A doki meghökkent ábrázattal nézett rám. Azt hiszem meglepte, hogy ennyire odafigyelek a részletekre.
Nem tehettem ellene, túl nagy volt benne a gyakorlatom a folytonos könyv sorozatok maratoni kiolvasása miatt , mivel bennem is lakozott egy fangirl ezért a kedvenc shippemnél minden momentumnál alaposan figyelnem kellett, hogy örökre az elmémbe véshessem a fangörcsöt okozó pillanatot.
Louis egy hosszabbat pislogott, mint aki elszólta magát, úgy nézett ki mint aki éppen az elméjének laburintusában szórná vég nélkül a szitokszók áradatát.
Végül lazitott a görcsösen mappáját szorongató kezén és egy műmosolyt a borostája fölé aggatva szóra nyitotta kicserepesedett ajkait, végig tartva velem a szemkontaktust.
-Igen , a tüdőd többször is megtelt vérrel amióta itt vagy. Erre eddig vizsgálatok hiányában nem tudunk semmi biztos diagnózist rávágni azzal, hogy itt a gyógyszer, csókolom. De eddig arra következtettem, hogy az ütközés közben elpattant egy ér, valahol a bal tüdőben. De a vizsgálatok után már minden oké lesz, Flóra , nyugi. Ezek az esetek csak az első három napban fordultak elő amióta ránk meg a szupererőnkre vagy bízva.- próbálta jópofára venni a dolgot. Még a vállát is elkezdte olyan nemtörődöm stílusban vonohatni , ezzel azt sugátozni, hogy minden rendben lesz , nincs miért aggódni.
OHH DEHOGY NINCS.
-Louis... - nyelnem kellett mert azt hittem megfolyt a gombóc ami a torkomban van. Ekkor viszont , nem is én lennék, de elkezdtem fulladozni a saját nyálamtól.
Amint kiköhögtem magam bekönnyesedett szemekkel próbáltam folytatni , de ez nem ment túl könnyen hála az előbbi köhögőrohamomnak - az első három napban? Mégis mióta fekszem hullát játszva ezen a fertőtlenítőtől bűzlő helyen?
- Öhm - segítségkérően tekintett a még mindig mellette ácsorgó ápolónőre aki felhúzott szemöldökkel várta Louis kérdését - Alice , mióta is várjuk, hogy csipkerózsika felébredjen?
-Hmm. 20.-a van és 11.-én este hozták be. 9 napja van az intenzíven - bólintott, ezzel megerősítve magában a válaszának helyességét.
-Hát Flóra , ezek szerint már kicsivel kevesebb mint másfél hete párolodsz ezen a "fertőtlenítőtől bűzlő" helyen. - rajzolt kis biszbaszokat a levegőbe, az előbbi megszólalásomat idézve.
9 nap. Szombat volt amikor autókázásom rossz fordulatott vett , ez 100%. Akkor most ezek szerint , ohmmmmm NEMMMM.
- Úristen, kihagytam egy hetet a könyvesboltban. -csúszott ki az első dolog a számon ami eszembe jutott.
Ki fognak rúgni , Bernadett tuti leszedi a fejem és cipőfűzőt fon a hajamból ezért.
-Nem hiszem. Szerintem egész jó indokod van ahoz képest, hogy egy hétig konkrétan nonstop vízszintesben voltál. - sóhajtotta megkönnyebbülten az orvosom. Vállait elernyedve engedte le az eddigi feszültség hatása miatt felhúzott helyzetből.
Oké, egy 10-es skálán valyon mennyire lehetek élettelen senki ha egy 9napos kiruccanás után az sürgősségin egyből a munkámra gondolok?
Na jó ebbe bele sem akarok gondolni.-Dr.Tomlinson - kaptam fel a fejem Alice hangjára. A szemei villámokat szórtak a főorvos felé.- szerintem elfelejtett valamit.- mondta kicsit több indulattal a kelleténél. Úgy nézett ki mint egy anyatigris , vagy mint egy fontoskodó törpe.
- Ohh, igen. Bocsásson meg nekem Alice, megígértem, hogy nem felejtem el. - nézett tényleg bűnbánóan a fontoskodó nővérre. - Flóra , szóval arról lenne szó, hogy nem tudtunk egy hozzátartozót sem értesíteni, mert az adatbázisban nincs benne a telefonszáma a szüleidnek.
-Semmi baj , amúgy sincs már olyan akit érdekelne ha a kórházban nyomom az ágyat.- legyintettem.
-Dehát , az édesanyja meg az édesapja biztosan aggódnak már...- szörnyülködött Alice.
- Anyukám már nem tud aggódni értem , az Édesapám pedig nem akar tudni rólam. De azért igazán kedvesek, hogy gondoltak erre is. - mosolyogtam a két ledöbbent személyre.
És ennyi. Sikerült megölnöm a beszélgetést ezzel. Megint
- És öhm mi van a másik taggal, akivel ütköztem? - próbáltam terelni a témát , hátha vissza tudom hozni a másik két személyt ebben a helységben azok sorába akiknek nem torzul sajnálatba a mimikájuk minden négyzetcengije.
- Pfú- fújta ki a bennt tartott levegőjét Louis.- Azt hiszem te ütköztél Mendessel.
Héj lédíz end dzsentülmenz🎅🏿🧦
Remélem szerintetek nem lett olyan agyhártyaszaggatóan szörnyű mint szerintem😂💕
Namasteee🙏🏿✨
YOU ARE READING
Várj meg! (LASSAN FRISSÜL)
Fanfiction"-Pfú- fújta ki a bennt tartott levegőjét Louis.- Azt hiszem te ütköztél Mendessel..." Warning Lassan frissül. ÚGY ÉRTEM IGAZÁN, NAGYON LASSAN. Első könyvnek csúfolt szerencsétlenkedésem, szóval nem vállalok felelősséget az esetleges agyhugykövesedé...