Гледна точка на Шуга продължение
С дългите си и тънки пръсти, й свалих сутиена. Гледката ме удари жестоко. С бавни движения, започнах да си играя с гърдите й. Тя стенееше тихо името ми.
Масажирах едната й гърда, а другата я смуках. След дълго смучене, размених местата на гърдите. След като ми омръзна, с език минах по коремчето й. Тя стенееше под мен и си извиваше гърба като дъга. Оставих малки смучки по коремчето й. Със студените си пръсти, махнах бикините й. Беше мокра, а това ми хареса. Сложих си двата пръста в устата й, за да ги навлажни. Тя направи това което й казах. Усмихнах се мега первезно. С един пръст , влязох в нея. Тя изпищя от болка. Немърдах за да може да свикне.
Лека по лека, си движех пръста бавно, а тя стенееше хем от болка хем от удоволствие. Вкарах и втори пръст в нея. След секунди, задвижих пръстите си бавно. Тя не спря да стенее сладко, а това беше музика за ушите ми. Започнах да си движа пръстите малко по бързо. Нейните стенения бяха по силни от всякога, но бяха от удоволствие. След още малко по бързи движения, тя свърши.
Облизах пръстите си, който бяха в нея. Тръшнах се до нея, прегърнах я и я целунах нежно по устните.
Шуга-Сега спомняш ли си че сме завдно?
МинГаби-А-аз... А-ами... Д-да.
Тя започна да плаче но не съжалявам че го направих.
Шуга-Мила успокой се.
МинГаби-Как да се успокоя когато го направих ме?! Ако брат ми разбере ще ме убие!
Шуга-Няма да те убие... Та той и Селин след 2 дена.
МинГаби-Не... Искам да седят тук.
Шуга-Няма как... Моля те успокой се.
Тя си ибърса сълзите и ме гушна.
Шуга-Сега по-добре ли си?
МинГаби-Да... Но ако брат ми и другите разбират за това... Какво ще правим?
Шуга-Все нещо ще измислим... Не се бой.
МинГаби-Добре... Аз ще отида да се оправя.
Шуга-Добре любов моя.
Тя влезе в банята а аз си лежах на леглото след няма и 5мин тя беше готова... Излезе от банята и се оправи сплети си косата на две плитки и се беше облякла доста сладко(Това са дрехите 😍😍😍)
Слязохме долу в хола тя изпи някакво хапче и седна нс дивана не беше много близо до мен което ме дразнеше... Аз се приближ до нея а тя леко се одръпна аз пак се доближих а тя нямаше на къде да отиде освен да падне.
Шуга-Мила защо бягаш от мен?
МинГаби-А-аз не бягам.
Шуга-Да бе.
МинГаби-Добре де бягам... И какво ще ми направиш?!
Шуга-Не искаш и да знаеш*намигнах и*
МинГаби-Доооообре.
Тя си седеше на мястото а аз я прегърнах през рамо пуснах телевизора за да гледаме... Тъкмо се бяхме загледали и се чу силно отваряне на вратата и затварянето не беше слабо... Габи се уплаши и станахме прави тя беше зад мен стъпките се приближаваха все повече и повече... Човекът който беше е Али аз я гледах като гръмнат а Габи едвам не заплака аз я дръпнах до себе си а Али ме дръпна и аз се озовах на земята а Габи трепереше от страх.
Али-Ти как можеш да му отнемяш Шуга?!
МинГаби-А-аз н-не с-съм.
Али-Оооо... Я не ме лъжи!
МинГаби-Н-но аз н-не те л-лъжа.
Али тъкмо щеше да я удари но аз я спрях.
Шуга-Само да си я ударила!
Али-Мило тя не те заслужава.
Шуга-Аз съм снея... Приеми го за бога!
Тя се отдръпна и се усмихна доста странно.
Али-Сега Тао!
Тао се показа от зад завесата той се доближи до Габи не мен ми идеше да го ударя... Но Али ме грабна за ръката но аз и се измъкнах и веднага отидох при Габи.
Шуга-Бебо това е капан знам го... Искам само да знаеш че те обичам супер много... Всичко ще се оправи!
Аз я целунах по най-нежният начин а тяа ми отвърна имаше и сълзи в очите и в продължение на пет минути не се отделих от нея... Но някой реши да ни прекъсне и тв беше Тао.
Тао-Остави ми гаджето кретен такъв!
МинГаби-Аз не съм твоя!
Тао се шокира а Габи дойде до мен и ме целуна най-спокойно но Тао я отдръпна а тя леко ми захапа долната устна.
МинГаби-Сори.
Шуга-Няма нищо... Пази се бейби... Обичам те.
МинГаби-И аз теб мечо.
Тао я дръпна толкова силно че чак мен ме заболя а Али дръпна мен и вече бяхме в нейната кола!Здр хора... Надявам се да си харесва... Сори че я забавих... Много съм заета със училище и съм болна на всичкото отгоре😖😞... От вчера не спирам да се усмихвам като идиотче😂... Много съм радостна... Не мога да повярвам че срещнах човек който ме разбира... Та това е от мен за днес... Сега ще пиша некста... sevieremieva благодаря ти че гласуваш за книгата ми... И ти благодаря че ми помагаш с някой части... Обичам си те💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 Обичам ви💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
True Love 😍💖😄
Teen FictionМин Габи е обиквенно момиче което не вярва в любовта. Тя е била ранена много пъти и затова тя реши да не вярва в тези глупости. Тя се връща в родният и град Теагу при новото си семейство. Но след 1-2 год. тя среща любовта на живота си! Мин Йон-Ги е...