The writer

691 52 9
                                    


Még soha nem írtam erotikus jelenetet.

Márpedig ezt most nem lehet, sőt, igazából képtelenség kikerülni. Hőseimnek mindenképpen le kell feküdniük egymással! Hogyan kezdjek neki? Ha ezt nem tudom megírni, akkor kárba vész az egész eddigi történet és Miyoung, a szerkesztőm, ki fog nyírni! Holnap este van a leadási határidő és eddig a legszenvedélyesebb szó, amit ki tudtam magamból préselni, az a mellbimbó. Kiábrándító!

Huszonnégy éves lány létemre még sosem volt dolgom fiúval. Nem azért, mert nem vonzódom a férfiakhoz, kifejezetten élvezem nézni például a szemben lakó srác délutáni edzéseit, amit előszeretettel póló nélkül űz minden kedden és csütörtökön. Nem kukkolom, vagy ilyesmi, csak pont egybe esik eme tevékenysége az én öt órás müzlimmel, és mivel az asztalomon általában papír-és könyvhalmok hevernek rendszerezett káoszban, ezért azt mindig az ablakpárkányba ülve fogyasztom el. Nem tehetek róla, hogy nem ismeri a függöny, vagy a redőny fogalmát!

Tulajdonképpen, az erotika szót csak dalszövegekből és most már a lexikonokból ismerem. Furcsa fintorra görbül az ajkam, ahogy olvasom a különféle magyarázatokat.

Erotika: 1. Lelki hatás; a nemi ösztön lelki megnyilvánulásainak összessége. 2. Érzékiség, ami főleg nőben megnyilvánuló szexuális kisugárzás. Az ízléstelen erotikát pornográfiának nevezzük. Eredet: [erotika < : erotikosz (érzéki) < erosz (vágy, kívánság)].

Nem szeretnék pornográf töltetet csempészni a könyvembe, de vajon mi számít már ízléstelennek? Jó, nyilván nem szokták leírni azt szó szerint, hogy pénisz, vagy, hogy vagina, - te jó ég, még rágondolni is zavarba ejtő - mert azt igazán kiábrándító lenne olvasni egy szerelemtől túlfűtött romantikus jelenet során. De akkor mégis, hogy írjam körül? Ha szinonimákat keresek, akkor őrültebbnél, őrültebb méretekre, meg nyílásokra asszociáló szleng szavakra bukkanok. Egyik se nyeri el a tetszésem. Ami azt illeti, még a kedvem is elmegy az egésztől.

Talán keresnem kéne pár könyvet, amiben vannak ilyen jelenetek. Vagy megnézhetnék valami filmet, bár mondjuk látni, meg leírni, az két teljesen különböző dolog! Valószínűleg halálra unnák az olvasók, ha forgatókönyvszerűen, a kameraállásokat figyelembe véve – és nyilván sok közeli, premier plánnal kellene dolgozni - lenne minden apró részlet leírva.

„Taehyung fekete cipőjének lakkos felületén csillan a hold fénye, miközben két lépéssel a lány, piros színű mamuszának ütközik. Fekete farmernadrágjának, térdénél kiszakadt részénél látszik csak a libabőr, mely egyébként egész testén szikrázva kúszik végig. Szürke ingét óvatosan hámozza ki az öv szorításából, majd megkönnyebbülten elengedve az anyagot, hosszú ujjait lassú kíváncsisággal helyezi Youngmi meztelen karjának csuklójához. Óvatos gyengédséggel húzza végig mutatóujját a selymes bőrén. Karcsú vállán keresztül, egészen a lány nyakszirtjéig kalandozik, ami halovány sóhajt csal elő a vékony, rózsaszín ajkak közül. Taehyung sötét szemében ezüstösen ragyognak fel a finom pihék, melyek gyengéd érintése által éledtek fel Youngmi felkarján."

Leírni is fárasztó. És még csak egy apró érintésnél járok! Hogy lesz ebből...AZ? Talán célszerűbb mégis pár romantikusabb regényt előbányászni annak céljából, hogy ne kétszáz oldalon keresztül írjam meg ezt a kis, bár minden szempontból kifejezetten nagy jelentőséggel bíró részt.

A régi krimiket szeretem. A legtöbbjükben még szerelmi szál sincs, így azt hiszem nem a saját pici kis könyvtáramtól kéne csodákat várni. A google biztosan sokkal okosabb! Várjunk csak? Volt valami történet, sokszínű tónus, vagy mi, ami nagy port kavart nem is olyan régen. Lehet, le tudnám tölteni, csak hogy beleolvassak. Nem emlékszem a címére. Pillanat! Mi ez? Tüzes fogság? Szenvedélyekkel játszadozó gazdag férfi? Hmmm, lehet ez a könyv lesz az én mentsváram? Na, nézzük!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

✔️The writer (KTH - OS ) Where stories live. Discover now