Bts, mayıs 2018 de amerikan albüm listelerinin birinci sırasına yerleştiğinde, çoğu insan bu grubun kim olduğunu ve nereden geldiklerini merak etti.
Aslında cevap çok basitti:BTS, bir müzik firmasının bir araya toparladığı ve yaptığı müzik tüm dünya tarafından sevilen yedi yetenekli güney koreli gencin oluşturduğu bir müzik grubuydu.
Fakat kpop takipçileri, özellikle de bts fan grubu A.R.M.Y üyeleri, bundan fazlası olduğunu biliyor.
BTS, onlarca kpop grubundan yalnızca biri, fakat onları bukadar özel yapan, kore eğlence kültürü tarihindeki diğer kpop gruplarından farklı olmalarıdır.
Bts, diğer kpop gruplarından farklı çünki grup, arkalarında büyük bir yapım şirketi olmadan başarıyı yakaladılar.
Ayrıca grup üyeleri kendi şarkılarının yazımına ve üretimine aktif olarak sağlamakta ve en önemlisi gençlerin fikirlerini dile getirmeleri konusunda pek de cesaretlendirilmediği bir ülkede arzuları ve endişeleri hakkında konuşmaktan çekinmeyerek kendi nesillerinin sesi haline geldiler.
Bts ayrıca internetteki geniş varlıklarıyla tanınıyor. Özellikle bangtanbomb videolarıyla. Bunları bts in müzik şirketi olan big hit in yayımladığı kısa videolar ve bts üyelerinin yaşamlarına ve zamanlarını nasıl geçirdiklerine dair bilgiler veriyor.
Grubun yolculuğu kolay olamdı ve her bir üyesi inanılmaz derecede çok çalışmak zorunda kaldı. Sıradan geçmişleri olan genç bir grup olarak nota ve dans mükemmeliyet 'e ulaşmak için çok çalışıp prova yaptılar.
İlk önce size bts üyelerini tanıtıyım
Doğru doğum tarihleri ve burçları hepsini yazıcam. İyi okumalar
Beğenmeyi unutmayın lütfen
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan Soyeondan 💞
FanfictionBts üyeleri bütün bilgileri (bts kpop mucizesi) kitabından bilgiler.