UFAK BİR UYARI

120 8 1
                                    

ARKADAŞLAR MERABA; MALESEF YENİ BÖLÜM DEĞİL. YENİ BÖLÜM YAPIM AŞAMASINDA. SADECE SİZİNLE Bİ KAÇ ŞEY PAYLAŞMAK İSTİYORUM.

BU HİKAYEYİ BAŞINDA DAVURGULADIĞIM GİBİ KENDİ HAYATIMDA YAŞADIĞIM KESİTLERDEN YOLA ÇIKARAK YAZDIM. BALO HİKAYESİNİ BİRERBİR KENDİM YAŞADIM. VE BİR SENERYOYA DÖKÜP SİZİNLE PAYLAŞMAYA BAŞLADIM. 

BURDAKİ TÜM HİKAYELERİ OKUMA ŞANSIMIZ OLMUYOR SİZİN BİLDİĞİNİZ GİBİ. GÖZDEN KAÇIRDIĞIMIZ BİR SÜRÜ HİKAYE OLUYOR. BELKİ BENİM HİKAYEMDE DE SİZİN YAZDIKLARINIZDAN YADA OKUDUKLARINIZDAN AYNI OLAN ŞEYLER VARDIR.

AMA BEN KENDİ GÖZLERİMLE KENDİ HİKAYEMİN NEREDEYSE BİREBİR CÜMLELER KURULARAK YAZILDIĞINI GÖRDÜM. BUNU HEM KENDİ ŞAHSIMA HAKARET HEMDE O YAZAN KİŞİNİNKİNE HAKARET OLARAK GÖRÜYORUM. EVET BURAYA EĞLENMEK İÇİN YAZIYORUZ BELKİ SADECE ZAMAN GEÇSİN BİR ŞEYLER GELİŞSİN DİYE AMA HİÇBİR ŞEY BAŞKA BİRİSİNİN HİKAYESİNİ ÇALMAYA NEDEN DEĞİL.

BU BENİM YAZDIĞIM İLK HİKAYEYDİ. DAHA DOĞRUSU HAYATIMINDAN BİR PAYÇAYDI. ÇOK BÜYÜK BİR HİKAYE ÇOK TUTULAN BİR HİKAYE YAZMASAMDA MOTİVASYONUMU DÜŞÜRDÜ AÇIKÇASI. BİR DAHA BÖYLE BİR ŞEYLE KARŞILAŞIRSAM BURDA SİZİNLE ADINI DA PAYLAŞICAM BUNU YAZMA SEBEBİMDE YAPAN ARKADAŞALÜTFEN Bİ DAHA YAPMA DİYE KİBAR BİR UYARI YAPMAK İSTEMEM  BU DA Bİ NEVİ HIRSIZLIĞA GİRİYO HABERİN OLSUN. 

YENİ BÖLÜM DEDİĞİM GİBİ YAPIM AŞAMASINDA UZUN SÜREBİLİR AFFEDİN. TEŞEKKÜR EDEİM

4 YIL SONRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin