Adettendur! || 40.Bölüm

666 58 6
                                    

Selammmm... nabersiniz yaaa... 50. Bölümde final yapmayı düşünüyorum ama emin değilim... siz ne dersiniz... neyse ne ya... hadi bölüm başlasın...

Bölüm şarkısı: Turan Şahin-Ya Ben Anlatamadum

&&&

"Anam gitmişler"

Diye şaşkınca konuştum... o sırada kapının arkasında saklanan kaleliler, saklandıkları yerden çıkıp bir çırpıda eve girdiler... ben tabi şok oldum...

Tahir: kapıyı açtınğın için teşekkürler ufaklık (gülerek)

"Geç içeri geç"

Herkes içeri geçti bende kapıyı kapattım... salona oturdular ve konuşmaya başladılar... ben de babamın yanına oturdum...

Tahir: hayde abi Allah'ın emri peygamberin Kavli ile hayde...

Ünal: oğlum az sakin da

Tahir: heyecan yaptım ünal amca

Ünal: ah tahir ah... ula müstakbel damadımsın baba de baba

Tahir: peki b-baba

Baba yapma! Tahirime bunu yapma! Mehmet bey öldükten sonra sana baba demesini isteme! Tahirin gözleri dolmuştu bile... kahramanı, babası vefat etmişti onun... daha 10 yaşındaydı 10!..

Ablam: gız nifes gel kahveleru yapalum... kızlar sizde gelun... anam hayde kahve yapacuk...

Ben ayaklanınca tahir bana kaş göz işaretleriyle "acı bana" diyordu -nasıl oluyor acep?- bende ona masum bir bakış atıp mutfağa gittim... kahveleri yaptık... üstünde çizik olan fincanı tahire seçtik... yani karışması imkansızdı... ben tahire kıyamadığımdan çok az gerçekten çok az tuz koydum... asiye abla önümdeki fincanı alıp kötü bakış attı...

Asiye: mıstafamın intikamını alacam nefes

Oha yapamazsın! Biz mustafa abi ablamı istemeye geldiğinde bir avuç tuz koymıştuk içine... aboooo... ben düşüncelerimden çıkıp ablama bakınca ağzım açık kaldı... evde ne baharat varsa koyuyorlardı içine... karabiber, pul biber, nane, kekik, limon tuzu, tuz ne varsa katmışlardı içine...

"Siz benim kocamı zehirlemeye mi çalışıyorsunuz?!"

Asiye: hıh nefes adettendur...

Ablam tepsiyi alıp fincanları dağıtmaya başladı... bizde yerlerimize oturup tahirin tepkisini beklemeye başladık... tabi bıyık altı gülmeyi unutmuyorduk... ben tahire "üzgünüm" bakışı atınca oda korka korka fincanından bir yudum aldı... sonra hepsini içti... oha nası bi insansın sen?!.. yüzünde tek bir mimik yok...

X: tüüü! Püüü! Öhöhöhö

&&&

Bölüm sonu
Yorum ve vote
I Love You
❤❤❤

Macun || NefTahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin