009 - Atak z kałuży! Ohayō sensei.

2.1K 140 35
                                    

'Nuuuudyyyy... Kuramaaaa... pomóż...'

~ Daj mi spokój szczeniaku. Zajęty jestem.

'? Niby czym, co? Spaniem?'

~ ... .

'Hmf... Jak chcesz.'

Kończąc tę jakże ciekawą rozmowę z lisem, spojrzałem w górę. W tej samej chwili poczułem ruch za plecami. Odwróciłem się, gdyż razem z Kopiującym Ninja u boku, szedłem ostatni.

Zamaskowani shinobi wynurzyli się z kałuży i zaatakowali Hatake. Każdy z nich miał na jednej z rąk urządzenie połączone długim łańcuchem z drugim, którym owineli naszego opiekuna. Chwila... Kałuża? Co tu robi woda? Przecież od kilku dni nie padało...

 Kałuża? Co tu robi woda? Przecież od kilku dni nie padało

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Reszta grupy słysząc hałas, odwróciła się w naszą stronę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Reszta grupy słysząc hałas, odwróciła się w naszą stronę. Sakura zbladła z przerażenia, pan Tazuna cofnął się kilka kroków, a Sasuke... jak zwykle zachował kamienny wyraz twarzy.

Wrogowie zaciskali łańcuch coraz mocniej, aż z jōnina została tylko kupka popiołu. Zwrócili się w naszą stronę i zniknęli mi z oczu.

- Druga ofiara - usłyszałem głos jednego z nich.

Cholera. Spojrzałem za siebie. Podobnie ubrani ninja owijali teraz dziewczynę. Stworzyłem klona, który zabrał różowowłosą na odpowiednią odległość i krzyknąłem:

- Chroń klienta!

Uchiha stanął jedynie w pozycji bojowej przed zleceniodawcą. Shinobi zaczęli biec w moją stronę, lecz popełnili błąd. Za bardzo napięli łańcuch. Skoczyłem, lądując na kilku ogniwach i przyszpilając go do ziemi. Wrodzy ninja nie spodziewając się takiego ruchu, stracili równowagę, lecz niemal natychmiast wstali. Przejrzałem w głowie listę wszystkich przydatnych technik, znajdując idealną do wykonania w tej sytuacji.

- Yoru: Kumo No Su [Yoru: Pajęczyna].

Kiedy przyłożyłem dłonie do ziemi, wystrzeliły z nich cienkie nici, które gęsto oplotły przeciwników, unieruchamiając ich. Shinobi zaczęli się szarpać, ale nici te można rozerwać tylko ostrzem wykonanym ze specjalnego stopu.

Cień Mędrca - Naruto FF ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz