# Sinirliyken Daha Güzelsin #

4.2K 249 70
                                    

Jennie okula geldiginde gerilmişti ilk günden geç kalmıştı bile.. Hafif sesi titredi nefes alirken. Ayaklari geri gitmek isterken elini sıkarak direk müdürün odasına ilerledi kapiyi vurdu iki kere..  'Gir' sesini duyunca kapiyi acip iceri girdi gerilerek.

Müdür ayaga kalktı oturdugu yerden direk ellerini açarak jennie'ye yaklaştı ve tebessüm etti.

' Jennie Kim ? Sensin degil mi ? ' dediginde sarıldı.. 'Gel otur şöyle' diyerek ayrildi genc kizdan. Eliyle isaret ederek siyah deri kapli koltugu gösterdi..

'Otur lütfen '
Koltuga oturdu ve konustu karsisindaki 'müdür'..

'Jennie cok büyümüşsün. Cok güzel hanim hanimcik kiz olmussun. Seni gördümde 4 yasindaydin.. Buarada ne icersin ? dedi.

Jennie hafif basini egdi ve konusmaya basladi.. ' Tesekkur ederim.. Cok sagolun efendim.. Ama sınıfıma gitmeliyim cok gec kaldim.Okula ilk geldigimde buraya ugramaliydim babamın ve annemin size cok selamlari var ' diyerek genc kiz ayaga kalkti ve egilerek selam verdi.

'Cok saygilisin.. Jennie babanla bizzat konusacagim. Peki okul dosyani al ögretmenine verirsin sınıfı bulamazsin oyuzden sana eşlik edecegim.'dediginde jennieyle beraber yeni sınıfına dogru ilerledi. Kapiya vurmadan önce müdür konuştu.

'Birşeye ihtiyacin olursa bana söylebilirsin jennie. Sakin cekinme.'dediginde tebessum etti. Kapiya vurdu ve iceri girdi müdür.

Müdür egilerek selam verdi karsisindaki bayan ögretmene.

'Bayan Jiyho dersinizi böldügüm icin mahcubum..Okulumuza ve sınıfınıza yeni ögrenci geldi. Umarim sıkıntı yaşamazsınız ve iyi anlaşırsınız..Jennie yoongi'nin yanina geçebilirsin kızım.'diyince jennie sınıfa girdi. Ve elindeki dosyayi ögretmenine verdi egilerek selam verdi.

Bayan ögretmen şaşkındı ve direk jennie'ye sarildi..

'Jennie degil mi kim jennie sensin ? ' diyerek ayrildi ve elini tuttu. Gülerek konustu.

'Peki ben ilgilenecegim..'diyerek müdüre egildi.Müdür odadan cikmisti.

'Kusura bakma canim seni gördügüme sevindim.Oyuzden böyleyim.' Jennienin elindeki dosyayi aldi ve konustu.

'Yoongi'nin yanina gecebilirsin canim..' tebessum etmisti.

Jennie egilerek selam vermis ve bos olan yerine gecmisti.

Bayan jiyho elindeki dosya bakarak okumaya basladi..

'Kim jennie üstün belgeleri ve davranislari oldukca saygi cercevesinde.. Sessiz ve sakin kisiligiyle dikkat cekici ve basarili. Sogukkanli ve oldukca yetenekli.. 'dediginde jennie'ye bakti.

' Evet yeni arkadasiniz Jennie. Umarim iyi anlasirsiniz.Evet yarin sınav olucaksiniz haberiniz olsun !' dediginde zil calmis ve ögretmen coktan cikmisti.

Yanimdaki genc cocuk dikkatimi cekti..kafasını masaya koymus uyuyordu.. Fazla bakmadan iki kız yanımda gelmis ve kızgın bakışlarını bana yöneltmislerdi.

'Hey jennie.. Oradan kal cabuk' diyerek itti wendy.

'Anlamadim ?' dediginde diger kiz konusmaya basladi.

'Bide senin icin akkili diyorlar sen tam salakmissin ! Kizim İlla tuvallete götürüp seni dövelim mi he ! 'Yonna cümlesini bitirir bitirmez sınıf gülmüştü.

Jennie'de gülmüştü.. Cünkü güldüğünde sinirlenirdi.

'Ne gülüyosun he ! Sevdigim cocugun yaninda oturmayacaksin ! ' dedi wendy.. Jennie'nin cantasini alip yere firlatarak.

Fazlasiyla sinirlenmisti jennie.. Kaşlarını çatti ayaklarini ayak üstüne atti ve konusmaya basladi.

'Oturdugum yerden kalkmayacagim güzelim.. İstersen sevdigin cocugu alabilirsin yanimdan umrumda deqil..Bana emir vermeyi kes ! Yere attigin cantami sil ve yerine koy ! dediginde hafif sesi yükselmisti..

Sınıftaki herkes 'oooo..' sesi cikarmis ve erkekler jennie bakmaya baslamis ve bazilari konustu.

'Jennie tam istedigim kızsın ! ' dediginde güldü sehun.

'Güzel oldugu kadar da sinirli.. ' dedi chen.

'Sinirliyken cok güzelsin.. ' dedi tao.

Wendy cok sinirlenmis ve jennie'ye bagirdi.

'Jennie bana bagirmaya cesaret edemezsin. Seni dogduguna pisman ederim ! dediginde bi ses duyuldu.

'Uykumu siktiniz lan ! dedi yoongi. Bütün sınıf susmuş ve yerlerine oturmustu. Bazilari disari cikmisti bile. Ve devam etti yoongi yaninda oturan kiza bakti sonra karsindaki kizlara.

'Yerdeki cantayi al ve sil sonra yerine koy cabuk ! ' dediginde yoona cantayi silip yerine koymustu.. ve tekrar konustu yoongi.. 'Wendy..Yonna Sesinizi duyarsam keserim.. Simdi ikileyin ! dediginde kizlar coktan yerlerine gecmisti. Yoongi yanindaki kiza bakti ve konustu.

' Bence susmalisin he ! güzelim ne dersin.. ' dediginde zil caldi.








BADBOY SMİLES   | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin