Lapan

100 3 0
                                    

Namjoon pov
Keesokan harinya taehyung masih lagi bercuti kerana sakitnya belum sihat .badanya belum boleh gerak sepenuhnya.Mandi pon jungkook perlu usung ke bilik mandi.cuaca agak baik harini tetapi sangat membosankan macam hari hari biasa cuma harini bosan lagi extra sebab perlu mendengar ceramah pengetua dan beberapa calon ketua pengawas yang terpilih untuk memberi ucapan.Nasib aku baik apabila ada awek cun yang juga terpilih.boleh la cuci mata sikit.Aku mengangkat tangan melambai apabila melihat yoongi memasuki dewan.Dia senyum kecil dan menangjat tangan kembali.Beberapa saat kemudian jin muncul dengan muka kusut .Selang beberapa saat jimin dan jhope pula muncul sebalik dgn wajah kusut jin ,jimin dan jhope tampak terlebih ceria.kami mengambil keputusan untuk tidak berada di dalam dewan jadi kami keluar ikut pintu belakang.nasib kami baik tidak ada pengawas yang berkawal disitu.huh makan gaji buta la tu .sebenarnya takde la kene bayar pon sebab diorg ni lebih kepada anjing sekolah .suap sikit diam la .

—••••••————
"Mana?" Soal jimin .
Seketika aku terlihat seorg perempuan berambut agak perang pendek paras bahu berwajah manis lengkap berpakaian sekolah.Tak pernah pulak aku nampak dia ni dimana mana.pelajar baru mungkin.Dia kelihatan bersama dengan seseorang ya orang itu jeongyeon."oh shit jeongyeon" jimin kelihatan cemas sebelum beberapa kali menarik nafas panjang .aku hanya tergelak melihat perlakuannya .inilah jadi bila "prankster"macam jimin jatuh cinta dengan "victim" nya sendiri pulak tu bunyi macam cliche tapi itu la kenyataan.Si jeongyeon ni pula garang nak mampus macam singa,tak pelik la kawan kawannya semua menggelarkan nya singa betina.Mata aku dan pelajar baru itu terpaut semasa di jalan disebelah ku.Aku dapat rasakan satu getaran dalam diriku yang tak pernah aku rasa sebelum ini.Aku dapat rasakan jeongyeon sedang menjeling keras jimin yang berada di belakang ku dan jimin hanya menjelirkan lidahnya sengaja menaikkan kemarahan perempuan itu.jimin menggigit bawah bibirnya dan membuat muka seksi kepada jeongyeon .Tanpa jeongyeon sedari pipi nya sudah kemerahan dek menahan malu.Dia kemudian mengalihkan pandangan padaku dan terus menarik tangan pelajar baru itu supaya tidak berada dekat dengan kami.Aku dan jimin memandang sesama sendiri sebelum tergelak besar .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 21, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Peluang kedua {NAMJOON X JIHYO}Where stories live. Discover now