Cecilies synsvinkel.
Jeg sad og spiste morgenmad da jeg så en artikel i avisen.
"Cecilie & Nialls forhold kåret som årets mest perfekte par".
Jeg smilede helt af artiklen, det var så sødt. Jeg klippede det ud og satte det Ind i en ramme. I den ramme har vi alle vores minder og beviser på vores kærlighed. Jeg kiggede lidt videre i avisen og fik øje på en annonce om en instruktør søgte en skuespiller til at spille med i en film.
Der stod et nummer lidt ude fra et navn. "Harry Mclive" læste jeg op. Jeg tænkte over at det ville være en fantastisk mulighed for at udleve min drøm som skuespiller.
Jeg greb straks mobilen og tastede nummeret ind."Ja du taler med Harry Mclive?"
"Hej Hr.Mclive, mit navn er Cecilie Schultz Sørensen. Jeg ringer angående din søgning efter en skuespiller, jeg tænkte straks -"
"At det var noget for dig.. Jeg ved det. Og ville du have noget imod at møde op til en casting?"
"Nej det ville være en glæde!"
"Super det er en aftale".
**
Han gav mig adressen og sagde at jeg skulle være der lørdag klokken 14.30._
Nialls synsvinkel.
Jeg kom hjem fra at øve med drengene. Jeg åbnede døren og der kom hun,Min prinsesse i armene på mig.
"Skat, jeg skal til casting på en film på lørdag klokken 14.30""Ej hvor fedt!" Jeg krammede hende.
Faktisk var jeg rigtig stolt over hende. Nu får vi at se om hun får rollen.Jeg gik ud og lavede noget mad. Havde tænk mig at tage hende med på picnic i parken.
"Kom Babe. Vi skal på picnic" sagde jeg til hende.••
Vi sad i parken og spiste. Vi havde fundet os et dejligt sted ved siden af et træ. "Ved du godt hvor meget du betyder for mig?" Spurgte jeg. "Altså, jeg mindes ikk at du har sagt det siden... Igår..." Fniste hun. Hendes grin, det er så fantastisk. "Cecilie det er virkelig som om jeg bliver forelsket hver evig eneste gang jeg kigger på dig". Sagde jeg. "Awh Niall, jeg bliver helt smigret" sagde hun.
"Undskyld, er du ikk Niall Horan?" Spurgte en pige. "Jo, og det her er min kæreste Cecilie" svarede jeg pigen. "Hej" sagde Cecilie. "Må jeg ikk få et billede med jer?" Spurgte hun. Vi rejste os op og poserede til et billede. "Kunne du tænke dig at sidde og spise lidt med?" Spurgte Cecilie hende. "Kun hvis jeg må?" Svarede pigen. "Selvfølgelig må du det" svarede jeg og smilte.
KAMU SEDANG MEMBACA
Live while we're young [1D & 5SOS]
Fiksi PenggemarCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv