ÖZEL BÖLÜM-5

61 12 10
                                    

BÖLÜM GEÇ GELDİ KENDİMCE SEBEPLERİM VARDI ÖZÜR DİLERİM.BÖLÜM prenseees56'ya ithaf edilmiştir.

Yaptığı evlenme teklifi o kadar harikaydı ki..

Hayalimde hep bi lokantada güller içinde keman sesi eşliğinde evlenme teklifi alacağımı düşünürdüm..Ama Tuğra gibi biri böyle bir klışe tabiki yapmazdı..İkimizde çılgın işleri severdik.Ve bir çılgınlığın ortasındayken evlenme teklifi etmişti..

...

''Tuğra sana inanamıyorum!Hayatta en çok yapmak istediklerimizin listesinde 2. sırada olan bir şeyi yapmak çok güzel!Mutluluktan uçacağım!'' diye neşeyle şakırken Tuğra gülerek lafımı kesti'' Bence uçmayacaksın düşeceksin.'' dediğinde ikimizde güldük.

Evet Tuğra ile en çok yapmak istediklerimizin listesi vardı.

1-Okullardan mezun olmak ve iş hayatımızı kurmak.

2-Bungee-jumping yapmak

3-Paraşütle atlamak

4-Yamaç dalışı yapmak

5-Emekli olduğumuzda karavanla Türkiye turundan sonra Dünya turuna çıkmak

6- 6 tane çocuk yapmak.-Bu Tuğra'nın fikriydi çocuk düşkünü 12'den 6'ya zor inmişti.-

7-Bir köpek satın almak.-ikimizde köpek hastasıyız-

8...

liste uzayıp gidiyordu 25 tane madde vardı.Evet işssiz gibi oturup bunları yaptık.

Bungee jumping.Harika bir şeydi.Adrenalin tavan yapıyordu resmen.Uçuyorsun ama ters yöne doğru.Evet evet kesinlikle öyle.Dünyanın tersine doğru uçuyorsun.Bana bu hissi vermişti.

''Eslem seni seviyorum!'' diye bağırdı çığlıklar arasında.

''Tuğra seni seviyorum!''

''Benimle evleeen kadınım ol çocuklarımın anası ol Esleem!''diye bağırdığında şok geçirmiştim.Yukarıdaki kalabalıktan EVET! sesleri yükseliyordu.

''Çocuklarımın babası olmanı kocam olmanı kabul ediyoruum!'' diye bağırdım.

Bizi yukarı çektiler ve özel bir adı var mı bilmediğim 'ipleri' çözdüklerinde Tuğra beni kucağına alıp döndürmeye başladı bir yandan da bağırıyordu ''Eslem tamamen benim!O benim!'' ben gülerken bi anda mutluluktan ağlama başladım.''Hey!Ağlama!Sen sadece gül,hep gül.''dedi kucağından beni indirip ellerinin arasına ellerimi aldığında.

Bağırarak koşmaya başladık..Aslında şarkı söylüyorduk ama koşarken nefesimiz kesildiği için şarkı sözleri pek anlaşılmıyordu..

OLMAZ..OLSUN CÜZDANIM-DA..MİLYONLAAR..

KALBİMDE SEVGİN..OLDUKÇAAA

ZENGİNLİK..MAL MÜLK PARA NEYE YARAAR

YANIMDAA..SEEN OLMAYINCAA

BAZ-EN..NEŞEE BAZEEN KEDEER

HAYAT BÖYLE..GEÇİP..GİDEER

TATLI..GÜNLEERR,ACI GÜNLEERR

BİR YASTIKTAA BERABEER..

daha fazla devam edemeyeceğimi anlayarak gülmeye başladım.Tuğra ile birlikte nefes nefes e kalmıştık.Oturduk ve bana sarıldı.

''Bence sade bi nikah  yeter.Hem ödememiz gereken borçlar var hem de seni yormak istemem zaten çağırabileceğimiz kişi sayısıda az..'' sonlara doğru sesim kısılmıştı.Aile her yerde akla geliyordu işte..Babam kuşağımı bağlasa annemin elini öpsem onlarda bu mutlu günü yaşasaydı...

MERHABA! BEN TURUNÇGİLLERDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin