Chapter 33 - I can't eat

1.3K 55 0
                                    

"ANNE KOM JE ETEN" schreeuwt mama vanaf beneden, godsamme niet alweer. Heel vaak is ze niet thuis dus merkt ze het niet als ik een maaltijd oversla. 'Ja mam' zegt ik zuchtend, daar gaan we..

Ik loop de trap en vraag aan mama wat we vandaag eten ' gebakken aardappelen met bruine bonen en rundvlees' .

'uhm mama ik voel me niet zo lekker .. mag ik terug in bed gaan liggen?'

Ze kijk me even twijfelend aan maar knikt uiteindelijk van ja.

Daar ben ik maar weer mooi ondwruit gekomen. Als ik weer in mijn kamer ben open ik mijn bureaula en neem ik de strip met pillen eruit, de pillen die erin zitten helpen me dunner te worden.

Ik druk er 2 uit en neem ze in mijn mond met een flinke slok water erbij.

Ik word overspoeld door een golf misselijkheid, ik lees het doosje en er staat dat dat een van de bijwerkingen is.

Met een zucht val ik op mijn bed, kon ik maar gewoon dun zijn en gewoon mooi. dat is het enige wat ik wil.

Ik zit diep in mijn gedacht maar die worden verstoord door het berichtgeluid dat mijn mobiel geeft.

Mijn interacties worden overladen met retweets, citaten, favorieten en gewone mentions. Owen heeft me getweet

@DominiqueKanters i love you ❤

Owen is zo romantisch, hij maakt me zo gelukkig! Waaraan heb ik hem verdient? Ik tweet iets liefs terug

@OwenPlayfair ik ook van jou gekkie ❤

---------------------------------------------

Sorry een hele korte part! straks meer x.

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu