°47; Bosszúállás°

62 8 6
                                    

Átvettem a ruhám, egy fekete testhez simuló farmert és bőrdzsekit viseltem, majd összehívtam a városban tomboló őrülteket. Elmentünk a rendőr örs elé, mögöttem állt a hatalmas tömeg, amely tele volt őrültekkel, mind gyilkolásra készen. Mosolyogva vártam, hogy valaki kijöjjön a nagy épületből, majd kis tétovázás után ki is lépett az ajtón Harvey Bullock, mellette pedig James Gordon sétált, fegyverüket felém szegezve.
- Gordon, Bullock! Gondolom nem felejtettetek el engem. - dobtam feléjük egy oldal mosolyt, majd bólintott egyet Harvey.
- Jerome miatt vagy itt, igaz? - fintorgott Gordon. - Te egy normális lány vagy. Nem kell ezt tenned.
- Én már nem az vagyok, akit maga megismert. Maga elvett tőlem egy fontos személyt, úgyhogy most én is elveszek magától valakit, aki fontos. - mosolyogtam végig, majd körbe pillantottam a mögöttem álló seregen. A tömegben volt, akinek hatalmas mosoly ült ajkai szélén, viszont volt, aki üres tekintettel bámult a távolba.
- Mit tettél? - lépett hátra egy lépést Harvey. - Ő csak egy mániákus őrült volt.
- Az a mániákus őrült volt számomra a legfontosabb. Ő volt az egyetlen, aki maradt nekem. Maga pedig, James Gordon, elvette tőlem. Tudja maga, milyen érzés, ha elveszik magától azt, aki a legfontosabb volt számára? - sétáltam közelebb a rendőrökhöz. James Gordon nyelt egy nagyot, egy méterrel távolabb is hallottam, ahogy szájában felgyülemlett nyál leszaladt a torkán. A tömegben csent honolt. Csöndesen pillantgattunk egymásra.
- Nos, ha már mindenki megkukult, elmondom mi a helyzet. Azt akarom, hogy Lee idejöjjön. Tudom, hogy bent van. Ha kijön, még átgondolom, hogy megölöm - e, vagy nem. - sétáltam körbe a rendőrök előtt.
- Most helyben lelőhetnélek. - kapta elő pisztolyát Harvey, majd rám szegezte.
- Ugyan, Harvey. Ne legyél ilyen indulatos. Nem ölhetnél meg, mert azon nyomban megölne ez a sok szadista elmebeteg mögöttem. Azt hiszem nem vesznek elég komolyan... - kaptam elő fegyverem, majd rászegeztem az ajtóban álló idegen rendőrre. Meghúztam a ravaszt, Gordon és Harvey pedig ijedten szökkentek hátra. - 5 percet adok Leenek.
- Jól van, jövök már. - lépett ki az ajtón Lee. Hangos nevetés hangzott el számból. Tudtam, hamarosan nagy vérontás lesz.

HELLO, MY FRIEND! Où les histoires vivent. Découvrez maintenant