אנדי כנראה עבר במהלך הלילה חזרה לחדרו משום שכאשר התעורר עטפו אותו המצעים הפקעת מגוננת וקרני האור סינוורו את עיניו התפוחות עדיין מהבכי של אתמול.
הוא התכרבל עוד יותר לתוך שמיכת הפוך כמנסה להדוף ממנו את העולם,פתאום לעזוב את המיטה נראה לו כמשימה הקשה ביותר שעליו לבצע.
בעודו נע בין שינה לערות נשמעו קולות של בוקר מהמטבח ,התאומים וריי כנראה החליטו שזה זמן טוב לשחק ואנדי יכל לשמוע את רובי מוכיח אותם על הבלאגן שגרמו בשעה כה מוקדמת בבוקר .
הוא היה מופתע לשמוע את רובי בבית שכן עד כמה שידוע לו היה אמור רובי להישאר בספרד עד סוף השבוע הבא,אבל הוא לא מתלונן בכלל אם כבר הימצאותו בבית רק עודדה אותו מכיוון שרובי הוא היחיד שאי פעם הראה לפחות שאכפת לו ממנו .
לפני שנסע לספרד לפני חצי שנה היה דואג לאנדי בכל בוקר לארוחה טובה שיקח לבית הספר כי גב' באומונט לא באמת השאירה לו משהו ראוי לאכילה,הוא גם היה קונה לו בגדים חדשים ומרצ׳ של להקות שאהב.
ריי תמיד קינא בו על כך אבל אנדי לא הבין מה יש לו לקנא,הוא תמיד מקבל את הכל על מגש של כסף הוריו מפנקים אותו יותר מאשר כל ילד שהוא מכיר וכלום לא חסר לו.אז מה אם רובי נותן לו קצת תשומת לב,מה יש איזשהו איסור לתת תשומת לב לבלונדינים עם עיניים כחולות,נכון?.
באותו רגע נשמעו דפיקות תקיפות בדלת חדרו
"אנדרו ארוחת הבוקר מוכנה.אם אתה לא יורד תוך חמש דקות אבוד לך ואין כניסה למטבח" מר באומונט הצהיר.
אנדי שנא את השם אנדרו ,אבל משום מה אנשים מרבים לקרוא לו בשמו זה ומסרבים להשתמש בכינוי אנדי .זה מעצבן אותו ,כן אבל אין לו שום דבר לעשות נגד זה,אסור לו להראות שזה נוגע לו,אחרי הכל את החומות האלה לקח לו הרבה זמן לבנות והוא לא יתן להן להיהרס כל כך מהר.
הוא ירד לחדר האוכל לבוש בסקיני ג׳ינס שחור וסווטשרט שחור של 5sos ,אפשר לומר שהוא היה סוג של מעריץ שלהם ושהיה לו אפילו קראש על אשטון, המתופף של הלהקה האוסטרלית הפופולרית.
כשניגש להתיישב במקומו ליד השולחן יכל אנדי לחוש במבטו של ריי בוחן אותו אך כאשר הרים את מבטו עיניו של ריי כבר שוטטו במקום אחר והוא נראה כמתעניין במיוחד בתמונת צבעי השמן שעל הקיר ממול.
אנדי גילגל את עיניו ושם פנקייק אחד על צלחתו,יודע שאם יקח יותר אפשרות ראשונה היא שהוא יקיא,אפשרות שניה היא שהוא ישמין והוא לא חפץ באף אחת מהאפשרויות .
הוא פתח את הפלאפון שלו וראה הודעה ממייקי
//Mikey cobban//אני אבוא לאסוף אותך עוד 20 דקות תהיה מוכן קקטוס 🌵😋
//Andy Fowler//
קיבלתי. תודה אחי
"ריי איך אתה הולך לבית ספר?"
אנדי ניסה לדבר קצת עם ריי ,הם לא היו קרובים במיוחד בזמן האחרון אבל לפחות הוא לא שנא אותו ...זה כבר משהו לא?"עם ברוק וג׳ק .יש היום אודישנים לנבחרת כדורגל אתה תבוא?"
אנדי נזכר ששמע על זה משהו,הוא ומייקי תמיד אהבו כדורגל והם מכירים אחד את השני עוד מהחטיבה ,מייקי היה אז בין השחקנים המוערכים ביותר בקבוצה של הבית ספר אבל עכשיו בתיכון אי אפשר לדעת ,יכולים להיות בחורים הרבה יותר טובים משניהם.
אנדי פתאום הרגיש מאוד מודע לעצמו והחרדות שלו קצת התחילו להשפיע כאשר מייקי צפר לו מבחוץ מאותת כי הוא מחכה לו והם הולכים לאחר אם לא יזדרז.אנדי תפס מהר בתיקו אוסף את ארוחת הצהריים שמי אם לא רובי הכין לו ורץ לרכבו של מייקי.
YOU ARE READING
through the dark// רואדטריפ // ראנדי//
Фанфикאנדי התייתם מהוריו בגיל צעיר ומשפחת באומונט אימצה אותו , הם אף פעם לא התייחסו כאל אחד מהם ובמיוחד אחר הארוע ששינה את חייו כבר בפעם השניה . מה קורה כשאחיו החורג ,ריי,מפתח אליו רגשות? *אזהרות* הזכרה של דיכאון,חרדות,נסיון התאבדות בעבר,וסמאט בןxבן.