YAPRAK VE BARIŞ

145 5 0
                                    

Kişiler
  Barış yaprak ve Ali

Yaprak: Herşey gitgide zorlaşmaya başladı artık dayanamıyorum. Barışın teklifini kabul etsem ali bozulacak barışı reddettsem barışın üzülmesine dayanamam anlıyıcağınız işler iyice karıştı. Neyse yaprak Çok konuştun yarın okul var sonra devamsızlığın olmasın haa. (sabah olur)

Barış:günaydın amozonn.

Yaprak:sırıkk. Senmisin?

Barış: evet benim kalk hadi gidiyoruz.

Yaprak:nereye barış ya. Ohaaa daha saat 6 bi saat daha uyumam Lazım benim.
 
Barış: dışarda kahvaltı edicez. Hadi yaa kalksana amazon!!

Yaprak: tamam tamam sen geç ben hazırlanıyım. Öfff ne diyom ben ya çıksana dışarı akıl bırakmadın bende yaa.

Barış: 😁yani yakışıklı olduğum için k kafa kalmaması normal. Hiç derdim yokmuş gibi bide yakışıklıyım yaa.

Yaprak:sırıkkk hadi çık.

Barış:tamam tamam.

Yaprak: (hazırlanır). Hadi çıkalım barış.

Barış: hadi gidelim o zamn.

Yaprak: burası ne güzelmişş. Yaaa barış iyiki gelmişiz çok düşüncelisin.

Barış: sana layıktır umarım. Bak şu masa boş hadi oraya geçelim , hem manzaralı.

Yaprak: tamam.

Barış:  buraya önceden annem babamla gelirdim ama artık asla öyle bir şey olmıycak

Yaprak: nedenn barışş?

Barış: ailemi kaybettim çünkü yaprak. Ben küçükken trafik kazası geçirdik. Allah kahretsin ki o kazada sadece ben yara almadım burnum bile kanamadı. Neden annem le babam peki? Neden ölüm onları seçti. Neyse yaa bunları konuşmanın pekte önemi yok ztn neyse biz güzel olan kahvaltımıza dvm edelim.

Yaprak: gerçekten seni çok iyi anlıyorum. Aaaa bi dk. Barış ali arıyor
Alo ali

Ali: Nerdesin küçük titan?

Yaprak: eeee şeyy (panikler)

Ali:ney yaprak söylesene

Barış: (arkadan) hadi gidelim yaprak.

Ali: tamam yaprak zorlama kendini anladım. Tanıdım o sesi  ( telefonu kapatır) bb yaprak.

Yaprak:aliii. Offf kapattı işte. Barış ndn konuştun ki sen şimdi biliyordun dimi bilerek yaptın

Barış: yaprak bilerek yapmadım bi kerede beni suçlama ya neyse gidiyorum ben okula

Yaprak: barışşş özür dilerim nolur kabul et.

Barış: tamam tamam kabul ettim.

Okula giderler.

İlk aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin