Odloučení 👋🏼

15 0 0
                                    

Eleanor
Ráno se brobouzím a Mia nikde , jdu dolů po schodech a slyším hlasy . Vejdu do kuchyně a tam uplakaná Mia a Bast . Hned běžím k Mii a obíjmám jí se slovy :" To bude dobrý zlato . Uklidni se , neboj něco vymyslíme aby ses netrápila a s Lukem si to vyřeším , to se neboj .! Musíš se jít balit  za 3 dny letíš." Mia mi brečela do náruče a pak řekla :" Jdu do postele , nemám na nic naládu pak zamnou dojdi prosím , nechci být sama ." Já kývla a přitulila se k Bastovi . Pevně jsem ho stiskla a řekla:" Vím přesně jak se cítí , tohle jsem cítila pokaždé když jsem od tebe odešla nebo jsme se pohádali." Bast mi podal hrnek s čajem a pak řekl :" Já už ti nechci nikdy ublížit . Miluju tě , jo a Luk jí to neřekl protože nebyl rozhodnutý jestli si chce vzít Kelly . Ale pak si prý řekl že už to nejde zrušit tak si jí vezme . Ale miluje moji sestru . Dal jsem mu do držky a pak jsme si to vyříkali a dali si panáka . Řekl jsem mu ať už jí nekontaktuje aspoň do doby než odletí." Já nechápavě koukla a pak řekla :" Aha i tak to jde no , chudák Mia ale Lukovi rozbiju hubu .!  No nic jdu za Miou tak se měj Baste , určitě máš hodně práce . Pa " Dávam mu pusu na líčko a chci odejít v tom mě chytne a řekne :" Prosím přespi u mě , aspoň dneska jen jednu noc . Prosím večer až Mia usne tě vyzvednu prosím ." Já se usmála a řekla :" Dobře tak večer napíšu ti . Pa " usmála jsem se a šla za Miou .

Večer 22:45
Eleanor
Beru telefon a prozváním Basta . Mia už spí půl hodiny , musela jsem se nachystat a obléct . V tom mi cvrnkne telefon , otvírám zprávu a tam :" Za 10 min jsem u tebe ." Já se usmála a šla dolů k hlavním dveřím , otevřela jsem dveře a řekla :" Pojďte sem prosím , potřebuju aby jste byl u dveří kde spí Mia , nikdo k ní nesmí a hlavně ať se jí nic nestane . Kdyby něco řekněte že jsem u Basta . Jinak mi hned volejte jasný?!" Dořekla jsem to a zatroubilo auto , bodygard kývl a šel nahoru . Já vyšla s bytu a vklouzkla do velkého auta .

Přijeli jsme k Bastovi a šli hned do ložnice , tam už bylo připravené víno a velká kytice růži . Usmála jsem se a políbila ho . Začali jsme se vášnivě líbat a pak chtěl hned jít na sex , já ho zastavila a řekla :" Chtěl si abych tu spala jen kvůli sexu ? Tak to můžu odejít .! Nechci to takhle a hned řekla jsem že si to musím promyslet ." Pohladil mě po tváři a pak řekl :" Dobře , omlouvám se , jen dlouho jsme se nemilovali a chci tě , miluju tě nevím co se změnilo že už mě nechceš ." Já se zarazila a řekla :" Co to mluvíš , chci tě a miluju tě jen ..." vrhla jsem se na něj a začala ho líbat a svlíkat , hned začal spolupracovat a zachvilku jsme byli úplně nazí . Položil mě na postel a začal mě všude líbat a dělat dole rukou dobře. Já vzdychala a pak jsem mu to oplatila , honila jsem mu ho a pak kouřila , najednou si mě přitáhl a vrazil ho do mě . Hekala jsem a on vzdychal do rytmu . Trvalo to podle mě dlouho a bylo to úžasné . Poté jsme si lehli k sobě a Bast řekl :" Miluju tě El jsi dokonalá ." Já se usmála a šla do sprchy . Když jsem vyšla Bast už spal . V tom mu cinkl telefon . Šla jsem se podívat a tam jméno Deveron! Otevřu zprávu a tam :" Děkuji za dnešní oběd , ráda jsem tě poznala , vše platí jak jsme se domluvili , v pondělí se sejdeme pa a dobrou noc,Deveron." Já byla v šoku , takže on byl na oběd s nějakou courou a ani mi to neřekl , v tom vidím jak se probral a hned řekl :" El co to děláš? Ty mi kontroluješ telefon ? Co to má znamenat ? " já nechápavě řekla :" Promiň Baste , jen cinknul a mě to nedalo tak jsem se podívala , kdo je Deveron ? A proč chodíš s cizíma holkama na oběd a dávaš jím své číslo ?." Podíval se na mě a pak řekl :" Zlato je to spolumajtelka jedné firmy , řešíme jeden obchod , neboj se je to jen kámoška na obchody . Hold máme v mafii i holky ." Já se smutně podívala a pak řekla :" Jdu spát jsem unavená , dobrou ." Vlezla jsem do postele , přikryla jsem se a lehla si zády k němu . On se ke mě přitulil chytl mě zabok a řekl :" Ale noták miláčku , nebudeme si kazit dnešek , jsem rád že opět ležíš v mé posteli a jsi u mě . Tak si to nepokazme . Miluju tebe . Dobrou noc El." Já si ho přitáhla ještě blíž a konečně usnula.
O 3 dny později
Eleanor
Celé 3 dny jsem byla u Basta nechtěl mě pustit k Mii , dneska Mia odlíta a tak se jedeme rozloučit na letiště . Přijíždíme na letiště a tam už stojí Mia , John a Denisa . Loučí se sní a v tom nás zahlédne a běží k nám . Hned obejme Basta a pak mě se slovy :" Sluší vám to , mám vás ráda , Baste dávej mi na El pozor , jinak uvidíš!." Bast se začal smát a v tom si všiml jak mě zase sleduje John . Já Basta chytla za ruku a dala pusu na líčko , on se pousmál a začali jsme se loučit s Miou v tom vidíme Luka . Já jdu hned k němu , přijdu k němu a hned mu vrazím facku a žduchnu do něj se slovy :" Co tady dělaš ty parchante ! Ty se máš starat o svojí svadbu ! Tak vypadni !" V tom mě vyrušil Bast a táhne mě od něj se slovy :" Zlato nech ho být , přestaň ! Stačilo pojď pojedem ." Já ho poslechla a oddálila se, v tom vidím Miu jak jde k němu . Začali se spolu bavit a John mě sledoval , už sem chytla nervy a řekla :" Řekni něco tvému otci nebo se zblázním , čumí jak debil !." Bast šel k němu a začal po něm něco řvát . Pak se vrátil a Mia šla zrovna k nám , já jí objala a řekla :" Tak se opatruj , mám tě ráda." Bast ji taky objal a řekl :" Tak na to odloučení pa Mio ." Pak jí dal pusu a my šli k auto a jeli domů.
——————————-
Dalsi cast , tak snad se líbi a omlouvám se za chyby . Na fotce Kelly 💄😊

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat