001

1.2K 29 8
                                    

Arianas p.o.v

*tringgggg* het is weer de eerste schooldag ik zit nu in de 5e klas, volgend jaar ga ik naar de 6e klas dat is dan mijn eind examen jaar. ik stap uit bed en begin aan mijn ochtend routine, eerst douche ik daarna kleed ik me aan ik heb altijd mijn cheerlead pakje aan omdat dat een traditie is op school alle cheerleaders hebben hun pakje altijd aan naar school, dan doe ik mijn make-up ik draag niet heel veel make-up ik draag een beetje oogschaduw,eyeliner,mascara en lipgloss of lippenstift. en dan ga ik ontbijten. ik heb gisteren mijn tas in gepakt dus die kan ik meteen mee pakken. mijn moeder maakt altijd mijn ontbijt meestal is het een cracker met kaas.

Goedemorgen mam

Goedemorgen lieverd

mijn vader is niet thuis, die zit nu in Curaçao voor een belangrijk ding. niemand op school weet dat ik eigenlijk de kroon prinses van Curaçao ben behalve mijn beste vriendin; Samantha. Ik wist het ook niet totdat mijn ouders het me hebben verteld toen ik 12 was. de bel gaat dus ik doe de deur open doe mijn jas en schoenen aan. ik hou mijn jas open want het is wel Chicago het is hier meestal warm.

SAMANTHAAAAA gil ik

ARIANAAAAAAA gilt Samantha terug

Samantha en ik fietsen samen naar school. Eenmaal bij school zetten we onze fietsen weg en lopen we naar binnen. We hangen onze jassen op en lopen naar de football spelers van onze school.

Heee zeg ik als ik bij de jongens sta met Samantha

Heey Ariana en Samantha zegt Thomas

We zitten allemaal bij elkaar in de klas dus hebben allemaal als eerst Duits urgh ik heb zo'n hekel aan die taal.

Kom we moeten naar de les zeg ik

Samantha en ik lopen voorop en de jongens volgen ons, mevrouw Jansen is de Duits lerares en daar mogen we echt niet te laat komen en vooral niet op de eerste dag van het schooljaar dus we moeten doorlopen. ik zal even de jongens van ons groepje de populaire voorstellen: eerst natuurlijk Samantha en ik wij zijn dan geen jongens maar oke, dan hebben we Thomas, Luke, Rick en Liam..

Liam ik kan hem niet uitstaan.. hij haat mij en ik haat hem. hij is een quarter back en captain van het football team. tuurlijk zitten er meer in het football team maar dat zijn de knappe/ beste. net als Samantha en ik er zitten er natuurlijk meer in het team maar wij zijn de knapste/beste volgens iedereen.

net voordat de bel gaat glippen wij allemaal naar binnen

nog net op tijd mevrouw Konings zegt mevrouw Jansen. Jup ik krijg altijd de schuld ervan als wij te laat zijn maar oke

na 2 uren Duits mogen Samantha en ik gaan oefenen op het veld.Samantha en ik moeten de routine nog bedenken we hebben daar 3 uur voor omdat dan al de andere cheerleaders komen. na ongeveer anderhalf uur hebben Samantha en ik een routine en alle opstellingen klaar dus hebben we nog anderhalf uur om iets te gaan doen dus we besluiten om even bij de mac Donalds langs te gaan om een ijsje te halen.

toen we weer terug waren hadden we nog een kwartier voordat de andere kwamen dus zijn we het samen gaan leren maar dan zonder de stukjes met piramides en in de lucht gooien enzo. toen de cheerleaders er waren hebben we de routine aan hun geleerd terwijl de footballers aan het trainen waren. toen we klaar waren gingen we allemaal omkleden iedereen had kleren bij zich die we aan konden doen na de training behalve ik.. damn ik ben ze weer eens vergeten het enige wat ik bij me had was een bh die ik kon omwisselen want ik heb altijd een sport bh aan bij het cheerleaden maar op school een normale bh ik heb er ook altijd twee mee vraag me niet waarom maar oke.

Samantha ben je klaar? vraag ik

JA! komt er uit het hokje naast me.

we lopen samen naar buiten naar onze fietsen

i am a princess?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu