Rüzgar ın Anlatımından
Bu kız Güneş nasıl bir kız ya ? Etrafımdaki çevremdeki kızların hiçbiri böyle değil. Bir bakışa iki gülüşe tav olan kızlar. Ama Güneş öyle değil her halinden belli. İçim ısındı sanki. Durdum yere aklıma geliyor. Yaptığı hareketler söylediği sözler. Gülüyorum. Onunla konuşmak hoşuma gidiyor. Aynı yerde çalışıcaz . Yaşasınnn ! Amann noluyosa bana daha iki kere gördüm sadece ama bundan sonra hep görücem galiba. :D
Güneş in Anlatımından
Sabah kalktım. Tabi Gizem benden önce uyanmış. Deli kız. Elimi yüzümü yıkadım. Üzerime günlük ama şık kıyafetleri geçirdikten sonra aşağıya indim. Kahvaltımızı yaptık. Babama uzun zamandır açmak istediğim bir konu var.
Güneş : Baba senden birşey isteyebilir miyim?
Emin Bey : Tabiki
Güneş : Benim müziğe olan merakını biliyosunuz
Emin Bey : Evet
Güneş : Ben gitar çalmak istiyorum. Bunun için internette bir araştırma yaptım. Bir çocuk evinde gitar dersi veriyormuş. Eğer izin verirsen bu kursa başlamak istiyorum.
Emin Bey : Hımmm aslında olabilir. Benim ve annenin de çok hoşuna gider böyle birşeyler uğraşman
Güneş : Tamam çok teşekkür ederim babacığım. Ben çocukla konuşur başlarım kursa.
Emin Bey : Tamam kızım
Biraz sonra Gizem, babam ve ben arabaya bindik. Gizem i evine bıraktıktan sonra şirkete geçtik.Babam odasına girdi. Bende odama doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde Rüzgar gelmişti. O parlak gözleriyle bana bakıp ayağa kalktı.
Rüzgar : Merhaba.
Güneş : Merhaba.
Rüzgar : Nasılsın?
Güneş : İyiyim sen?
Rüzgar : İyi bende. Bugün iyi tarafınızdan kalktınız galiba hanımefendi.
Güneş : Niye ki ?
Rüzgar : Bilmem hiç terslemiyosun da .
Güneş : Olabilir bugün mutluyum ondandır .
Rüzgar : Niye ?
Güneş : Gitar kursuna başlıycam.
Rüzgar : Vayy iyiymiş hadi bakalım hayırlı olsun o zaman.
Güneş : Sağol.
Rüzgar ın Anlatımından
Güneş müziği çok seviyor . Bende tabiki. Hemen telefonunu çıkarıp bir yeri aradı.Kurs verecekleri yer herhalde. Konuşmalarından anladığım kadarıyla bir çocuğun evine gidecek ders almak için.Off napıyo bu kız tanımıyo etmiyo.Bilmediği adamın yanında ne işi var. Bulamadan mı doğru düzgün bir kurs. Aman bana noluyosa kız özgür istediği yere gider. Güneş telefonu kapattı. Masanın üzerindeki kağıda birşeyler yazdı.
Rüzgar : Eee nereye gideceksin kursa?
Güneş : Bir çocuk evinde kurs veriyormuş. İnternetten gördüm. Telefonunu da yazmış. Bende aradım. Bu akşam bekliyor.
Rüzgar : Tanımadığın bir çocuğun evine gideceksin hem de akşam?
Güneş : Evet
Rüzgar : Hayır efendim hiçbir yere gidemezsin.
Güneş : Niye be
Rüzgar : Tanımıyosun etmiyorsun kızım ne işin var tanımadığın herifin evinde hem de akşam.( bağırarak )
Güneş : Şanane be kimsin sen he ? kendini ne sanıyorsun? İki satır muhabbet ettik diye adam yerine mi koydum kendini ? Ne ilgilinderir ki seni ? İş arkadaşıyız diye samimiyet kurma hemen.( bağırarak )
Sözlerini söyledi ve odanın kapısını çarpıp gitti. İçim çok acımıştı. Söylediği sözler sanki ateş gibi yaktı yüreğimi. Noluyordu bana ? İlk önce onunla olmaktan mutlu oldum. Sonra onu kıskandım. Şimdide söylediği o sözler içimi yaktı. Ben aşık mı oldum? Ah be Güneş yaktın beni kor gibi.
Bütün gün Güneş ile hiç konuşmadık. Daha sonra çantasını alıp iş yerinden çıktı. O gitarcı çocuğun yanına gidiyor. Birşey yapmam lazım off.
Daha sonra masanın üzerindeki kağıt dikkatimi çekti. Güneş burada unutmuştu sanırım. Bir adres, o çocuğun adresi kesin. Güneş çıkıp gittiğine göre adresi biliyordu. Hemen arabaya ağladım karanlık çökmüştü. Kâğıtta yazan adrese geldim. Gittiğim ev bahçeli iki katlı şık bir evdi. Güneş un bahçede bir çocukla konuştuğunu gördüm. Çocukla el sıkıştı . Sonra bahçedeki masaya oturdular. Çocuğun elinde bir gitar Güneş e birşeyler anlatıyordu. Sanki çocuk gittikçe yaklaşıyordu Güneş e. Bu çocuğu hiç gözüm tutmadı.Yok eliyle Güneş e dokumalar falan. Zor tutuyordum kendimi. Çocuğun niyeti belliydi. Of be kızım ne işin var burada .
Uzun bir süre bekledim. Güneş ayağa kalktı. Çocuk Güneş e öyle bir sarıldı ki. Ben bu çocuğu varya ..... Sonra Güneş kapının önüne gelen taksiye binip uzaklaştı. Bende arabaya binip sahile gittim. En yakın arkadaşım Muratı da arayıp sahile çağırdım.
Murat : Hayırdır oğlum ?
Rüzgar : Abi ben çok garip hissediyorum.
Murat : Noldu , niye ? Şu anlattığım kız Güneş mi ?
Rüzgar : Evet ben onu kıskanıyorum. Bugün o tanımadığı bir herifin evine gitti. Takip ettim . Adam resmen asıldı. Zor tuttum kendimi. Ortaya çıksam Güneş yine kızacaktı bana.
Murat : Sen aşık olmuşsun bee .
Rüzgar : Saçmalama oğlum ne aşkı ?
Murat : Vayy bee Rüzgar Mutlu aşık oldu. :D
Rüzgar : Oğlum öyle galiba lan . : D
Murat : Hadi hayırlısı olsun kardeşim.
Rüzgar : İnşallah nasıl olacaksa. Hanımefendi yüzümüze bile bakmıyor. İçim yanıyo. Bugün söylediği sözleri duysaydın. Offf
Gözlerim dolmaya başladı. Seviyorum onu , o ise benden nefret ediyor. Nolucak yani şimdi ?
Saçın yüzüne değse telini kıskanırım
Birine söz söylenen dilini kıskanırım
Kıskanırım seni ben kıskanırım kalbimden
Bu nasıl aşk Allahım öleceğim Derdimden
Sakın takma göğsüne gülünü kıskanırım
Seni saran kemerden belini kıskanırım
Deli ediyor beni gezinir her yerini
Okşadıkça tenini elini kıskanırım
Kıskanırım seni ben kıskanırım kalbimden
Bu nasıl aşk Allahım öleceğim derdimden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEĞİM OLUR MUSUN?
Chick-LitSevmek , mesafelere engellere tüm zorluklara rağmen sevmek gerek . Gözlerine baktığında kendini görmek en ufak bir zorlukta çekip gitmemek sevmek .