pár centimetrů nad tím mým a zkoumal každý detail mojí tváře. Sama jsem zavřela oči když už se naše rty skoro dotýkaly ale on se jich jenom letmo dotknul a zase se odtáhl pryč, načež jsem se zamračila. Nahla jsem se k němu blíž abych si jeho sladké rty vzala sama a zase cukl hlavou. Bavil se tím. Já jsem se všelijak snažila přiložil svoje rty na ty jeho.
V tu chvíli kdy se smál a nedával pozor jsem ho rychle povalila pod sebe. Už se chtěl dotknout mých boků ale já jeho ruce chytla a položila zpátky na postel. Smích ho pomalu přecházel a nahrazovalo ho překvapení, touha a vzrušení. Ruce jsem mu pomalu pustila a sama pro sebe jsem se usmála, když je tam nechal. Svými studenými konečkami prstů jsem mu jezdila po hrudi a každé jeho zachvění mě přivádělo k šílenství. Pomalu jsem mu rozepla pásek u kalhot a i s ním rovnou poklopec. Kalhoty jsem mu stáhla a znovu jsem si na něj obkročmo sedla. Ani se nehnul. Na chvíli zavítal oči ale jinak byl jako skála.
Začala jsem mu sázet polibky těsně nad lemem jeho boxerek a pak jsem jela výš až k pupíku. Ucítila jsem jeho zvětšené přirození na mém zadku a tak jsem slezla a sundala jsem si džíny. Teď už jsme oba byli jenom ve spodním prádle. Oba dva jsem nás vysvlékla a začala jsem mu hladit jeho už dost velkého kamaráda. Už jsem chtěla nasednout ale Shawn v tu chvíli zvedl ruce a přitáhl si můj obličej na úroveň toho jeho. Pak mě políbil. Políbil mě tak něžně a sladce až jsem se z toho zachvěla. Rychle ale přidal i jazyk a když mě začal kousat do rtu, bez jakékoliv známky náznaku jsem na něj rychle dosedla. Oba dva jsem přidušeně vydechli a odtrhli jsme od sebe ústa. Pomalu ale důkladně jsem se na něm začala nadzdvihávat a pokaždé když jsem dosedla pořádně jsem Shawna pevně chytla za ramena. Jeho ruce okamžitě vystřelili k mým ňadrům ale já je rychle sundala a položila je vedle jeho těla. Pomalé tempo jsem si ale pořád držela. Viděla jsem jak to Shawna trápilo ale mě to v tu chvíli vyhovovalo. "Ach... můžu...se tě... dotýkat" hekal mezi vzdechy "prosím...mo-moc" dodal a já kývla. Začal mu mi všelijak jezdit po těle ale nejvíce času asi strávil u mých prsou...jako vždy. "Zrychli" pobídl mě ale já jen záporně zakývala hlavou. "Ale..nnotaak... zrychli prosím" když jsem se na něj ale podívala, jeho oči byly zavřené. "Je to teď na mě" špitla jsem mu do ucha a zase jsem se odtáhla pryč. "A nebo ne" řekl a než jsem jeho slova stihla pochopit nebo na ně reagovat přetočil mě veškerou jeho silou pod sebe. Zamračila jsem se na něj, on si toho však nevšímal a začal rychle přiřazet. Přirážel hodně rychle, dokonce ještě rychleji jak minule. Moje výkřiky se nesly celým domem a já se mu snažila jít jakkoliv vstříc. "Shawne...už bu-du" dostala jsem ze sebe mezi vzdechy. "Ještě počkej zlato" ještě zrychlil "počkej na mě" dodal a já se začala svíjet pod pocitem příchozího orgasmu. "Ne-nevydržím to" řeknu a výkřiknu na což ho Shawn do mě zarazí tak tvrdě, jako ještě nikdo. Toto nás pošle přes okraj oba a já umírám z toho pocitu, že cítím jeho orgasmu zatímco prožívám ten svůj.
Tentokrát jsme neměli kondom, beru prášky a tak ho ani nepotřebujeme. Shawn ho ze mě tedy pomalu vyndal. V tu chvíli jsem měla chuť ho za něj zatáhnout a vrátit ho tam zpátky. Je tak úžasné ho cítit v sobě. "Em ty si tak moc dokonalá...a já t...." Začal a v tom mu zase začal zvonit mobil. Byla to Rose, už asi po padesáté. Shawn si tedy vzal mobil do ruky a hovor přijmul.
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanficV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...