# Yazarın Agzından #
Jennie Ailesi nedeniyle Başka okul'a Trasfer olmuştu. Neden mi ? Annesi İç mimar olduğu için , Babası ise şirket ceo'su olduğu için. Sürekli yurt dışına çıkıyorlardı. Jennie yeni eve taşınmış ve yeni okul'a aldırılmıştı.. Okul Sahibi Babasının en yakın arkadaşı olduğu için jennie'yi oraya göndermişti.Tabi jennie için alışacak bir durum degildi.Daha yeni yeni alışmıştı diger okuluna.. Sürekli okul değişikliği yapiyor ve ev degisikligi yapiyordu. Kız bu durumdan şikayetciydi ama anne ve babasına yansıtmak istemiyordu. Son senesi oldugu icin kendisini ve ailesini zor durumda birakmak istemiyordu. Liseli oldugu icin ergen hareketlerde kaçınıyordu.Dün akşam anne ve babası yurt dışına çıkmıştı. Sabah Alarm sesiyle uyandı..
'Bi susmadın be ! ' diyerek sitem etti.Ayağa kalktı hemen yatağını düzeltti.Gardolabina ilerleyerek kapisini acti ve icinden okul formasini aldi eline. 'Senden kurtuluşum olmayacak sanırım.' dediginde elinde tuttugu formasini sallayarak yatagin üstüne fırlatti.Banyoya giderek hafif duş aldı hemen. Bornozuyla odasına girdi ve hemen ic çamasirini giydi formasını giyerek eline aldıgi siyah deri çeket giydi.Uyumlu olsun diye deri çantasini ve botlarini giydi.Jennie çok havali ve göz aliciydi. Eline aldigi berrak ve yasemin kokulu parfümünü üstüne sıktı.Oldukca büyüleciydi. Saclarini acik birakti son kez aynada kendine bakti ve asagiya indi. Eline aldigi cantasiyla kapidan cikarak okula ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ChickLitYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~