Com ja va passar a l'anterior capítol, vam trobar a la Daya, i vam fer una festa a la nit. Però mentre la fèiem, la Rokla intranquil·la, em va dir que vigiles, però jo li vaig respondre dinen-li que no passa res. I va resultar ser que li hauria d'haver fet cas perquè aquella nit van passar una sèrie de successos dolents.
Tot va començar així:
-Ja s'havia acabat el ball i vam anar a sopar, i gràcies a això moltíssima gent va anar al lavabo. Tothom estava comptat, però quan van tornar n'hi faltaven 5. Es van activar les alarmes a tot el petit poble i tothom va marxar a casa seva. Tots menys el meu ''equip''. Vam investigar i endinsant-nos al bosc vam trobar un líquid blau marí el qual vam seguir, però rarament no donava a cap lloc. De sobte, sense adonar-nos en Ric es va quedar pàl·lid com l'ovella i ens va dir que miréssim dalt vam mirar... un monstre llefiscós estava a sobre nostre amb els piripyants a la seva boca, quin fàstic! Ens vam quedar immòbils perquè la por ens controlava. Aquí em sembla que vaig caure a terra desmaiat. De cop em desperto, ho veig tot fosc i estic immòbil m'intento moure no puc, tampoc puc cridar, no sé què em passa llavors em passa per l'esquena un calfred increïble i noto que tinc algú al darrere és, és. Noto com em punxen i caic adormit.
Sento una veu,no la reconec, però tampoc l' entenc be, intento aixecar-me però no tinc forces. Em torno a dormir, al cap d' una estona ja tinc forces per aixecar-me, seguidament; m' aixeeco estic en un lloc humit, i no sembla el bosc i se sobte sento algo que es mouu al meu darrere miro però no hi ha res, potser perque estaba tot fosc i sento que algù diu el meu nom em giro i veig una llum molt brillant intento escapar no trobo sortida i... estic al llit. E l que deu haver passat es que hagues estat un somni, uff quin susto.
No se on estic, peró almenys estic algún lloc amb llum i aire fresc, ja sé on estic, estic a l'infermeria! Surto i veig a una metgessa li dic que em trobo millor i m' en vaig.. A la porta m' espera en Ric i la Rockla, somriuen i em diuen una bona noticia.... ES CASARAN! la boda ja esta programada, però sense distreurens de tot el que havia passat, es va celebrar. Com que es un planeta diferent tenien les seves costums, com per exemple: pujar-se a dalt d' un arbre i allà fer-se el petó,... i com aquestes moltes mes. Ja va arribar el gran dia i quan es van pujar a dalt del arbre, es veu una criatura gegant, no pot ser! Es la del somni, no era un somni tot allò que va passar! Es va començar a extendre el pànic entre els convidats i llavor entre els voltants i finalment a tot el poble va entrar en pànic, tot en qüestió de segons, la criatura nomes cridava i això ens posava mes nerviosos, i quan ens va veure distrets intentant ajudant, va començar a atacar, a emportares gent, tot va acabar potes amunt, i aquest cas ja no podia esperar a ser investigat. Vam anar a dormir i molta gent es va quedar vigilant per torns. Arribà el mati, i casualment no va passar res. No es va tornar a parlar del tema d' ahir, fins que en Ric va cridar desesperat; on és la Rockla! Ell i jo anem a buscar-la al bosc i......
Nota del autor:
Perdó per les faltes i per trigar tan, us agradaria que fes una altra historia?
YOU ARE READING
SPACE
FantasyAquesta historia tractara de 2 astronautes que viatgen per fer un descobriment inigualable, pero un dia passen unes coses extranyes a les que s'hauran d' enfrontar. Si voleu saber mes endevant llegi la historia!