💔💔💔

309 55 18
                                    

Mr. Kim>> သား​ေလး...သား​ေလး..ဘာမွမျဖစ္​​ေလာက္​ပါဘူး​ေနာ္​......

Lu>> စိတ္​​ေအး​ေအးထားပါ appa နဲ႔ omma  ရယ္​ ​ေမာင္​​ေလး ဘာမွမျဖစ္​ႏုိင္​ပါဘူး......

သုိ႔​ေသာ္​ ​အား​ေပး​ေနရသည္​့ သူမကုိယ္​တုိင္​ကပင္​ စိတ္​္မ​ေအးရ.....ရင္​ထဲမွာ ​ေသာကမီး​ေတာက္​​ေနရသည္​...

မနက္​တုိင္​း လူစုံမွနံနက္​စာစားတတ္​တဲ့အိမ္​ရဲ႕ထုံးစံအရ ယ​ေန႔နံနက္​ ဘာမွအ​ေၾကာင္​းမၾကားပါဘဲ နံနက္​စာစားရန္​​ေရာက္​မလာ​ေသာ ​ေမာင္​ငယ္​​ေၾကာင္​့  အ​ေပၚထပ္​တက္​ကာ သူ႔အခန္​းထဲသြားၾကည္​့မွ ခုတင္​​ေဘး၌လဲက်​ေန​ေသာ ​ေမာင္​​ေလး.....လက္​ထဲမွာလဲ ​ေဆးပုလဲတစ္​လုံးကုိင္​ထားၿပီး ​ေဘးမွာလဲ  ​ျပန္​႔ၾကဲ​ေန​ေသာ​ေဆးျပားမ​်ား..........

မည္​သုိ႔ပင္​လႈပ္​ႏုိႈး​ေစကာမူ တစ္​ခ်က္​​ေလးပင္​လႈပ္​မလာဘဲ ​ေပ်ာ့​ေခြ​ေနတဲ့​ေမာင္​ျဖစ္​သူ​ေၾကာင္​့ appa တုိ႔ကုိလွမ္​း​ေခၚကာ ​ေဆးရံုအျမန္​တင္ဖုိ႔စီစဥ္​ရသည္​.......

အခုလဲ ခြဲစိတ္​ခန္​းရဲ႕​ေ႐ွ႕မွာ တစ္​နာရီ​ေက်ာ္​​ေအာင္​​ေစာင္​့​ေန​ေပမယ္​့ အ​ေျခအ​ေနမသိရ​​ေသးတာမုိ႔ တစ္​အိမ္​လုံးက အခ်စ္​​ေတြစုပုံ​ေပးထား​ေသာ​ ​​ေမာင္​​ေလးအား သူမလဲ စုိးရိမ္​​ေနရသည္​.....

အားလုံး​ ရင္​တမမနဲ႔ ​ေစာင္​့​ေနခုိက္​ sehun လဲ​ေရာက္​လာၿပီး အက်ဳိးအ​ေၾကာင္​း​ေမး​ေနသည္​....

Lulu က​ေတာ့ ​ေရာက္​လာတည္​းက မိမိကုိပင္​ႏႈတ္​မဆက္​ႏုိင္​ဘဲ appa ဆီမွာ jongin သတင္​း​ေမး​ေန​ေသာ sehun ကုိ အဓိပၸါယ္​မဲ့ ​ေငးၾကည္​့​ေနမိသည္​....

​ေျပးလာရဟန္​တူ​ေသာ sehun ​မွာ ​ေဟာ​ဟဲဆုိက္​​ေနၿပီး နဖူးမွာလဲ ​ေခြၽးစတုိ႔ တြဲခုိ​ေနသည္​........မ်က္​ဝန္​းအစုံမွာ စုိးရိမ္​ပူပန္​ဟန္​က အထင္​းသား....

​ေျသာ္​...သည္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ခ်စ္​ၾကသည္​တဲ့လား​ေလ....

တကယ္​ကုိ lu မထင္​ထားခဲ့တာ​ေၾကာင္​့ အံံ့ျသ​ေလးစားရပါသည္​......

သုိ႔​ေသာ္​ အခ်ိန္​တုိ႔ကလြန္​ခဲ့​ေလ ၿပီ.......မဂၤလာ​ေဆာင္​က ​ေနာက္​အပတ္​ထဲမွာ.....

RegretWhere stories live. Discover now