Κεφάλαιο 9ο

221 33 9
                                    

"Να φανταστώ για εμένα τα έφερες αυτά έτσι;;" ρώτησά και περιμένα να πει το ναι για να τα ανοίξω.

"Φυσικά"

Είπε και πηγα να τα πάρω αλλά πήγε πίσω το χέρι του με αποτέλεσμα να πάρω πανω του και να με κράτηση.

Μοιραζόμασταν έτσι για περίπου ενα λεπτό μέχρι που κατάλαβα τι έκανα και τραβηχτηκα γρήγορα απο την αγκαλιά του.

Κοίταξα το πάτωμα και του ζήτησα συγγνώμη και για μια ακόμα φορά εμφανίστηκε αυτο το πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπο του. Αχ είναι τόσο σέχι όταν το κάνει αυτο.

Αα ναι ακόμα δεν σας είπα την ταινία. Λοιπόν...... η ταινία ειναι το Fifthy shades of grey!!! Ναι....Κάθε φορά που έδειχνε τις ακατάλληλες σκηνές κοκκινίζα και δεν το παρατήρησα μονο εγώ.

Με κοιτούσε κάθε φορά που κοκκινίζς με αποτέλεσμα να κοκκινίζω ακόμα περισσότερο. Αφού τελείωσε η ταινία με ρώτησε αν μου αρέσε αλλά δεν πήρε απάντηση μονο ενα χαμόγελο μου.

"Αλήθεια τώρα δεν θυμάσαι τίποτα απο χθες;;" με ξανα ρώτησε

"Ναι γιατί έγινε κάτι τόσο τραγικό;;" με αγριό κοιταξε και αυτόματα κοίταξα το πάτωμα.

"Εκτός-ς απο αυτό δηλαδή" είπα σιγά χωρίς να σηκώσω το κεφάλι μου.

"Για ποιον λογο υπιες τοσο πολυ;"

Εδώ τώρα τη να του πεις πως τον σκεφτόσουν συνέχεια και δεν μπορείς να ζήσεις μακρυά του;; μπα δεν μου αρέσει, Θα του πω την αλήθεια.

'Μα αυτή είναι η αλήθεια, απλά πες του την'

'Για ποιον λογο υπαρχής;;'

Λοιπόν δεν είμαι καλά μιλάω στην φωνούλα του μιαλου μου!!!!

'Γιατί μπορώ!!! Απλά πες του το!!!'

'ΟΧΙ'

"Θα μου απάντησης;;"

"Ναι, εμ.... απλά ήθελα να πιώ δεν υπαρχη λόγος."

"Άλλα πάντως άκουσα απο εσένα χθες το βράδυ" είπε και ενα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του.

Ωχ Παναγία μου!!! Και μολις τώρα ειδαμε και το Fifthy shades of grey!

"Τι-ι εννο-ε-ις;;"

"Ξέρεις πολυ καλά τι εννοώ" είπε και έκανε ενα βήμα προς το μέρος μου και αυτόματα πηγα και εγώ ενα πίσω συνεχίσαμε έτσι μέχρι που η πλάτη μου ακούμπησε στον τοίχο.

Έβαλε το χέρι ενα χερι απο την μια πλευρά του πρόσωπου μου και το αλλο απο την άλλη.

Teacher?!Where stories live. Discover now