35. Disney World

69 5 6
                                    

We liepen de lift in, maar toen de deuren dicht gingen vroeg Shawn: "gaat het wel Meagan, je ziet nogal bleek." Ik kreeg ineens zoveel hoofdpijn, en toen.....

Werd alles zwart. Wat er daarna gebeurde weet ik niet. Alles was donker en ik kon niks bewegen.

Pov Shawn
Meagan mag vandaag eindelijk weg uit het ziekenhuis. Ik kwam samen met Daniel, Jack, Corbyn, Jonah, Zach en Nancy Meagan ophalen. We namen haar mee uit haar kamer, nadat alle draadjes los waren van haar. En toen ze haar eigen kleding aanhad, natuurlijk. We gingen met de lift naar beneden, omdat ze op de 2e verdieping lag. Toen we in de lift stonden, en de deuren dicht waren, werd Meagan ineens bleek. "Gaat het wel Meagan, je ziet nogal bleek." Zei ik. Ze reageerde niet, en even later viel ze. Ik kon haar net optijd opvangen. Ze was flauw gevallen. Ze mocht eindelijk uit het ziekenhuis, en nu valt ze flauw. Even later gingen de deuren van de lift weer open. Ik tilde Meagan op en liep meteen naar een van de zusters toe, die daar rond liepen. Ik heb haar uitgelegd wat er is gebeurd, en toen nam ze Meagan mee naar een kamer. Daar lag ze, opnieuw in het ziekenhuis, terwijl ze net weg mocht.

Ik zat buiten de kamer van Meagan. Ik mocht nu nog niet naar binnen, want de zusters waren bezig met checks, om te kijken of ze oké is. Even later mocht ik naar binnen. "Gaat het Meagan?" Vroeg ik. "Uhm ja hoor, alleen nu moet ik tot morgen hier blijven." Zei Meagan. "Dat is zo jammer, maar we gaan alsnog naar Disney World, met jou." Zei ik. "Thx, maar dan moeten we nog langer wachten." Zei ze. "Maar we kunnen er wel langer blijven, want ik heb een hotelkamer geboekt in de buurt van Disney World." Zei ik. "Echt? Wanneer gaan we?" Vroeg ze. "Morgen gaan we naar het hotel, en dan overmorgen naar Disney World." Zei ik. Er kwam een lach op het gezicht van Meagan. "Ik hoop maar dat ik dan uit het ziekenhuis mag." Zei ze. "Ik denk het wel." Zei ik. "Ik moet naar de studio, ik kom je morgen ophalen." Ze ik toen. "Maar dan ben ik weer alleen." Zei Meagan. "Nee hoor, Nancy is er ook, alleen ze mag zometeen pas naar binnen, als ik weg ben." Zei ik. "Echt? Maar waarom mag ze dan pas naar binnen?" Vroeg ze. "Omdat je nu niet stabiel genoeg bent om drukte van meerdere mensen te verdragen." Zei ik. "Oh, maar morgen wel?" Vroeg ze. "Hopelijk wel." Zei ik. Toen ging mijn telefoon. Ik werd gebeld door mijn manager, hij zei dat ik nu naar de studio moest komen, omdat ik anders te laat zou zijn. "Sorry Meagan, ik werd gebeld door mijn manager, ik moet nu naar de studio." Zei ik. "Oh oké, succes. Oh en, waarom moet je eigenlijk naar de studio?" Zei Meagan. "Dat is een verrassing." Zei ik met een knipoog. "Dag Shawn, love you." Zei Meagan. "Love you to." Zei ik. Ik gaf haar een kusje en ik liep naar buiten. Ik zei nog tegen Nancy dat ze naar binnen kon, en toen liep ik het ziekenhuis uit. Ik liep naar mijn auto en reed naar de studio. Omdat het bijna kerst is, ben ik druk bezig met een kerst nummer. Eenmaal bij de studio aangekomen ging ik meteen aan het werk.

Pov Meagan
Ik lag weer in het ziekenhuis, omdat ik flauw ben gevallen. Ik mag nu pas morgen weg. Shawn was net in mijn kamer geweest, ik heb nog met hem gepraat over van alles en nog wat. Nu is hij naar de studio, en ik weet niet eens waarom. Ik ben gelukkig niet alleen, want Nancy is er. Ik was met Nancy over van alles aan het praten. Het was heel erg gezellig. "Hey Meagan, wanneer mag je eigenlijk weg?" Vroeg Nancy toen. "Morgen, als alles goed is, en ik deze keer niet weer flauw val." Zei ik. "Yesss, dan kunnen we binnenkort naar Disney World!" Zei Nancy hyper. "Rustig Nancy, je bent zo druk, heb je te veel koffie op of zo?" Vroeg ik lachend. "Uhm, ik heb nog helemaal geen koffie op, maar nu je het er over hebt..." zei Nancy. "Oh nee, nu wil je koffie zeker?" Vroeg ik lachend. "Ja!" Zei Nancy blij. "Haal maar koffie dan, ik wacht wel op je." Zei ik. Dat hoefde ik geen twee keer te zeggen, want ze rende meteen de kamer uit. Even later kwam te terug met niet 1, maar 2 bekertjes koffie. "Heb je dorst ofzo?" Vroeg ik. "Ik dacht ik neem ook koffie voor jou mee." Zei Nancy. "Bedankt Nancy, maar ik mag nu nog geen koffie." Zei ik sip. "Aww arme jij." Zei Nancy, en ze gaf me een knuffel. Terwijl Nancy haar koffie aan het drinken was, waren we aan het praten over heel veel verschillende dingen. Maar toen Nancy haar koffie op was moest ze gaan. Ze ging samen met Jack naar de studio, net als Shawn. Ik vraag me af wat ze van plan zijn, en waarom ik het niet mag weten. "Dag Nancy." Zei ik, terwijl Nancy naar de deur liep. "Dag Meagan, veel beterschap." Zei ze. Toen liep ze de deur uit. Ik was weer alleen, maar het was al laat dus ik besloot om te gaan slapen.

De volgende ochtend
Eindelijk is het vandaag zover, de dag dat ik ECHT naar huis mag. Nou ja, als ik deze keer niet flauwval. Het was nu half 10 in de ochtend. Ik zou om 11 uur worden opgehaald. We zouden vandaag naar het hotel gaan, in de buurt van Disney World, zodat we overmorgen de hele dag in het park kunnen zijn, en de dag er na ook. Er was weer een zuster gekomen met wat eten, en ze kwam ook controleren of alles goed was. Deze keer was het beter dan gisteren, dus er is ook minder kans dat ik flauw zou vallen. Toen ik mijn eten op had ging ik op mijn telefoon spelletjes spelen en muziek luisteren. Ik zou over een uur opgehaald worden, want het was nu 10 uur. Doordat ik spelletjes speelde en muziek luisterde ging de tijd veel sneller. Niet veel later werd er op de deur geklopt, en kwamen Shawn, Nancy, Jack, Jonah, Corbyn, Zach en Daniel binnen. "Hey Meagan! We komen je deze keer wel echt ophalen." Zei Corbyn. "Yess!" Zei ik blij. Er kwam een zuster achter ze aan, om me te verlossen van de apparaatjes en draadjes. Toen ik mijn normale kleding aan had ging ik naar buiten, samen met de rest. Ik was deze keer niet flauw gevallen. We stapten in de auto en reden naar het hotel. Ik hoefde mijn spullen niet meer te halen, omdat Shawn die al had ingepakt, en meegenomen. We hadden onze spullen in de kamers gezet, en we gingen naar Disney World. Het plan was eigenlijk dat we morgen pas zouden gaan, maar omdat ik al vroeg weg mocht, gingen we nu. Toen we binnen waren, ging ik meteen met Nancy en Jack naar een achtbaan. Onderweg naar de achtbaan kwam ik iemand tegen. Ik zag eerst niet wie het was, maar toen zag ik het, het is.....

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu