NathanAhhjj embeer kurvára fáj a fejem, majdnem széthasad baszki. Mi a fene történt?
Kérdezem magamtól, miközben csukott szemmel fejemet tapogatom.–Hogy a francba ihattam ennyit?– suttogtam magam elé, megpróbálva rájönni, hogyan is részegedhettem le annyira, hogy kibaszottul ne emlékezzek semmire.
De tényleg rohadtul nem rémlik semmi a tegnap estéből.
Egyáltalán, hogy a francba kerültem haza?Nyöszörögve próbáltam kinyitni a szemeim, ami hát elég nehéz feladatnak bizonyult.
Atyaúristen.
KONKRÉTAN KIÉGETI A RETINÁMAT EZ A FASZOM NAP.
Takarómat fejemre húzva fordultam oldalamra, hogy ne vakuljak meg az erős fénytől.
Szemeim nem azért, hogy mondjam de kurvára kigúvadnak helyükről, mikor meglátom, hogy valaki BASZOTTUL mellettem fekszik.
Mi a fasz?
Ez most komoly?!
Hogy lehettem olyan hülye, hogy hazahoztam valakit?
Ahh Nathan idióta vagy.
Ijedtemben rögtön felültem az ágyon, majd közelebb hajolva próbáltam rájönni ki a gecim is ez.
Basszus Nathan ez istenigazából Jacky.
Mit keres az ÉN ÁGYAMBAN?!
Realizálva a helyzetet ugrottam fel ágyamról, tarkómat masszírozva, gondolkozva azon, hogy Jacky mi a jó édes fenét csinál itt.
Ekkor veszem észre, hogy FÉLMEZETELEN VAGYOK.
Istenem mi történt?
Mondd kérlek, hogy nem csináltam semmi hülyeséget Jackyvel könyörögve kérlek.Basszus mivan, ha mondtam esetleg tettem valamit?!
Részegen nagyon de nagyon nem vagyok beszámítható..mert hát khm..rohadtul furcsa leszek. De erről komolyan nem tehetek.
AKKORIS MIÉRT ALSZIK ITT?Megpróbáltam felidézni a tegnap este történeteket, de semmi sem jut eszembe.
Konkrétan olyan, mintha amnéziás lennék, kiesett minden.Ahh faszom.
Többet nem fogok inni ígérem anya és apa.
– Jacky mi a faszt keresel itt?– kiabáltam fel, felkeltve ezzel őt, mert hát nagyon de nagyon tudni szeretném mi a fenét műveltünk.
– Kussolj már te idióta.– motyog Jacky, fejét a párnába nyomva.
Hitetlenkedve nézek rá.
Még ő van felháborodva?– Hogy az Istenbe kerülsz ide?!– ráncolom szemöldököm értetlenkedve.
Válaszolj Jacky!
– Nyugodj már meg haver.– ül fel Jacky az ágyon, megjegyzem, hogy ezt semmi életkedvvel teszi.– te kérted, hogy maradjak. Így hát maradtam.– ránt vállat, majd látom, ahogy szemei lassan lekalandoznak mellkasomra.
Most tényleg engem néz?!
ÚRISTEN JACKY A FÉLMEZTELEN TESTEMET BÁMULJA.
EZT NEM HISZEM EL.AHHWW.– Ahh, mi az isten történt este?.– sóhajtok gondterhelten, megpróbálva rájönni mi is történt, miközben belül kibaszottul boldog vagyok, hogy egy ágyban aludtunk, de ezt neki nem kell megtudnia.
Jacky pislogva elszakítja tekintetét mellkasomról.
Most akkor ő LECSEKKOLT?
ÚRISTEN.ÚRISTEN.ÚRISTEN.
Most úgy érzem magam, mint egy 15 éves picsa, akire most először néz rá a crushja.
VOUS LISEZ
Több mint barátság
Roman pour AdolescentsJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...