"Ben Varım Eğer İstersen."

708 21 1
                                    

Kerem

Dünkü o saçma kavgadan sonra Melis'i bulamıyorum. Melis asla kaçmaz, biri birşey yapmış olmasın. İlayda yanıma geliyor ve sanki düşündüklerimi duymuş gibi;

"Şu yeni gelen karizmatik çocuk sevgilini götürdü." diyor.

O nasıl bir söz sevgilini götürdü falan. Aptal kız.Ona anlamsızca baktığımı ve sözlerinden hiç bir şey anlamadığımı farkederek konuşmaya başlıyor.

"Maçın yıldızı varya neydi adı? Hah Aksel. Aksel Varol.Valla bu okuldaki erkekleri de zerre anlamıyorum.O kadar kız varken neden hepiniz Melis'e aşıksınız?Önce Barış vuruldu Melis'e de karşılık alamadı, sonra siz çıkmaya başladınız.Şuan da büyük ihtimalle Melis seni Aksel le aldatıyor."

"Yediğin dayaktan sonra bilincini kaybettin herhalde saçma sapan konuşma Melis'in bıraktığı işi ben bitiririm."

İlayda hayatımda tanıdığım en dedikoducu ve yalancı kızdır. Ama yine de durup bir düşünüyorum. Bizim okulda olmayan biri nasıl böyle şeyler söyleyebilir. Barış'la Melis'e mi şaşırsam yoksa Melis'le Aksel'e mi? Yoksa direkt Melis'e mi şaşırsam? En yakın zamanda ayrılmam gerek bu kızdan. Ve sonra arkadaş olup onu uyarmam.

Ben İlayda'yla konuşurken ortalığın dağıldığını farkedip Zeynep'i arıyorum.

"ııımm selam canım napıyosun?"

"Eve yeni geldim Kerem, ne oldu?"

"Ovv çok sertsin.Öylesine aramıştım. Öptüm.

Zeynep

Okuldan yorgun argın eve gel, üstüne bide diğer okulun kızlarıyla kavga et.Ama annen eline temizlik bezlerini verip ben geldiğimde ev tertemiz olsun deyip dışarı çıksın. Bu nasıl bir hayat.

Saçlarımı arkadan toplayıp başıma kırmızı bir saç bandı takıyorum. Altıma çamaşır suyu lekeli lacivert şortumu üstüne de beyaz atletimi giyiniyorum. İşte şimdi tam bir ev kadını oldum. Bu sırada Kerem arıyor, saçma sapan bir şeyler zırvalayıp telefonu kapatıyor. Bende en sevdiğim şarkıyı son ses açıp elektrik süpürgesiyle yerleri temizledikten sonra viledayı elime alıyorum. Bu sırada kapı çalıyor. Kapıyı açtığımda şarkıya eşlik ederek :

"Ben varım, eğer istersen."

Diyerek kocaman kocaman sırıtan bir adet Kerem Sayer'le karşılaşıyorum.

Az önce dünyanın en romantik ve en rezil sahnesini yaşadık.İstemez miyim be Kerem'im diye haykırmak isterken haber vermeden geldiği için bağırıyorum.

"Bu akşam saat 9 buçuktaki Pera konserine iki tane biletim var ve benimle beraber geliceksin."

"Valla Kerem gelmek istesem bile bu temizliği yapmadan evden çıkamam.Ve dört saat içinde temizliği bitirip hazırlananmam mümkün değil. "

"O zamaan temizliği beraber yaparız :)) "

Büyütülmüş sudan ucuz değerler

"Kerem iz bırakmadan siliceksin bak böyle."

Hayatın için pahalıya giderler

"Kerem köşeleri bastırarak sil."

Boş bakıyor aldatılan bu gözler

"Ya kızım çok pasaklısın, yatağının altında çikolata paketleri var."

Yinede beni hep etkilerler

"Susta topla Kerem."

Ben varım eğer istersen

"İster misin Zeynep."

Ben varım eğer istersen

"Neyi."

Ben Varım eğer istersen

"Beni."

Ben varım

"Azcık sus."

Kanatlarım yok ama uçabilirim

"Kerem onları bana değil cama sıkman lazım canım!"

Çılgınlar gibi yine koşabilirim

"Canım? ;)"

Suçu işleyip sonra kaçabilirim

"Bu söylediklerimden bunu mu çıkardın Kerem."

Belki gözlerine tekrar bakabilirim

"Evet CANIM."

Yine durgun bir savaşsın

"Bak gelmem ama."

Sen onunla arkadaşsın

"Tamam sustum utanma sen ;))"

Bekle o sana yanaşsın

"Kereeem."

Ben varım eğer istersen

"Zeyneeep."

Ben Varım eğer istersen

"Süpersin Kerem, sen olmasan ölmüştüm yorgunluktan."

Ben Varım eğer istersen

"Zeynep, ben varım eğer istersen. "

Ben varım

"Ben de varım."

Birde dönüp geriye baksan

"Seni seviyorum."

Kim kalmış yanımda diye

"Seni seviyorum."

Sonunda beni hatırlasan

"Bir an olsun aklımdan çıkmıyorsun."

Bitse artık bu bilmece

"Aklımı başımdan alıyorsun. "

Bir anda öpüşmeye başlıyoruz.Sanki bu son öpüşmemiz olacakmış gibi, öyle bir tutkuyla.

O an farkediyorum. Ben bu adamı seviyorum. Beni düşünen, benim için saatlerce temizlik yapan, birazdan da bir saat hazırlanmamı bekleyecek olan :) bu adamı çok seviyorum işte. Arada Melis ve ne tepki vereceğini tahmin edemediğim Barış var. Ama aşkta var.

Dilan

Okul çıkışı Melis'in bir anda kaybolmasına anlam veremiyorum. Arayıp bize çağırıyorum, ona anlatmam gereken şeyler var.

Bahçedeki masalardan birine oturuyorum, sigaramı yakıp Melis'i bekliyorum.

Bahçe kapısının önünde bir araba duruyor, Aksel'in arabası.

Bir dakika ya

Şimdi anlaşıldı Melis'in nereye kaybolduğu.

"Oo Melis Hanım hayırlı olsun."

"Ya kızım sacmalamasana. Ee sen anlat bakalım ne oldu."

"Melis sana bir şey göstereceğim ama lütfen kızma. "

Diyerek Ömer'in fotoğrafını açıyorum.

"İşte çok merak ettiğin Ömer."

"Na-nasıl ya ? Dilan bu çocuk... Pardon bu adam... Dilan sen naptın."

Yerdeki YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin