Άτιτλο κεφάλαιο 1

20 0 0
                                    


ΟΛΟΙ Μ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ !!!! ΤΟ ΜΙΣΟ ΧΩΡΙΟ....ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΥΦΤΙΣΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΑΧΑΛΑ..... ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΕΣ , ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕ , ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΟ ΦΛΥΤΖΑΝΙ.... ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΑ !! ΦΛΥΤΖΑΝΙΑ ..ΧΑΡΤΙΑ...ΞΟΡΚΙΑ...ΜΑΥΡΕΣ ΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΚΙΑ ΩΡΑ !!!! ΠΟΥ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ , ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΕΡΝΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ.....Η ΘΑ ΣΑΛΕΥΕΣ.... ΚΑΙ ΚΕΙΝΑ ΤΑ ΓΑΛΕΤΖΑΚΙΑ......ΜΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΞΥΛΙΝΑ ΤΣΟΚΑΡΑ....ΚΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ..ΤΑΚ ΤΑΚ ΤΑΚ.......ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΤΗΝ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ !!!.....ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ...... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΖΟΥΣΑ ΣΤΟ ΚΑΜΑΡΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ.....ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΩ . ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΑ !....ΜΟΥ ΑΡΕΖΕ ΠΟΛΥ !! ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.....ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΦΟΣΚΟΛΟΥ.....ΤΑ ΑΡΛΕΚΙΝ.....ΠΟΥ ΔΕ ΤΑΙΡΙΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ... – ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΕΠΤΟΚΕΦΑΛΟ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ?....ΦΩΝΑΖΕ Η ΓΙΑΓΙΑ Η ΕΥΓΕΝΙΑ !! ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ....Η ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ !!! ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΗΣ ΣΜΑΡΟΥΛΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΙΟΝΑΤΗ !!! ΤΗΝ ΑΣΠΡΗ ΠΑΣΤΑ ΜΕ ΤΗ ΚΑΡΥΔΑ ΤΥΛΙΓΜΕΝΗ !!!!! ΠΟΣΟ ΤΗ ΛΙΓΟΥΡΕΥΟΜΟΥΝ..... ΕΤΣΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΧΥΘΗΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.... ΚΑΙ ΝΑ !!!! ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΦΩΛΚΣ ΒΑΓΙΕΝ ΤΟΥ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥΡΓΟΥ , ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ !!!!! ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΗΤΑΝ Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΗΝΗΣ , ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ !! - ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ !!! ΦΩΝΑΣΕ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ , ΟΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ !! ΜΕ ΕΣΕΡΝΑΝ , ΜΕ ΤΡΑΒΟΛΟΓΟΥΣΑΝ , ΜΟΥ ΕΔΕΙΝΑΝ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ..... ΑΝΟΙΞΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΜΙΑ ΠΑΣΤΑ !! ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΙΟΝΑΤΗ !! ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑΥΤΟ , ΣΤΟΥΜΠΙΣΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΙΣΟ ΚΙΛΟ ΚΡΕΜΥΔΙΑ , ΤΑ ΒΑΛΕ ΣΕ ΤΟΥΛΟΥΠΑΝΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΔΕΣΕ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ !!! ΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ Η ΚΥΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ . ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣΑΝ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΔΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑ , ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ......ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΑΛΕΠΟΥΣ....ΠΟΥ ΠΝΙΓΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗ ΠΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΕΙ...........................................ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΩ ΦΡΕΣΚΟ ΑΕΡΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ . ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ.... ΕΤΣΙ ΕΔΕΣΑ ΜΙΑ ΤΡΙΧΙΑ ΣΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΡΙΑΣ ΚΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΙΑ ΚΟΥΝΙΑ , ΝΑ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΑΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ , ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ ΣΤΡΕΙΖΑΝΤ , ΣΤΗ ΔΙΑΠΑΣΩΝ.....ΓΟΥΜΑΝ ΙΝ ΛΑΒ........ ΜΕ ΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ...ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ....ΠΟΥ ΚΟΥΤΣΟΠΑΙΖΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ....     

Τα καλύτερα μου χρόνιαWhere stories live. Discover now