Theo
Ei tämän pitänyt mennä näin. Ei hänen näin siitä pitänyt saada tietää. Halusin juosta pakoon, vajota maan alle, mutta en voinut. Olin pelännyt tämän päivän koittavan. Kun minun pitää kertoa Borikselle totuus. Pahimmasta painajaisestani oli tullut totta. Kammottavan tuttu tunne rinnasani vangitsi minut. Ei helvetti. Ei nyt.
-T-Theo, sanon ettei se ole totta.
Hänen katseensa oli täynnä epäröintiä. Hän ei halunnut sen olevan totta, mitä Owen sanoi. Hänen lumoavat silmänsä, jotka vangitsivat.Muistan edelleen, kun näin nuo mustat silmät ensimmäistä kertaa, vaikka siitä on kohta jo kaksi vuotta.
Olimme muuttaneet New Yorkiin kaksi viikkoa aikaisemmin ja aloitin ensimmäistä koulupäivääni uudessa koulussa, uudessa maassa, jossa kulttuuri oli täysin erilainen. Osasin englantia, mutta pahan aksenttini takia puheestaani ei juurikaan saanut selvää.
En osannut jännittää ensimmäistä päivääni uudessa koulussa. Ajatukseni pyörivät vain Venäjällä tapahtuneessa. Muistan kuinka olin juuri löytänyt oman lokeroni ja lähdössä etsimään ensimmäisen tunnin luokkaa. Silloin näin hänet. Mustat, kiharat hiukset, kalpea iho ja mustat silmät. Hän ei ollut erityisen pitkä tai isokokoinen, mutta hänen olemuksensa huokui itsevarmuutta ja päättäväisyyttä. Olin nähnyt hänen pieksevän itseään paljon vanhempia ja isompia täysin paskaksi. Hän kulki käytävällä joidenkin ystäviensä kanssa ja hänen katseensa kiinnittyi välittömästi minuun.Hänen nimen kuuleminen sai minut aina varautuneeksi. Oma henkilökohtainen helvettini, Boris Rooster.
Hänen mustat silmänsä olivat täynnä vihaa, katkeruutta ja... pahuutta. Tiedättekö niitä ihmisiä joilla on ollut täysin normaali lapsuus, normaalit perheolosuhteet, normaalit ystävyysuhteen, normaali koulunkäynti, mutta kaikesta siitä huolimatta he ovat niitä jotka satuttavat sinua henkisesti ja fyysisesti kaikkein eniten? Niitä ihmisiä jotka nauttivat muiden kärsimyksestä ja satuttamisesta, jotka ovat syntyneet pahoiksi. Boris oli yksi heistä.
Huhujen mukaan Boris oli erotettu edellisestä koulustaan väliaikaisesti, koska tämä oli kuulemma ajanut yhden oppilaan itsemurhaan.
Olin tavannut Boriksen kaltaisia ihmisiä ennenkin. Yritin pitää mahdollisimman matalaa profiilia ja vältellä häntä. Halusin vain käydä koulut loppuun ilman mitään hankaluuksia. Mutta Boriksella oli muita suunnitelmia. Olin helppo kohde. Uusi koulussa ja vielä ulkomailta. Hän iski silmänsä minuun heti ensimmäisenä päivänä. En ole kovinkaan herkkänahkainen, joten kaikki hänen kommentit ja naureskelut eivät vaikuttaneet minuun. Ajattelin, että hän kyllästyisi parin viikon aikana, kun ei saisi minusta mitään irti ja etsisi uuden kohteen. Olin väärässä. Piittamattomuuteni oli hänelle vain haaste. Joskus hänellä vaikutti olevan pakkomielle saada minusta ulos edes jonkinlaista tunnetta.
En ikinä yrittänyt puolustaa itseäni vaikka tiesin pystyväni siihen halutessani. Isäni oli pitänyt siitä huolen. Otin kuitenkin kaiken vastaan aivan kuin olisin ansainnut sen. Ja ehkä minä jollain tavalla ansaitsinkin sen. Olin edelleen todella maassa äidin, isän ja Romanin kuolemista. Olihan heidän kuolemat minun syytäni. Siispä annoin hänen työntää minua alaspäin ja kestin sen kaiken: haukkumisen, nöyryyttämisen, alistamisen, lyönnit, potkut ja sen olon jonka tunsin aina hänen jätettyä minut viimeinkin rauhaan, ainakin hetkeksi, en ollut minkää arvoinen. Annoin hänen tuhota minut hitaasti ja kivuliaasti.
Isäni oli opettanut minut pitämään tunteet sisälläni. -älä anna muiden nähdä, että sinuun sattuu. Hän tapasi sanoa. Tein niin. En ikinä näyttänyt hänelle kuinka paljon hänen tekonsa satuttivat minua. en ikinä itkenyt tai pyytänyt häntä lopettamaan. Pidin kaiken sisälläni. En kertonut mitään edes Arsenylle.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kuka minä olen
RomansaTarina pojasta, joka menetti muistonsa. Tarina menneisyyden ja nykyisyyden välillä tasapainottelusta ja huonoista päätöksistä. 17-vuotias Boris herää sairaalasta ilman mitään muistikuvia entisestä elämästään. Kaikki pitää aloittaa alusta ja elämän j...