Değişim!

339 11 5
                                    

Merhaba Bal Okurlarım. Biliyorsunuz ki benim daha önceden de yazdığım "Değişim!" adlı bir hikayem vardı. Ve ben daha sonra bu hikayeyi silmiştim. Ama şimdi sizleri de Değişimi çok özledim. Hikaye aynı temada olsa da tabikide büyük değişiklikler olucak. Sizleri çok seviyorum!

Maria Benson

Saatin çalmasıyla somurtarak gözlerimi açtım. Saatin kapama düğmesini ararken nerdeyse tüm baş ucumdaki eşyaları kırmıştım. Biraz daha ayılınca bugün okulun başladığı o lanet gün olduğunu anladım. Kahretsin! Bu dünyada en nefret ettiğin şey ne derseniz size kesinlikle okulum olduğunu söylerim.

Bu gerçeği unutmaya çalışarak, yorganı kafama kadar çektim. Gözleri dolmuştu. Aklıma o, gelince. "O" dediğimde Cameron Walker. Okulumuzdaki en ama en popüler ve yakışıklı çocuk. İnanılmaz biri. Bal rengi gözleri ve kumral saçları... Ama bana ölsede asla bakmaz. Neden mi? Okuldan nefret etme sebebim yüzünden.

Kimse beni tanımaz, kimse beni sevmez. Görünmez kızım ben. Ezik kız... Sarı saçlarım var ama tokaların arkasına gizli. Mavi gözlerim var ama koca gözlüklerimden görünmüyor. En ön sıra benim mekanım. Sürekli izlediğim o mükemmel dünyada olan bir erkeğe aşık olmuştum ama beni asla görmeyecekti...

"- Maria! Uyan artık. Geç kalıcaksın. Eğer ilk günden geç kaldığını duyarsam seninle bozuşuruz."

"- Tamam anne, geldim."

Gözlerimdeki yaşları silip, yavaşca kalktım. Dağınık olan saçlarımı tarayarak tepeden atkuyruğu yaptım. Hafif göz kalemi çektim ve gözlüğümü taktım. Üstüme de taytımı, beyaz tişörtümü ve salaş ceketimi geçirdim. Gene sıradan bendim. Ayaklarımı yere sürerek mutfağa gittim. Annemin hazırlamış olduğu tabaktan bir salatalık aldım ve dışarı çıkmak için botlarımı ayağıma geçiricekken annem arkamdan bağırdı:

"- Kahvaltı etmedin!"

"- Geç kalıcağımı söylemiştin." dedim ve gülümsedim.

Annemin yüzünün asıldığını gördüğümde yanına gidip, yanağına bir öpücük kondurdum. Daha sonra da evden çıktım. İki dakika yürüdükten sonra metro istasyonuna indim. Merdivenlerden indiğimde burnumu o pahalı ve oldukça tahrik edici erkek parfümlerinden biri doldurdu. Bu kokunun sahibini görmek için kafa kaldırdım ve ağzım açık kaldı.

Evet arkadaşlar. Bu girişi. Lütfen Değişim severler, yeni hikayemde de beni yanlız bırakmayın. Sizleri çok seviyorum. +300 okumadan sonra yeni bölüm gelir. Lütfen votelamayı ve yorum bırakmayı unutmayın. Çünkü ben ancak yorumlarınız tarafından kendimi geliştirebilirim. Öpüldünüz :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Değişim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin