Αλλο ενα πρωινο ξημερωσε με την μαμα μου να φωναζει πανω απο το κεφαλι μου να σηκωθω...Τι σου εχω κα νει θεε μου και με τιμωρεις ετσι?😭.Αφου αποφασισα επιτελους να σηκωθω εκανα τα συνηθισμενα πραγματα που κανουν ολοι το πρωι😋 και εφυγα για το σχολειο.Αμεσως πηγα στην ελενα και τον βαγγελη.
Νεφ-Καλημερα guys..
Ελ-Αυτο το αγγλικο σου πρωι πρωι με τρελενει
Βαγγ-Ορεξουλες εχουμε...😏
Νεφ-Μπα... Α δεν σας ειπα....
Ελ-Ωχ τι εκανες παλι ρε τσοκαρο
Νεφ-θα σου ελεγα τωρα τιποτα ...😤Το παιδι που ειδαμε στην καφετερια...Μενει στην απεναντι μονοκατοικια...
Ελ-τι...?Ειπε και γουρλωσε τα ματια της.
Νεφ-oh yes bitch..αλλα δεν μου αρασει
*ναι καλα...*
Ρε καλος την Αφροξυλανθη...Πως παει καλα...?
Απο την ποιοτικη μου συζητηση με την Αφροξυλανθη με διεκοψε η Ελενη
Ελ-Εεε Νεφελη ζεις????Χτυπισε το κουδουνι παμε μεσα.
Νεφ-Καλα ντε...
Ο Βαγγελης αρχισε να γελαει με το χαμενο μου βλεμμα και τον χτυπισα ελφρα στον ωμο.
Αφου μπηκαμε στις ταξεις και μας μοιρασαν τα βιβλια ξεκινησαμε το μαθημα.Μαθηματικα...το χειροτερο μαθημα ever.Επειδη βαριομουν αρχισα να ζωγραφιζω στο τετραδιο διαφορα σχεδια μπας και περασει πιο γρηγορα η ωρα.Δςν θα πηαγινα θετικη οποτε δεν με ενοιαζαν τα μαθηματικα.Μετα απο λιγο χτυπισε η πορτα.Οταν ανοιξε αντικρισα τον χοντρομπαλα διευθυντη μας και το αγορι που ειχαμε δει στο καφε και στην απεναντια παο την δικια μου μονοκατοικια.
*ωστε σε αυτη την ταξη θα ειναι..Μαζι μας...*
Ωχ θεε μου δεν αντεχο αλλο...
Ετσι ο διευθυντης ξεκινησε να μιλαει
Διευθ-Καλημερα παιδια και συγγνωμη για την διακοπη του μαθηματος..Οπως καποιοι μπορει να ξερετε ενας καινουργιος μαθητης ηρθε στο σχολειο μας..Και θα ειναι σε αυτη την ταξη.
Τα bad boys και οι players της ταξης φανηκαν να χαρηκαν πολυ γιατι αυτος πηγε αμεσως στην παρεα τους.Πως βρηκε τοσο γρηγορα παρεα.Ελεος.Και απ'οτι ακουσα απο την συζητηση τους καθως δεν εβαλαν γλωσσα ολη την ωρα τον καινουργιο τον λενε Χρηστο..
*ενδιαφεον...*
Χευ.Χιλλια συγγνωμη για την τεραστια καθυστερηση...Θα ανεβαζω πιο τακτικα κυριως τα σαββατοκυριακα .ατερακι και comment😍😍Τα λεμε στο επομενο...💟💞💝🎀❣
YOU ARE READING
The new boy
Teen FictionΗ 17χρονη Νεφελη ειναι ενα καλοκαρδο δυναμικο αλλα απλο κοριτσι με μια ησυχη ζωη.Τι θα γινει ομως οταν στο σχολειο ερθει ενα καινουργιο παιδι.Ενα αγορι που θα γινει αμεσως μελος των δημοφιλων παιδιων.Θα αλλαξει η ζωη της?...