–მარტო ერთხელ...–დაიწუწუნე და ჯონგუკისკენ ხელი აწიე, რომ ლოყაზე მოგეჩქმიტა.–შ/ს გეყოფა!–ჯონგუკი გაღიზიანებული იყო შენი საქციელით, რადგან ყოველთვის პატარა ბავშვივით ექცეოდი, უვლიდი და ლოყაზე ჩქმეტდი.
–ჩემი პატარა გაბრაზებულია?–საყვარელი ხმით თქვი და ჯონგუკს ისე შეხედე, თითქოს შენს გვერდით ის კი არა პატარა ლეკვი იწვა და ტელეფონში იქექებოდა.
–რამდენჯერ გითხრა რომ პატარა არ დამიძახო?!–ტელეფონს თვალი მოაშორა და შენსკენ მობრუნდა.
–ეს არ შეცვლის იმ ფაქტს რომ პატარა საყვარელი ბაჭია ხარ.–ცხვირზე წაეთამაშე, ეს კი ჯონგუკისთვის ბოლო წვეთი აღმოჩნდა. ბიჭმა უხეშად მოიშორა ხელი და შენს ზემოდან მოექცა, რამაც ძალიან გაგაკვირვა.
–ჯონგუკ?–წარმოთქვი და შენს საყვარელ თვალებში ჩაიხედე, რომელიც არ ანათებდა როგორც ყოველთვის, მასში ცეცხლსა და სიბრაზეს ხედავდი. ის უსიტყვოდ დაეწაფა შენს ტუჩებს და ველურივით დაგიწყო კოცნა, მაშინვე შეაღწია შენს პირში და ენა შეგიცურა, როდესაც ხელი შენს შორტში ჩააცურა და კლიტორის საჩვენებელი თითით ზელვა დაიწყო ვერ მოითმინე და ამოიკვნესე.
–გუკკ...
–ხო ასე პატარავ, ჩემი სახელი უნდა იკვნესო.–ენა ყელზე ჩაგისრიალა და სველი კოცნების დატოვება დაიწყო. მის კოცნაში გართულმა ვერც შეამჩნიე ტანსაცმლისგან როდის განგათავისუფლა, ან როდის გაიხადა თავისი შარვალი, შემდეგ კი შარვალზე მყოფი ქამრით ხელები საწოლზე მიგიბა.
–რრას...რას აკეთებ?–ძლივს წარმოთქვი და ჯონგუკს შეხედე, რომელმაც ცალყბად ჩაიცინა, შენ კი მისი ამ ჩაცინების კიდე ერთხელ დასანახად ყველაფერს იზამდი, რადგან ის, ჯანდაბა, ის ისეთი სექსუალურია როცა ასე აკეთებს.
–გიმტკიცებ, რომ შენი პატარა ბაჭია, სინამდვილეში ველურია და ის ამ საწოლზე პულსისდაკარგვამდე გაგჟიმავს.–ყურში ჩაგჩურჩულა და ყურის ნიჟარაზე ენა გადაგისვა.
–ჯონგუკ გთხოვ...–ამოიკვნესე, როცა მისი ორი თითი იგრძენი შენში, რომელიც ძალიან, ძალიან ნელა მოძრაობდა.
–ჯერ ადრეა პატარავ.–ჯონგუკი ყელიდან ჩაუყვა კოცნით და მკერდზე გადავიდა, რამაც შენი კვნესა გაზარდა. მუშტში შენი მკერდი მოითავსა და მოუჭირა, რაზეც ზევით მისკენ აიწიე, ჯონგუკს კი გაეღიმა, მოსწონდა შენი რეაქციები მის შეხებაზე.
–უკვე ძალიან სველი ხარ.–შენგან თითები გამოიტანა და გაილოკა.–და გემრიელი.–ჩაიცინა, ისევ ეს თავხედური სიცილი, რომელიც ჭკუიდან გშლის. გუკი შენსკენ ჩამოიწია და შენი გემო გაგინაწილა, რომელიც ჯერ კიდევ ენაზე დარჩენოდა.
ტუჩი სისხლისდენამდე მოიკვნიტე, როდესაც ჯონგუკი შენში გაუფრთხილებლად შემოვიდა, მთელ სიგრძეზე და მაშინვე დაიწყო სწრაფი მოძრაობა. შენი თმა მუშტში მოიქცია და თავისკენ მიგწია, რომ უფრო მარტივად ეკოცნა შენთვის.
ოთახში ტემპერატურამ იმდენად აიწია, რომ ორივე ოფლში ცურავდით. ჯონგუკის სწრაფი, ცხოველური ტემპი კი უფრო ამძაფრებდა სიტუაციას.
–ჯანდაბა–წამოიყვირე, როდესაც ჯონგუკი შენში კვერცხებამდე შემოვიდა და ცხოველივით დაიღრინა, მოძრაობას აუჩქარა.
მას ასეთს პირველად ხედავდი, ის ველური, დაუმორჩილებელი ცხოველივით იყო, რომელიც რინგზე გამოიწვიეს.–ახლა...–ჯონგუკმა ტუჩი მოიკვნიტა, შენ კი ზურგში ძვლების ტკაცუნის ხმამდე გასწორდი და მთელი ტანით აკანკალდი, როდესაც ჯონგუკის მოძრაობისგან გაათავე, რამდენიმე ღრმა შემოსვლაზე კი გუკმაც გაათავა შენში.
–კიდევ ერთხელ თუ პატარას დამიძახებ, დამიჯერე სიარული სანატრელი გაგიხდება.
რადგან ინცესტი მოგეწონათ ვეცდები ყველა მემბერზე დავწერო და დავდო. შუალედურები დამეწყო და ალბათ ერთი კვირა ვერაფერს დავდებ, თუმცა შემდეგ თუ გამომივიდა ის რასაც ვგეგმავ კარგ რაღაცას დაგიდებთ 😋
YOU ARE READING
ველური ბაჭია.
Short Storyერთ თავიანი წარმოდგენა/OneShot ჯონგუკზე. 18+! თუ არ მოგწონთ არ წაიკითხოთ!