Η μυρωδιά των κρουασάν με κάνουν να ξυπνήσω.
Το πρώτο που κάνω είναι να κοιτάξω την ώρα.
Δεν το πιστεύω. Δεκα και μισή.Τινάζομαι διώχνοντας την κουβέρτα απο πάνω μου και μπαίνω στο μπάνιο σχεδόν τρέχοντας.
Πλένω το πρόσωπο μου, τα δόντια μου και χτενιζω τα μαλλιά μου.
Όταν βγαίνω από το μπάνιο ο Harry έχει ακουμπήσει την πλάτη του στο τοίχο.
Με κοιτάει με ένα ηλίθιο βλέμμα που θελω να τον χαστουκισω.
Μα έχει τόσο υπέροχο πρόσωπο.Σκατα είναι!
"Κάνεις στην άκρη;"
Είπε θυμωμένος και μπήκε στο μπάνιο σπρώχνοντας με.
Η πόρτα του μπάνιου έκλεισε και εγώ κάθομαι σαν στόκος.Ώστε έτσι θα το πάμε Harry;
Okay!............
Κατεβαίνω κάτω και είναι και οι τρεις εκεί. Τρώγοντας πρωινό.
"Καλημερα"
Είπαν ταυτόχρονα και μετά χαμογέλασαν.
Έκατσα διπλα στη μητέρα μου και μου έδωσε ένα πιάτο με κρουασάν."Καφε;"
Με ρωτάει και αρνούμαι.
Ο Harry δεν αργεί να έρθει και κάθεται απέναντι μου στο τραπέζι."Λοιπόν παμε;"
Ρωτάει η θεία μου και τα φρύδια μου ενώνονται.
Δεν προλαβαίνω να ρωτήσω και η μαμα μου απαντάει."Θα πάμε μια βόλτα στα μέρη που συνηθίζαμε να βγαίναμε τότε...
Θες να έρθεις; Να δεις το μερος που μεγαλωσα;""Ακούγεται πολύ συναρπαστικό αλλα περιμένω να μιλήσω στο Skype με την Μελ.
Οπότε μια άλλη φορά.""Εντάξει τότε.."
Λεει και σηκώνεται μαζί με την θεία μου και μέσα σε λίγα λεπτα είχαν φύγει.
"Εγώ πάω να ξαπλώσω.
Δεν νιώθω και πολυ καλα.."Λέει η γιαγιά μου και με φιλάει στο μάγουλο πριν πάει επάνω.
Τρώω το τελευταίο μου κρουασάν και τον κοιτάω ενώ εκείνος πίνει τον καφέ του.
Τον παρατηρώ προσεχτικά ενώ κοιταζει την κούπα του."Έχει τίποτα η μούρη μου;"
Λέει ειρωνικά και με κοίταξε στα μάτια.
"Δυστυχώς! Είναι ίδια με χθες!"
Λέω και σηκώνομαι από το τραπέζι.
Μπαίνω στο δωμάτιο μου και ανοίγω τον υπολογιστή...Τον όνομα της δεν άργησε να εμφανιστεί στην οθόνη μου.
STAI LEGGENDO
My Adopted Cousin...
Teen FictionDaddy said... "If boys don't like you, they are absolutely gay..." But if I don't like boys what does that...