Medya: Yamaç
Herkese iyi ve keyifli okumalar yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
※ ※ ※
Eve geldikten sonra yorgun oldukları için yemek yemeden hemen odalarına gidip yatarlar.
Ertesi sabah olduğun da ise biraz geç uyanırlar uyandıklarında hemen kalkıp hazırlanırlar ve kahvaltı yapmadan evden hızlıca çıkarlar çünkü Kumsal ile buluşup piskopat çocuğun fotoğrafını alacaklar.
Hemen arabaya binip evden uzaklaşırlar.
Yolda ilerlerken Azra Kumsal'ı aradı ve nerde buluşacaklarını söyledi Kumsal ise kendisini evden almalarını söyledi.
Azra ve Yamaç bir süre sonra Kumsal'ın evinin önüne gelip Kumsal'ı beklemeye başladılar.
Bir kaç dakika sonra Kumsal evden çıktı Yamaç ve Azra'nın arabasına doğru yürüdü arabaya bindi ve yola çıktılar.
Kumsal Yamaç ve Azra bir zaman sonra cafeye arabadan indiler cafeye girip oturdular içecek birşeyler söyledikten sonra konuşmaya başladılar;
A- Eee Kumsal nasılsın?
K- İyiyim Azra sen nasılsın?
A- Bende iyiyim sağol
K- İyi olmana sevindim bu arada fotoğrafları getirdim alın bakalım
A- Gerçekten çok sağol çok cesur davrandın nasıl ikna ettin berk'i?
K- Bir yalan uydurdum oda inandı ve hiç şüphelenmedi.
A- Peki herşey için teşekkürler.
Yamaç ve Azra bir süre fotoğraflara bakarlar ama fotoğraftaki çocuk sandıkları gibi Meriç değildi fotoğraf ilk defa gördükleri bir çocuğun fotoğrafıydı.
Yamaç ve Azra fotoğrafın başka bir çocuğa ait olduğunu görünce biraz rahatlarlar ama onları hala rahatsız eden katil ve psikopat bir çocuk vardı.
Yamaç Kumsal'a bakar;
Y- Kumsal sen bu çocuğun hakkında yani Berk'in hakkında başka neler biliyorsun?
K- Sizin bildiğiniz kadarını biliyorum bende yeni tanıyorum Berk'i
Y- Anladım Kumsal tamam.
Kumsal Azra ve Yamaç otururken Azra lavaboya gitmesi gerektiğini söyler ardından lavaboya gider.
Kumsal ve Yamaç konuşmaya devam eder.
K- Yamaç Azra çok şanslı bir kız senin gibi iyi ve güçlü bir erkek arkadaşa sahip olduğu için.
Y- Gerçekten mi? Böyle düşünmene sevindim teşekkür ederim.
K- Gerçekten eğer senin gibi bir sevgilim olsaydı sözünden hiç çıkmazdım umarım Azra senin değerini biliyordur.
Kumsal elini Yavaşça Yamaç'ın elinin doğru getirir ve elinin üstüne koyar. Yamaç hemen elini çeker;
Y- Kumsal sen ne yaptığını sanıyorsun kendine gel.
K- Ne oldu Yamaç alt tarafı elini tuttum ne var bunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-I AŞK
Novela Juvenil"Geçmişinizi aydınlatırım ama geleceğinize ışık tutamam."