"כן זה יהיה בסדר."
"את בטוחה?" אני שואלת.
המלכה זרי מהנהנת בראשה. "אני סומכת עלייך ושניכם יכולים לדאוג לעצמכם," היא מושכת בכתפיה.
אני מחייכת. "תודה לך, יש עוד משהו שאת צריכה לפני שנעזוב?"
"למען האמת כן, את יכולה לבדוק מה עם אַש? בדרך כלל הוא עושה את הדרך לטריטורית אנשי הזאב וחזרה בפחות משבוע ואני מתחילה לדאוג. במיוחד מאחר וכנראה שהבן שלי ג'קס איתו," היא אומרת.
"בטח. אני אשלח את ריקסול להרים, הוא ימצא אותם," אני מבטיחה לה.
"תודה," היא ממלמלת עם אנחה כבדה.
אני יוצאת ממשרדה והולכת במורד המיסדרונות עד שאני נתקלת בקיין. "מה קורה?" הוא שואל אותי.
"אני צריכה לחזור הביתה לכמה ימים כדי לבדוק כמה דברים, ואתה בא איתי."
הוא מרים את גבותיו לעברי. "באמת?"
"כן, בדיוק דיברתי עם אימך והיא אמרה שזה בסדר."
"תמיד רציתי לראות את שבטי המכשפים," הוא אומר עם חיוך. הוא מתכופף ומנשק את שפתיי בעדינות.
"לפני שאנחנו עוזבים אמא שלך ביקשה ממני לבדוק איך אַש, היא דואגת שמשהו קרה לו," אני מסבירה.
"הו אלים אני מקווה שלא, אני ממש אוהב את הילד הזה."
אני מעוותת את פניי. "ילד? קיין הוא מבוגר ממך באיזה עשר שנים."
"מה? אין מצב. הוא נראה כאילו הוא בן 17," הוא מלגלג.
"הוא דרקון, אתם נראים בני 17 עד שאתם בני 30 ואתם אפילו לא נראים מבוגרים עד שאתם עוברים את גיל אלף," אני נוחרת.
"ברצינות למה את יודעת את זה?" הוא ממלמל, מסתובב והולך במורד המיסדרון.
אני מגלגלת את עיניי לפני שאני עוקבת אחריו. אני ממהרת עד שאני פוסעת לצידו.
"איך את עומדת לבדוק מה עם אַש?" הוא שואל.
"ריקסול, יש לו ראייה טובה מאוד והוא עף במהירות," אני אומרת כשאנחנו מגיעים לחדרי. אני יושבת על הריצפה ומושיטה את מפרק כף ידי.
"רגע אני גם יכול לראות? אם אחי נמצא איתו אני רוצה לוודא שהוא בסדר," קיין אומר.
"כן רק רגע," אני ממלמלת. אני מצמידה את כף ידי לקעקוע ועוצמת את עיניי בזמן שאני לוחשת את שם הישות העל טבעית שלי. עיניי נפקחות ואני רואה תוכן של נבלה. "זה פשוט מקסים," אני ממלמלת. אני מראה לקיין את התמונה.
"מה לעזאזל הוא אוכל?" הוא שואל.
"אני לא רוצה לדעת," אני רוטנת. אני מצמידה את אצבעי לקעקוע. "ריקסול איפה אתה נמצא לעזאזל?"
YOU ARE READING
יעוד המלכה • Mate To The Queen
Fantasyספר שני ל "יעוד הדרקון • Mate To The Dragon." מיה, ג'קסון וקיין: שלושה ילדים הנולדו למשני הצורה החזקים ביותר בעולם. זה ידוע שאחד מהם דרקון, אחד איש זאב ואחד בן תערובת. נאמר שהילדים יותר חזקים משני הוריהם - בעזרת החינוך הנכון, כמובן. לייזה ודריוס י...